Dzisiaj jest 24 lut 2025, 20:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 kwie 2014, 19:23 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
WItam chciałbym się dowiedzieć czy trzeba zmieniać głowicę czy nie z góry dzięki za odp


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 kwie 2014, 20:17 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 21:46
Posty: 15
Lokalizacja: Będzin
Pojazd: Coliber
Mogłeś kolego we wcześniejszym poście zapytać się a nie zakładać nowego.
Nie musisz zmieniać głowicy jak obecną masz OK. I nie kupuj części typu cylinder lub głowica firmy NoNAME bo szkoda kasy(wiem z doświadczenia) kup MCN lub WM.

Jak jesteś ze ślaskiego to ci mogę to wymienić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 20:35 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Nie kolego Z Łódzkiego :)
Ale słyszałem od niektórych że 4t trzeba zmieniać głowicę to ja już nie wiem :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 20:41 
*

Rejestracja: 21 kwie 2014, 21:46
Posty: 15
Lokalizacja: Będzin
Pojazd: Coliber
Nie musisz wymieniać tylko dotrzyj nowy cycek i dbaj o sprzęt.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 kwie 2014, 21:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zalecam Ci wymianę głowicy w 50cc siadają z czasem zawory ( wypalają się ) po za tym bardziej będzie męczyć cylinder przez mniejszą komorę. Mniejsze zawory, niż w przypadku głowicy dedykowanej do 72cc, lepiej wydaj raz te 80zł więcej i kup głowicę.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 8:46 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Jakub Tylko niema cylindra z głowicą patrzyłem cylek 72 cm i jest bez głowicy niewiesz gdzie można kupić cały zestaw :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 10:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Proszę:

http://allegro.pl/cylinder-glowica-80cm ... 02853.html

http://allegro.pl/sport-cylinder-glowic ... 42654.html

http://allegro.pl/cylinder-80-glowica-s ... 11595.html

Takich zestawów jest pełno, wpisujesz na allegro : cylinder 80 4t i masz pełno zestawów, jest to 72cc ze względu na tłok 47mm.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 13:51 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Dzięki Jakub :)
Ale mam jeszcze 1 Pytanko czy na takim zestawie się pojeździ :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 kwie 2014, 22:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Człowieku, jeżeli dobrze poskładasz, zadbasz o to, aby silnik miał świeży olej, odpowiednią dawkę paliwa i powietrza, będziesz dbał o niego przez te 1000km to na pewno nie pożałujesz, ludzie na tym po 9kafli przejeżdżają, po około 6 pierścienie się odzywają u niektórych, a po ich wymianie dalej ogień. Ja osobiście +/- 4k zrobiłem w wakacje, docierając ok 900km potem non-stop cała manetka i nic się nie działo, jedynie po 1100km jakoś uszczelniacz na zaworze ssący poszedł i to był jedyny problem podczas użytkowania zestawu WM Motor przeze mnie, aczkolwiek zawsze dla klienta na wymianę cylindra to WM/MCN zależy co w sklepie mają, polecam te zestawy, dobrze to jeździ!




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 6:20 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Dzięki a powiecie mi jaki pod tą napęd. I jakie będą osiągi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 13:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kup pełen zestaw WM Motor, osiągi się poprawią, a cena kompletnego napędu, czyli:
sprzęgła, korektora, przeciwtalerza, wariatora, paska, rolek, dzwonu sprzęgła, sprężyny centralnej oraz sprężynek sprzęgła- wynosi około 300zł, za takie pieniądze nic lepszego nie dostaniesz. Osiągi zależnie od regulacji, aczkolwiek polecam.

Docisk +22%
Sprężynki miękkie
Rolki 7-8g

Przy takiej regulacji powinien dobrze przyspieszać, ale nie wyć, a maksymalne obroty osiągać przy dużej prędkości, nie jak w wypadku lekkich rolek, że wyje od samego początku i stopniowo przyspiesza.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 21:53 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Dzięki. Wielki Jakub cylinder juz zamówiony zobaczymy jakby chodziło ale jeszcze jedna prośbą do cb mógł byś dać link z tym zestawem do napędu :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 22:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Proszę bardzo, ten zestaw mniej złożony, ale w opłacalnej cenie :) Osobno zalecam dokupić korektor momentu obrotowego oraz przeciwtalerz i dzwon.

http://allegro.pl/zestaw-skuter-4t-sprz ... %82a-19050




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 23:08 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Dzięki

-- 29 kwie 2014, 0:08 --

Ale quantum to krowa jak myślisz jle na takim setupie pójdzie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 kwie 2014, 23:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Owszem, krowa nie krowa, licznik przy odblokowanych przełożeniach powinien zamknąć.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 5:33 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
No zobaczymy może i na kole się pojeździ :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 19:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Bez problemu :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 kwie 2014, 22:11 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Kolego a jaki filtr powietrza bo w obecnej chwili posiadam stożek :)

-- 29 kwie 2014, 23:11 --

A i najwarzniejsze jak docierać i Jle :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 12:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zostaw stożek. Odnośnie docierania 1000km, jeździć z zmiennymi obrotami, nie piłować, nie robić długich tras, po przejechaniu 300km zmienić olej i sprawdzić luzu zaworowe, następnie przy 750 powtórzyć zabieg, gdy wybije 1000 wymieniamy ostatni raz olej i jeździmy, dokonujemy również regulacji luzu zaworowego ( jeżeli jest taka potrzeba ) oraz gaźnika.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 kwie 2014, 14:45 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 13:46
Posty: 27
Pojazd: Zipp
Kolego mam pytanie odnośnie sworznia. Ostatnio mówiłeś ze w chinolach jest 10 a ja w tym zestawie mam 13 i co teraz bd :wink: te




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy