Dzisiaj jest 15 lis 2024, 20:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 maja 2014, 10:34 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
Piotrek1997 pisze:
Sopel38 pisze:
ja ostatnio zdecydowalem sie kupic zawor polini evo 2 za 139 zl pod full sporta 70ccm i roznica jest odczuwalna.. Tak do 60 kmh duzo sie nie zmienilo ale od 70 kmh duzo lepiej sie wkreca i ma caly czas rowniutkie obroty i tak samo ciagnie od 0 kmh do 115 kmh. Na 50cc nie sprawdzalem. Ale pod 70ccm zdecydowanie polecam :)


Macie tu komentarz z innego dzialu i tematu. Moze to do was dotrze. Czyli tak jak powiedziałem po dobrym tiuningu zawór sportowy jak najbardziej sie opłaca


odczuł różnicę za sprawą innych płytek bo to one mają wpływ na charakterystykę:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 maja 2014, 10:42 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
pypu pisze:
odczuł różnicę za sprawą innych płytek bo to one mają wpływ na charakterystykę:P
no i tylko tyle, na pewno nie zyskał na prędkości jak niektórym się tu wydaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2012, 14:02
Posty: 422
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Malaguti F12 <3
Może trochę więcej będzie mieć mocy ale nie będzie to bardzo odczuwalne.




_________________

Malaguti F12 <3 Lc
PAMIĘTAM [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 21:11 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
nawet nie tyle więcej co inaczej będzie ona rozłożona:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 16:20 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
pypu pisze:
nawet nie tyle więcej co inaczej będzie ona rozłożona:P

O czym ty gadasz inaczej rozłozona??? Czy ty słyszysz co ty mowisz? Nie ma czegos takiego. To nie rolki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 16:23 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Piotrek1997 pisze:
O czym ty gadasz inaczej rozłozona??? Czy ty słyszysz co ty mowisz? Nie ma czegos takiego
A może ty nam to rozjaśnisz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 19:20 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
n0ooRt pisze:
A może ty nam to rozjaśnisz?

Sportowy ma inaczej ustawione płytki z zaworu. Dzieki czemu jest w stanie dac wieksza ilość paliiwa i dlatego jest potrzebny wiekszy gażnik zeby miał co dostarczyc. Jak masz wiekszy cylinder i conajmniej lekki tiuning musi ci to dac lepszy efekt. Moze nie kolosalny ale bedzie. Chyba ze tak jak twoj wyciagał z 60 km/h po tuningu to na pewno nie da. I nie rób ze mnie idioty bo wiem wiecej niż ty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 19:45 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zeszło ci prawie 4 godziny żeby coś przeczytać i się dowiedzieć, ale się nie dowiedziałeś czemu stosuje się różne grubości płytek., ciekawe ile ci zajmie szukanie odpowiedzi, a twoja odpowiedź że sportowy zawór ma inaczej ustawione płytki i tak jest błędna ,widocznie czegoś nie doczytałeś, albo doczytałeś ale nie zrozumiałeś, ale zaczynasz się pomalutku uczyć ,ale ci się nie dziwię bo jak masz dopiero 12/13lat


Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 19:47 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 19:57 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
Masz tu pokazane kiedy odczytałem??? Myslisz ze tak jak ty nie mam co robic w domu i siedziec cały dzien na PC.

-- 07 maja 2014, 19:57 --

n0ooRt pisze:
czemu stosuje się różne grubości płytek

To pytanie pewnie po to by sie w końcu dowiedziec, bo na necie nie znalazłeś odpowiedzi. Hehehe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:02 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja akurat wiem i nawet jaka jest ich grubość, ale ci nie powiem,bo "wiesz więcej odemnie" ,nara ,znudził mi się już twój temat




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:06 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
Napisze bo bedziesz myslał, że rzeczywicscie nie wiem. Im grubsza tym gorzej sie wkreca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:15 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Rozwalasz system :mrgreen: :mrgreen: , a zapomniałbym jedne płytki są miękkie a jedne twarde i nie jest to uzależnione od grubości




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:20 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:27 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
i jeszcze mi powie, że charakterystykę silnika zmienia się rolkami... hmmm... ciekawe... a jak to zrobisz w manualu mistrzu o.O xD hahahahaha!


PS co do twardości to był prze h*j i wymyślił płytki z różnych materiałów i od tego jest uzależniona ich twardość a nie tylko od grubości więc znowu jesteś w błędzie synu xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!


Ostatnio zmieniony 07 maja 2014, 20:28 przez pypu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 20:41 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Prede wszystkim kolega Piotrek1997 musi doczytać co to jest charakterystyka silnika i jak się ją zmienia.

-- 7 maja 2014, o 20:37 --

Pypu przy jednych płytkach znanej firmy [nie będę wymieniał bo ściany mają uszy :mrgreen:] cwaniaki tak zrobili że płytki z tego samego znanego nam materiału cieńkie są twardsze od grubszych ,sam byłem w szoku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 15:15 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
pypu pisze:
i jeszcze mi powie, że charakterystykę silnika zmienia się rolkami... hmmm... ciekawe... a jak to zrobisz w manualu mistrzu o.O xD hahahahaha!


Piotrek1997 pisze:
pypu pisze:
nawet nie tyle więcej co inaczej będzie ona rozłożona:P

O czym ty gadasz inaczej rozłozona??? Czy ty słyszysz co ty mowisz? Nie ma czegos takiego. To nie rolki.


Naucz sie czytac w poprzednim komentarzu wmawialiscie mi ze siła sie inaczej rozkłada poprzez zawór membranowy (co na pewno nie swiadczy o waszej wieszy a jedynie o jej braku). Dlatego dałem taki przykład. To właśnie rolki rozkladaj siłe. W biegówkach trzeba pewnie wymienic zembatkę z tyłu na mniejsza lub wieksza w zależnosci czy chcesz zwiekszyć v-max czy moze przyspieszenie.

Nie wypowiadajcie sie jak macie mi wmawić jakieś durnoty!!! Niech to potwierdzi ktoś inny lub zaprzeczy, bo szkoda mi na was czasu

-- 08 maja 2014, 15:15 --

PS
pypu pisze:
PS co do twardości to był prze h*j i wymyślił płytki z różnych materiałów i od tego jest uzależniona ich twardość a nie tylko od grubości więc znowu jesteś w błędzie synu xD


Pytaliscie sie co daje grubość a nie czemu płytki sa różnej grubośći!

Wieć to znowu wy jesteśćie w błedzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 15:25 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Twoja wiedza jest na poziomie pustej studni bez wody.,stwierdziłeś wyżej że na grubszych płytkach będzie się silnik gorzej wkręcał, guzik prawda i tyle ,więc nie zabieraj głosu w temacie w którym jesteś laikiem bo robisz z siebie idiotę i po co ?

-- 8 maja 2014, o 15:25 --

Piotrek1997 pisze:
Napisze bo bedziesz myslał, że rzeczywicscie nie wiem. Im grubsza tym gorzej sie wkreca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 15:44 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
a co ma zębatka i rolki do charakterystyki silnika? jak na hamowni wykres wyjdzie ten sam... równie dobrze możesz hamować sam silnik bez przeniesienia napędu które nie ma nic do mocy... tylko do przeniesienia momentu obrotowego na tylne koło pewnie i tak nie wiesz o czym mówię bo u Ciebie w gimnazjum wyznają zasadę "cięższe rolki szybszy a lżejsze mocniejszy" xD

PS jak taki jesteś uczony w tej dziedzinie to w takim razie wytłumacz nam bo my oczywiście jak zwykle nic nie wiemy... po o w takim razie są różne twardości płytek...? skoro wg Ciebie one nic nie zmieniają bo wszystko załatwisz rolkami (z tego akurat mam bekę w h*j xD haha)

a ja podałem "wykład" o materiałach bo Ty powiedziałeś

Piotrek1997 pisze:
Napisze bo bedziesz myslał, że rzeczywicscie nie wiem. Im grubsza tym gorzej sie wkreca.


co nie jest prawdą... a na charakterystykę ma wpływ twardość płytki a nie jej grubość... a twardość zależy od materiału z jakiego jest wykonana więc już się nie pogrążaj...




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 16:17 
*

Rejestracja: 05 mar 2014, 17:10
Posty: 54
Pojazd: YAMAHA Neos
pypu pisze:
a co ma zębatka i rolki do charakterystyki silnika? jak na hamowni wykres wyjdzie ten sam... równie dobrze możesz hamować sam silnik bez przeniesienia napędu które nie ma nic do mocy... tylko do przeniesienia momentu obrotowego na tylne koło pewnie i tak nie wiesz o czym mówię bo u Ciebie w gimnazjum wyznają zasadę "cięższe rolki szybszy a lżejsze mocniejszy" xD


Piotrek1997 pisze:
pypu pisze:
nawet nie tyle więcej co inaczej będzie ona rozłożona:P

O czym ty gadasz inaczej rozłozona??? Czy ty słyszysz co ty mowisz? Nie ma czegos takiego. To nie rolki.


Wyżej napisałeś ze to zawór membranowy rozkład siłe. Ja porównałem to do rolek w skuterze. Pytałes sie jak w biegówce zrobic. To ci dałem przykład na zebatce. jak z tyłu załozysz małą zembatke to musi sie lepiej rozpedzac a straci na v-max e. Czy ty ni umiesz czytac????

I co mnie obchodzą te płytki. Nie jestem mechanikiem i mnie to gówno obchodzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 maja 2014, 17:00 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Piotrek1997 pisze:
Nie jestem mechanikiem i mnie to gówno obchodzi.
To po co mądrujesz jak nic nie wiesz,zresztą już hitem jest" czy dam radę sam wymienić płytki",może do tankowania też potrzebujesz poradnika? Kupuj już ten sportowy zawór i zdaj relację o ile ci się polepszył v-max




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 68 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy