n0ooRt pisze:
Chłopie ,jak zakręcisz śrubę od składu mieszanki do końca w prawo ,to masz więcej powietrza?????? a dawkę benzyny możesz tylko zwiększyć lub zmniejszyć położeniem ząbka na iglicy lub wymianą dyszy i tyle w temacie, tą jedną zasraną śrubką ustalasz tylko skład tej mieszanki, czy będzie za bogata,czy za uboga lub w sam raz, nie zwiększasz dawki paliwa
mati-98 pisze:
Jakub03 pisze:
Kręcąc w lewo masz mniej powietrza, więcej benzyny, a w prawo więcej powietrza mniej benzyny.
Chyba coś Tobie się pomyliło, jak wkręcasz srubkę od składu mieszanki to jest więcej benzyny a mniej powietrza
n0ooRt pisze:
a dawkę benzyny możesz tylko zwiększyć lub zmniejszyć położeniem ząbka na iglicy lub wymianą dyszy i tyle w temacie, tą jedną zasraną śrubką ustalasz tylko skład tej mieszanki, czy będzie za bogata,czy za uboga lub w sam raz, nie zwiększasz dawki paliwa
Mu chodzi chyba o to, ze wtedy maleje dawka powietrza wzgledem dawki paliwa
Dobra panowie, przeczytałem 2x to co sam napisałem, coś mi się w głowie poje*ało, teraz już ogarnąłem, napisałem bzdury jak cholera, dzięki za doprowadzenie do porządku
