To jest kopia Gilery DNA, jednak nic z nią wspólnego nie ma, wyglądem jest tylko zbliżony ten Kingway, silnik 4 suwowy, niezawodna jednostka, jeżeli się o nią dba.
Odnośnie tuningu, jeżeli chcesz poprawić osiągi to rozejrzyj się za takimi częściami: - Cylinder Komplet WM Motor 80 - Wariator WM Motor Sport - Sprzęgło WM Motor Sport - Pasek WM Motor Sport - Gaźnik BT 18mm - Stożek Revo - Dysza Główna 88/90 - Rolki wariatora: 5-7g - Sprężyna Centralna: 22/30% - Sprężynki sprzęgła: Średnie ( np. Stage6 ) - Świeca Zapłonowa NGK BRHS8 - Olej Silnikowy 10w40 Motul - Nowy Filtr Oleju - Nowe Przewody Paliwowe
Po takim tuningu masz kompletny silnik, który sporo wytrzyma, jeżeli wał jest w dobrej kondycji, aczkolwiek, gdy ma już luzy należało by wymienić go. Przy wymianie wału warto wymienić również łożyska i uszczelniacze, aby nigdzie nam nie uciekała kompresja ( mówię o uszczelniaczach ) przy montażu cylindra zalecam przygotować sobie miejsce pracy, musi być czysto przede wszystkim, nie gdzieś na dworze w piachu składać.. Zalecam również stosowanie silikonu uszczelniającego do 800*C stosujemy go między karterem, a cylindrem, następnie między cylindrem, a głowicą, musimy równo go rozprowadzić i szybko przeprowadzić tą operację, aby nam nie wyschnął zbyt szybko.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|