Mam problem z podłączeniem + do elektryki 4t gdyż podłączając pod akumulator niby dobrze wskazuje ale czasami a nawet często przy wysokich obrotach dostaje wariacji i wskazówka wchodzi na 13k zamiast 9-9,5k, przy niższych obrotach dobrze wskazuje, postanowiłem gdzie indziej podłączyć + bo aku siada w ciągu nocy i zaczyna mnie to wkurzać, dałem pod stacyjkę i pod każdym dobrze nie wskazuje, jałowe prawidłowo ale powyżej 5k dostaje wariacji i wbija na 9-10k gdy stoję w miejscu, z tego wynika że napięcie ma duży wpływ na pokazywane rpm. Obrotomierz niby miał być do 2t jak i 4t uniwersalny, nie ma żadnych przełączników czy coś. Sygnałowy jest pod czerwonym od cewkomodułu p/g bo tylko tam bywało że dobrze wskazywał, na zielonym przekłamuje równo 2x. Masa jest podłączona i tylko został +, pytanie : Jaki układ zastosować albo gdzie podpiąć żeby leciało równo 12V na jałowych jak i przy 10k rpm? Albo gdzie podłączyć ten + oprócz stacyjki i aku? Proszę o pomoc bo już 3 miesiące się z tym męczę
|