Przede wszystkim czyszczenie gaźnika i przedmuchanie kompresorem, jak nie pomoże ,wymiana zaworku iglicowego , taniej wychodzi cały zestaw naprawczy[zaworek,pływak i bolec podtrzymujący pływak]zalecałbym też sprawdzić przed gaźnikiem kranik podciśnieniowy jeśli posiadasz, jeśli nie pomoże ,gaźnik na półkę i zakup nowego[wybite gniazdo w gaźniku pod ten zaworek iglicowy] rzecz nie wymienialna, niektórzy próbują dostać się tam papierem ściernym drobniutkim i podszlifować to gniazdo ale jest to trudne i w moim przypadku guzik dało.Możesz jeszcze minimalnie odgiąć blaszki aby pływak z zaworkiem zamykał wcześniej dopływ paliwa, sprawdź też czy niema jakichś obtarć na pokrywie gaźnika , świadczących o zawieszaniu się pływaka ,sprawdź czy sam pływak nie jest dziurawy.
Ostatnio zmieniony 02 maja 2014, 15:00 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz
|