Dzisiaj jest 12 lut 2025, 7:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 maja 2014, 16:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Witam

Opłaca się kupić do mojego chinola markowy cylek+tłok?
Robię ok. 3500km. w ciągu sezonu

Mam na oku

http://allegro.pl/cylinder-kit-tec-perf ... 22462.html

lub

http://allegro.pl/airsal-cylinder-kit-t ... 91695.html




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 maja 2014, 20:03 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
wg. mnie nie ma sensu jeśli twój 80cc ma dobrą kompresję bo to nie 2t że cyle się różnią mocą




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 20:13 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Na 80cc przelatałem ponad 4100km.i nadal idzie dobrze

Po niedzieli zajrzę do niego bo bierze olej-mam zakupione nowe pierścienie
Tajwańska technologia-super jakość oraz uszczelniacze zaworowe

Kiepsko jest z odpalaniem bo muszę gazu dodawać aby załapał an zimnym silniku-na ciepłym odpala bez problemu(obstawiam zawory bo ssanie mam nowe)
Wina gaźnika to raczej nie jest

Właśnie ciekawi mnie ta moc markowych 80cc




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 maja 2014, 21:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2014, 18:24
Posty: 221
Lokalizacja: Bochnia
Pojazd: coliber
Na Airsalu napewno moc będzie większa choćby z racji tego, że to 50mm ,a nie 47mm
czyli tak naprawdę to bliżej mu do 90ccm niż pseudo 80(72)ccm




_________________

Cylinder Airsal Sport 80cc | Głowica 50cc | Agresywny Wałek Rozrządu | Gaźnik Keihin 24mm | Filtr powietrza Polini Air Box | Wariator Stage6 Sport Pro + rolki 7g Motorforce | Pasek Malossi X-Kevlar | Sprzęgło Seria




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 maja 2014, 19:34 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Powiem tak, jak masz wybierać to wybierz 80cc Airsala :)
Airsal ma większą moc niż tec.
Co do mocy to hm.... jeżeli chcesz odczuć 100% airsala to kup do tego większy króciec i gaźnik 24,5mm. Wtedy prędkość (z wyregulowaniem napędu oraz dysz) będzie powyżej 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 maja 2014, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zawsze możesz zamiast Airsala 49mm 80cc kupic chine 50mm 82cc .Taniej i tak samo dużo pojezdzisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 maja 2014, 21:38 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki za info

Wczoraj rozbierany był mój chinol
Mam przejechane ponad 4200km. na cylku 80 i tłok,cylinder i pierścienie są jak nowe,żadnych rys czy progów,tak samo wał w super stanie

Tylko zawory były do regulacji wymiana uszczelniaczy

Jak mi padnie ten cyl to kupię chinę 50mm 82cc


Jeszcze 2 sprawa

Ubywa oleju w skuterze
Wczoraj po złożeniu dolałem,dziś sprawdzałem i tylko minimalnie mokry bagnet

Jak to możliwe skoro skuter stał całą noc?
Uszczelniacze wymienione i pierścień olejowy jest cały




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 maja 2014, 23:52 
*

Rejestracja: 16 paź 2013, 19:07
Posty: 66
Pojazd: Motobi Rocky
Przejedź z 10km później zatrzym się na jakieś 30 minut i zobacz czy leci gdzieś olej, kartery czy cos oraz czy Ci nie dymi z wydechu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 maja 2014, 8:08 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Sprawdzałem tak i nic nie leci,nie dymi

To dlaczego oleju ubywa w tak szybkim tempie?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Tec słabszy od Airsala, chuy prawda.. Od czego niby ma tutaj moc zależeć..
Taki sam tłok, taka sama pojemność, brak kanałów, więc w czym ma być różnica?
Jest różnica owszem, jak się dobrze wyreguluje, to z powolnego skuterka można zrobić szatana niezłego, ale regulacja to podstawa, kupowanie markowych nie ma sensu, po co płacić 250 za Airsala, skoro za 210zł około można dostać WM 90, tłok 51mm, jeżeli dokupi się do tego głowicę dedykowaną z dużymi zaworami + ostry wałek rozrządu, ja np. mam znajomego tokarza, obliczyłem sobie taki wałek, dałem mu wymiary i wytoczył mi z krzywkami 195* z czego seryjny ma chyba 135.. różnica jest ogromna, wyrywa asfalt spod nóg.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:53 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dzięki za opinię

Jak będę zmieniał to na WMotor

Gorsza sprawa z tym olejem...




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 23:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli Ci puszcza olej, to wymień uszczelniacze zaworowe, wyreguluj je do porządku i wymień pierścienie, dwa cieniutkie pierścienie, które są na pierścieniu sprężynowym ustaw tak, aby się nie łączyły, a 2 kolejne ( grubsze ) co 180* względem siebie, pamiętaj, bardzo ważne, aby żadne łączenie się nie przesuwało.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 cze 2014, 8:47 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Po ponad 5000km. przytarł mi się tłok więc wymieniłem tłok+cylek na nową 80(72)
Miałem w planach największy kit ale starczy mi to co było

Wymieniałem także wał(wzmocniony rzekomo za 95zł.),wałek rozrządu z inna geometrią krzywek,głowica z długimi zaworami(w środę ją założę bo czekam na dźwigienki zaworowe)

Skuter po włożeniu tych części miał muła i jechał ok 50 ale na drugi dzień już 70(mierzone GPS w telefonie)

Obecnie nie idzie go wyregulować,są problemy z odpaleniem,trzeba mu dodawać gazu aby odpalił i dymi na biało

Oczywiście rozrząd i zawory ustawione prawidłowo,gaźnik wyczyszczony

Zobaczymy jak to będzie po założeniu nowej głowicy




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 lip 2014, 1:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Skoro dymi na biało, ciężko odpala i nie jedzie rewelacyjnie to czeka Cię wymiana pierścieni, ew. głowica ma już dosyć, możesz wymienić uszczelniacze zaworowe, ewentualnie sprężyny, ale radziłbym Ci uważać, żeby oka nie stracić przy ich ściąganiu :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 8:26 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
W tym problem ze jeździ przyzwoicie,uszczelniacze powymieniane już wcześniej i odpala lepiej jakby

Zobaczymy co pokaże z nową głowicą

-- 4 lip 2014, o 09:26 --

Założyłem nowa głowicę z długimi zaworami i jest gorzej niż na starej głowicy

Gazior regulowany na wiele sposobów i lipa

W czym tkwi problem?

Napewno to ie wina rolek i napędu bo są w dobrym stanie




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy