Dzisiaj jest 06 lut 2025, 12:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 maja 2014, 17:22 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 11:16
Posty: 19
Pojazd: Aprilia SR 50 ditech
Dojechałem do domu po krótkiej przejażdżce, zgasiłem, odpaliłem było wszystko ok. Po jakiś 5min chciałem wyjechać no i niestety nie odpala. Nie dawno był robiony remont całego silnika, wymieniłem kompresorek, kompresja raczej jest dobra, iskra jest mocna, paliwo dostaje bo po jakimś czasie świeca robi się mokra, kręci kręci ale nic :< W czym szukać przyczyny ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 maja 2014, 20:48 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
spróbuj od zmiany świecy




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 11:39 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 11:16
Posty: 19
Pojazd: Aprilia SR 50 ditech
Dalej nie pali ;/ Świeca mokra. Nic nie łapie, nawet troszkę. Dodam że przed zgaszeniem sprawdzałem vmax z górki także troszke mu dałem :) No ale zgasiłem odpalał wszystko było ok no i po 5 min dopiero problem ;/ Juz nie wiem co mam robić, włożyłem w to kupe kasy i nadal nie moge jezdzic ;/ A może jest taka możliwość że do czegoś wleciał paproch ? lub zapchał się jakiś przewód ?np od oleju lub cos w tym stylu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 16:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
A dotarłeś dobrze ? czy nadal masz na dotarciu ?




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2014, 12:30 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 11:16
Posty: 19
Pojazd: Aprilia SR 50 ditech
Dotarłem, ale to rok temu, wtedy jeździłem troszke wiecej, ale paliła świecę więc wymieniłem kompresorek bo słabe powietrze dawał, wczoraj ją odpaliłem ledwo ledwo, i w dodatku z gazem, ale potem zero reakcji na gaz, nie wkrecala sie na obroty, dziwnie chodzila i zgasła po klku sekundach :D juz nie wiem co mam z tym robić, nie przekonuje mnie wcale ten skuterek :D

-- 10 maja 2014, 13:30 --

Dzisiaj wbiłem do garażu odpaliła i chodzi :V masakra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2014, 13:44 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 7:44
Posty: 54
Pojazd: Aprilia sr 50 DiTech
Sprawdź zawór membranowy, może mieć prześwity wtedy będziesz musiał kupić nowe membrany lub zawór. Miałem to samo i u mnie akurat winowajcą był zawór. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2014, 23:45 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 11:16
Posty: 19
Pojazd: Aprilia SR 50 ditech
Wszystko zostało wymieniane, na tym ok 1tyś -1.5tyś przejechałem, jak narazie chodzi normalnie nie wiem czemu :D ale bardzo ciezko odpala, trzeba z pol minuty pokrecic czasami ;/ i zdarza się że muszę dać gazu, a tego nie powinno sie chyba robić na wtrysku, ale dam cały gaz, puszczam i wtedy łapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 6:21 
*

Rejestracja: 07 sie 2013, 7:44
Posty: 54
Pojazd: Aprilia sr 50 DiTech
Moja też z gazem rozpala, ale potrzebuje go bardzo mało. :) A jaką świecę masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 18:27 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 11:16
Posty: 19
Pojazd: Aprilia SR 50 ditech
no i znowu, dzisiaj odpaliłem, zrobiłem 30-40km, wrocilem wszystko ok, teraz chce jechać, to strasznie kicha, swieca opkopcona, ogień i iskry z wydechu ;/ aj :/ * Jakieś pół godzinki potem jak ręką odjął. Czy ktoś to może zrozumieć ? Wątpie że chodzi o to że ostygł, bo wcześniej stał i też był zimny. Tutaj to chyba jakaś magia tylko pomoże . :V




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 20:29 
*

Rejestracja: 29 cze 2014, 19:56
Posty: 3
Pojazd: Aprilia Sr 50 Ditech
dastan966 Rozwiązałeś ten problem ? Jaka była przyczyna ?. Dziś rano chciałem odpalić apke, i pojawił sie dokładnie ten sam problem. Kręci ale nie odpala, iskra jest, paliwo dochodzi bo ją zalewa. Jutro zakupie nową świece, jesli to nie ona sprawdze kompresje może jakaś uszczelka puściła. Następnym krokiem będzie wtrysk, chcę zobaczyć czy odpowiednio wtryskuje paliwo. A i jak odkręciłem pokrywe od filtru powietrza to była tam woda ;/, filtr powietrza był cały mokry, czy możliwe jest, że dostała ona się gdzieś dalej, gdzieś za przepustnice i powoduje jakiś problem ?, Z góry dzięki za odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 1:19 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No chłopie jak filtr zamoczony to wtedy skut nie dostaje powietrza i nie ma opcji żeby odpalił. Wysusz go i cała puchę i złóż i pal. A skąd Ci się tam w ogóle woda wzięła?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 cze 2014, 15:53 
*

Rejestracja: 29 cze 2014, 19:56
Posty: 3
Pojazd: Aprilia Sr 50 Ditech
Siemasz Komor, Woda dostała się tam poprzez brak śruby u dołu pokrywy, sam się zdziwiłem właśnie bo reszta śrub jako tako dociska pokrywe. Zrobiłem jak pisałeś, wyczyściłem i wysuszyłem całą pokrywe z filtrem, do tego dostałem sie do tych płytek membranowych, okazało się , że się niedomykały. Rozkręciłem je, zamontowałem spowrotem i do tego kupiłem nową świece. Po chwili kręcenia ODPALIŁ tylko szkoda, że po zgaszeniu znowu nie chciał. Wykasowałem błędy z Ecu, ilośc mignięć odpowiada numerowi błędu tak ? z tego co wyczytałem, były to 7,8,9,10, 11,12,14,20,21. Po wykasowaniu błędów znowu odpalił, lecz za szybko dodałem gazu i zapaliła się kontrolka od komputera co zapewne(tak mi sie wydaje) odcina wtrysk i zgasł. Teraz próbuje załąpać ale nie może. Planuje dostać sie teraz do tych wtrysków.

6 - Priorytet 2 - błąd pierwszego obwodu przepustnicy (TPS)
7 - Priorytet 2 - błąd drugiego obwodu przepustnicy (TPS)
8 - Priorytet 1 - błąd obu obwodów przepustnicy (TPS)
9 - Priorytet 1 - niskie napięcie akumulatora lub odłączone ECU
10 - Priorytet 1 - uszkodzenie pompy oleju
11 - Priorytet 2 - uszkodzenie wtryskiwacza powietrza (bezpośredniego)
12 - Priorytet 2 - uszkodzenie wtryskiwacza paliwa (pośredniego)

14 - Priorytet 3 - uszkodzenie pompy paliwa

20 - Priorytet 3 - uszkodzenie wskaźnika temperatury
21 - Priorytet 2 - uszkodzenie kontrolki IC

Edytuje. W kolejności, po naładowaniu akumulatora, odkręceniu świecy, przeczyszczeniu jej i wkręceniu jeszcze raz pali za każdym razem lecz się lekko po chwili dławi. Kolejną wadą po założeniu filtra słysze jakieś buczenie jak bym zatkał cały dolot, ide zobaczyć co się dzieje. Coś mi się wydaje, że odrazu powinienem sie skupić na dolocie tego powietrza po zaobserwowaniu tam wody. Plusem jak na razie tego wszystkiego jest to, że poznałem trochę mechanicznie ten skuter iż pierwszy raz robie przy nich cokolwiek.

Edit. Buczenie oznaczało źle dociśnięty filtr powietrza. Już mi sie morda cieszy bo pali za każdym razem :). A więc podsumowanie. Wadą w moim przypadku była ta woda, musiała dostać się przez przepustnice tam do membran, czujnik odczytywał błąd i nie dostarczał powietrza lub świeca która biła na boki a nie bezpośrednio w dzióbek(że tak to ujmę :)).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 0:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to elegancko ! A słuchaj zawór membranowy jak złożyłeś to przełożyłeś płytki miejscami i już ładnie dolegało?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 9:48 
*

Rejestracja: 29 cze 2014, 19:56
Posty: 3
Pojazd: Aprilia Sr 50 Ditech
Tak przekładałem je na drugą stronę, ale minimalnie musiałem podgiąć te płytki by dolegały tak jak powinny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy