Dzisiaj jest 15 sie 2025, 14:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 maja 2014, 14:26 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Witam mam stalkera w full serii, z gaźnikiem dellorto 17,5mm. Spalanie to jakoś 5.5-6l/100km. Moje pytanie do was przez co to może być ? Bo raczej seria nie powinna tyle palić. Proszę o odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 maja 2014, 14:51 
*

Rejestracja: 26 kwie 2014, 19:22
Posty: 14
Pojazd: skuter honda sfx
sprubuj poustawiac gaznik

-- 02 maja 2014, 15:51 --

sprubuj poustawiac gaznik




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2014, 17:07 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Regulowałem gaźnik i nic dalej to samo, a jaka powinna być dysza ?. Bo może jest za duża ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 8:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2013, 12:31
Posty: 371
Lokalizacja: Mielec
Pojazd: romet 707
2

Ostrzeżenia: 2
Właśnie podaj jaką masz dyszę , bo na seriach są przecież mniejsze gaźniki
Kolor świecy ?
kupić zestaw dysz i trzeba bawić się w regulacje




_________________

Jestem dyslektykiem więc za wszystkie błędy Przepraszam :)

Zapraszam do Mojego ROMETA 707
bardzo-rzadki-chinol-czyli-romet-707-by-damian-707-t398967.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 10:40 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Ale wyczytałem że stalkery w serii od któregoś roku są produkowane z Dellorto 17.5mm. A dysze mam 53




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 10:54 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Zdemontuj gaźnik, wyczyść z syfu i będziesz miał na nim napisane jaka firma i rozmiar. Jak dellorto to pod śrubkami regulacji mieszanka-obroty widnieje napis, a rozmiar wyżej pod, którymś króćcem prawdopodobnie w kółeczku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 11:00 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Dellorto 17.5mm PHVA ssanie auto




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 11:13 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wpakowałbym dyszę 60, do tego wyprać wkład filtra powietrza, lub wymienić i regulacja gaźnika. Regulując robisz kilka kilometrów i sprawdzasz kolor nalotu na elektrodach świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 12:00 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Sugerujesz że przez zbyt małą dysze tyle pali? No chyba będe musiał kupić tą dyszę i regulować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 12:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nie sugeruję, bo to przeczy logice. Sprawdź szczelność układu paliwowego (szczególnie przy króćcach połączeniowych), kranik podciśnieniowy (przez jego awarię paliwo lubi spływać nawet bez pracy silnika), zawór membranowy. W zasadzie to gaźnik przeczyść i sprawdź położenie iglicy. BTW spalanie, a pobranie ilości paliwa z baku to dwie różne sprawy. Masz małą dyszę to paliwo, które powinno być "przerobione" na moc po przełożeniu na tylne koło trafia do filtra powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 12:55 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Kranik podciśnieniowy mam nowy bo ostatnio wymieniałem. Zawór sprawdzałem i niema prześwitu. Gaźnik wczoraj czyściłem iglica ma 4 ząbki i jest założone na najwyższym. I jak czyściłem wczoraj filtr powietrza to część gąbki właśnie była mokra z benzyny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 13:04 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Nastaw iglice przepustnicy na drugim od góry. Zalewa Ci filtr powietrza, bo napływ paliwa nie może być "przerobiony" na moc, wylewa go poprzez filtr. Jak to nie pomoże to zawleczka na iglicy o stopień niżej. Ogarnij też tą dysze główną, bo wg mnie jest za mała. Nawet jak to wszystko wyregulujesz to możesz sobie wypalić dziurę w tłoku. Pamiętaj, że ubytek paliwa w baku nie musi się równać ze spalaniem. Ty go po prostu gubisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 maja 2014, 13:11 
*

Rejestracja: 14 sie 2013, 12:49
Posty: 17
Pojazd: Gilera Stalker
Nie gubie, po nocy w garażu dotykam ręką cały kranik i jest sucho. Spróbuje przestawić tą iglice tak jak mówiłeś. A orientujesz się gdzie mógłbym dostać dyszę do gaźnika?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 12:26 
*

Rejestracja: 29 cze 2014, 12:20
Posty: 1
Pojazd: Gilera Stalker
Kupisz w sklepie motoryzacyjnym gdzie mają części motocyklowe, koszt jednej dyszy na pewno nie przekroczy 10zł tak 6-7zł, najlepiej kupić sobie cały komplet i sie bawić w dopasowywanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 12:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
stalker1332 pisze:
Nie gubie, po nocy w garażu dotykam ręką cały kranik i jest sucho. Spróbuje przestawić tą iglice tak jak mówiłeś. A orientujesz się gdzie mógłbym dostać dyszę do gaźnika?

I w tym właśnie tkwi szczegół, na postoju to gubił układ paliwowy, grawitacyjny. Teraz są kraniki podciśnieniowe i pompki paliwa w 2T. Mówiąc krótko... Motór stoi, nic nie cieknie, motór jedzie gubi paliwo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy