Dzisiaj jest 04 mar 2025, 21:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2009, 14:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Witam.
Na co trzeba uważać przy rozkręcaniu wariatora w Peugocie Vivacity 50cc?




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 17:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 maja 2009, 16:43
Posty: 153
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Jeżeli nie masz specjalnej blokady i blokujesz przeciw talerz jakimś kluczem lub czymś to uważaj tylko żeby nie połamać ząbków na przeciw talerzu i najlepiej zrób to w dwie osoby niech ktoś blokuje przeciw talerz a ty odkręcaj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 18:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Dodam jeszcze coś... Rób to na jakimś twardym podłożu. Rolki oraz ślizgi wariatora lubią się rozsypać. Później ciężko jest znaleźć w piasku itp.

Uważam, że temat można zamknąć...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 19:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Dobra wielkie dzięki.
Będę robił to w garażu.
Temat do zamknięcia.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2009, 22:20 
*

Rejestracja: 25 sie 2009, 22:57
Posty: 156
Lokalizacja: POLANIN
Pojazd:
O_o blokady zdejmujesz?




_________________

TGB'uś the best

Taiwan Golden Bee czyli Taiwańska złota pszczoła

Dla tych co nie wiedzą :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 9:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Tak będę zdejmował bo to już chyba pora :D
Kupiłem też rolki i ślizgi polini.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 01 lis 2009, 9:54 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 17:08 
Zbanowany

Rejestracja: 19 maja 2009, 15:03
Posty: 221
Lokalizacja: Walce ist ***
Pojazd:
a ja mam pyt co do chłodzenia przeciwtależa wariatora czy coś może sie stać jeśli połamie mi sie jeden<nakby to nazwać> blaszka albo śmigło:D




_________________

- Leo Vince ZX
- Wariator Malossi Multivar
- Pasek Malossi X-Kevlar
- Sprzęgło Hebo N sprężynki +50%
- Filtr Powietrza Stage6 Duble layer Czerwony
zobacz jego foty http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=29692
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2009, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Myślę że bez jednego będziesz jeszcze żył. Ale jak wyłamiesz już kilka to trzeba wymienić przeciwtalerz bo dobrego chłodzenia nie ma.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 14:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Katastrofa nie mogę zblokować przeciwtalerza...Próbuje odkręcić trykotką i trzymam klucz o kawałek kartera ale klucz i tak puszcza...
Macie jakiś pomysł jak zblokować ten wariator




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 14:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 21:19
Posty: 272
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
Ja to robię tak że wkładam w głąb przekładni śrubokręt stroną drewnianą lub gumową i przyciskam do ząbków. Biorę klucz i odkręcam :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 14:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Tzn jak przecież nie ma drewnianego śruborkętu ?
Weź trochę to rozłóż jak możesz.A i wariator tak łatwo nie idzie bo nie był nigdy rozkręcany.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 03 lis 2009, 14:55 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 15:13 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Ja przeciwtalerz sciągałem w trzy osoby.
Wziąłem długą śrubę ok.20 cm i 1cm średnicy i wsadziłem ją w karter zaraz nad przeciwtalerzem. Śrubę tą mocno opierałem na zewnętrznej krawędzi przeciwtalerza, na tych ząbkach metalowych. Ich się nie da złamać więc śmiało możesz tak zrobić. Tata złapał dużymi kleszczami (możesz złapać francuzem do rur) za przeciwtalerz. Tylko nie łap zbyt głęboko w stronę środka przeciwtalerza żeby ten klucz nie znajdował się pomiędzy skrzydełkami chłodzącymi bo jakby pod naciskiem siły poleciał klucz to ci się złamią. Śrubę odkręca się w lewą stronę. Więc ten klucz którym trzymasz przeciwtalerz oprzyj sobie o tą wsadzoną śrubę
(może być drut, byle twardy, żeby się nie giął) i wtedy tą śrubę dociśnij mocno do przeciwtalerza. Jak będziesz miał klucz oparty o śrubę to nie będziesz musiał używać tak dużej siły żeby go utrzymać gdy ktoś kręci za nakrętkę na przeciwtalerzu. Jest ona bardzo mocno dokręcona i razem z nią przekręca się cały przeciwtalerz. Dodatkowo w lewy dolny róg kartera wsadziłem metalową blaszkę (ona też musi być bardzo twarda) tak że weszła między karter a ząbki na obrzeżach przeciwtalerza. To jest jeszcze dodatkowe przyblokowanie przeciwtalerza. Ale do tej blaszki jest ci potrzeba właśnie ta trzecia osoba.

Zrobiłem nawet prowizoryczne zdjęcie http://pokazywarka.pl/ymgncc/
Jest to karter z innego sqta więc tam gdzie jest ta żółta kreska gruba to jest ta blaszka. U siebie będziesz miał inny karter i ta blaszka ci tam wejdzie. Ta czerwona gruba krecha to właśnie ta gruba śruba. Kleszczami mocno złapiesz przekręcisz przeciwtalerz razem z kleszczami w pokazanym kierunku aż ci się kleszcze oprą o tą śrubę. Tylko potem mocno wszystko skręć, bo ja niestety zrobiłęm to za słabo i odleciał mi przeciwtalerz ale już naprawiłem.

Jak masz jeszcze jakieś pytania do tego to pisz.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2009, 20:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Dobra dzięki za wyczerpującą odpowiedź ale chyba pójdę do jakiegoś tutejszego serwisu chińczyków,może mi to zrobią.
Bo jak dziadek próbował mi odkręcić to zgiął mi łopatkę na przeciwtalerzu i odgiął później ;/.
Chyba nic się nie stanie jak jest odgięta?




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 19:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2009, 16:46
Posty: 620
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Pojazd:
Nic się nie dzieje. Jak już pisałem za słabo dokręciłem przeciwtalerz za pierwszym razem i po kilkunastu km był tylko paskudny trzask i zgasiłem motora. Potem patrze a tam jakby huragan przeleciał... Pogięte łopatki przeciwtalerza obdarta pokrywa, wywalony pierścień trzymający przeciwtalerz, wywalona i pogięta sprężyna kopnika i pełno wiórów. Wszystko naszczęście udało mi się naprawić samemu. Uważaj więc jak będziesz dokręcał przeciwtalerz. Najlepiej w dwie osoby, jedna blokuje druga zakręca.




_________________

Polska Jazda - http://polskajazda.pl/Profil/65541

Był:
- TKR 1998r.
- RUNNER 2000r.
- SR 2001r.
- SPEEDFIGHT 2 2004r.
- RIEJU RR SM 2007r.

Obecnie:
- Szukam...


Jazda !! xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:02 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 cze 2009, 21:19
Posty: 272
Lokalizacja: Konin
Pojazd:
LeXiN, chodziło mi o trzymanie śrubokręta lub może to też być młotek. :mrgreen:




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Mój ojeciec na szczęście dobrze zna tutejszego mechanika.
Jutro pójdę to mi taką maszyną jak odkręcają koła w samochodch i tak samo dokręci :D.
Niema opcji że coś odpadnie.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
LeXiN pisze:
Niema opcji że coś odpadnie.
Po tej maszynie tylko nakrętka z gwintem wału :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 20:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Jak może odpaść bo nie rozumiem.
Przecież ona będzie tak mocno zakręcona że wytrzyma nawet największe obroty.




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lis 2009, 21:11 
*

Rejestracja: 19 maja 2008, 19:25
Posty: 36
Lokalizacja: O-ka
Pojazd:
Nawet tak mocno, że urwie gwint wału ;)
Ja osobiście odkręcam zawsze kluczem elektrycznym Boscha - 500W.
Regulacja siły, wszystko jest, odkręcić daje radę bez blokady, wystarczy pasek lekko przytrzymać. A może i bez tego dało by radę, nigdy nie próbowałem.




_________________

Speedfight 2 LC Euro 1


Ostatnio zmieniony 04 lis 2009, 21:11 przez Axen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2009, 18:15 
***

Rejestracja: 12 sie 2009, 10:54
Posty: 1045
Lokalizacja: Malibu
Pojazd:
David95Tkr pisze:
Myślę że bez jednego będziesz jeszcze żył. Ale jak wyłamiesz już kilka to trzeba wymienić przeciwtalerz bo dobrego chłodzenia nie ma.

Czyli jeśli mam wyłamane całkiem 3 "ząbki" przeciwtalerza, to można tak jeździć, czy lepiej wymienić go na nowy? Czy osiągi mogą się przez to pogorszyć, czy tylko będzie gorsze chłodzenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy