Dzisiaj jest 15 lut 2025, 13:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 maja 2014, 18:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Eloo, jakiś tydzień temu zmieniłem membrane w Jet force miała płytki metalowe a zmieniłem na zawór z płytkiami z tworzywa sztucznego (plastikowe) wszytsko było fanie do dziś. Jak zdjąłem filtr zobaczyłem ze dalej paliwo pcha do filtra. Mogło sie coś stać z membraną?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 12 maja 2014, 18:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz zobaczyć zawór.Filtr nigdy nie będzie suchy ,zawsze tam coś skapnie ,no chyba że ci tam leje do niego ,to jeszcze może zaworek iglicowy gaźnika nie domykać i też będzie filtr mokry ,lub pływak się zawiesza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2014, 18:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Kurcze bo nie chce znów tego rozbierać bo lekko pękło mi to 'ucho' w które się wkręca membrane i nie wiem czy jak ściagne to nie strzeli. Ale membrana nowa to mogło sie coś z nią stać? A ten zawór iglicowy to co moze być z nim nie halo ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2014, 18:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wrzuć foty ,co ci to pękło?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 maja 2014, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Ej ale jak założyłęm membrane nową i pochodził chiwlke na zimnym cylku to nie pchało paliwa.


PS.

Obrazek
To stara membrana nowa zaożone tylko pokazuje jak to coś pękło.

-- 12 maja 2014, o 20:09 --

Ref !




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 7:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Może ci w tym miejscu nie doszczelniać przez to pęknięcie i cofie paliwo do filtra[lewe powietrze], spróbuj przełożyć płytki z nowego zaworu do tego starego i sprawdź czy niema prześwitu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 7:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
No ale to pęknięcie nawet nie jest w cylindrze czy cos a po drugie mam to uszczelnione na silikonie . i nie widać tam zadnych objawów paliwa.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 7:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Weź to zmień ,[pęknięty gumowy króciec też nie jest w cylindrze a łapie lewe powietrze]drgania silnika i tak ci to rozszczelnią ,tym bardziej że to jest przykręcane tylko na dwie śruby.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 maja 2014, 12:25 
***

Rejestracja: 23 cze 2012, 13:11
Posty: 660
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Aprilia sr
Wykrec zawór i zobacz czy ma prześwit płytki jak nie do jest dobrze a te ucho to mi czesto pękało sklej je na jakis klej (kropelke), zobacz czy krociec nie jest popekany bo tez lubieja pękac po środku. Ogólnie jety lubieja dużo palić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
To 'ucho skleiłem, pierwsze na kropelce a potem na silikonie uszczelniłem tak że nic mi tam nie cieknie, Mechanik powiedział mi dziś ze moze iglica jest za wysoko .

-- 14 maja 2014, o 13:48 --

Zawór sprawdzony. Odkręciłem płytki przylegają. tam gdzie ucho było pęknięte skleiłem kropelką i posmarowałem silikonem uszczelniajacym tak ze nic nie cieknie, w sumie przedtem tez nic nie ciekło :mrgreen: i dałem iglice o 1 ząbek w dół i jest w porządku. Nie pcha paliwa :<
Martwi mnie taka sprawa iż:
jak dam gaźnik w ten sposób czy ma ciekniąć paliwo oczywiście gdy jest podłączone.

Obrazek

-- 14 maja 2014, o 18:39 --

ref !




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:05 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szakal.!. pisze:
jak dam gaźnik w ten sposób czy ma ciekniąć paliwo oczywiście gdy jest podłączone.
Tak bedzie cieknąć, coś za dużo cudujesz :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Tyle chciałem wiedzieć :)




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy