Dzisiaj jest 29 lis 2024, 0:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 maja 2014, 23:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Cześć ;) Jako że mało osób działa przy ogarkach postanowiłem zrobic jakieś mody.
Pomysł znalazł się w mojej głowie jakiś czas temu, staram się sugerować na udanym projekcie tego ogarka:
Obrazek
Jako bazę wybrałem nieco innego 50-t1, wygląda tak ( z papierami za 700 zł )
Obrazek
Silnik wykręcony z ramy, do roboty :twisted:
Zamówienie z dzisiaj:
Obrazek

Oprócz zaworu kupionego w okazyjnej cenie to wszystko nówka, chcę użyć jak najmniej poxiliny. Większość myślę że solidniej będzie spawać, mocowanie zaworu na równi z karterami.
Co do sprzęgła, zabierak " bez rowka " w celu małej zmiany sprzęgła na 3 tarczowe z gwintowanymi bolcami zamiast na zawleczki. Co myślicie? :)

W miarę możliwości ( szkoła i kasa ) będe aktualizował,, komentujcie i podpowiadajcie jakieś patenty. Zastanawiam się co z cylkiem czy dawać z sima czy szlif na 60cm3 oryginała zmd.




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 maja 2014, 12:17 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
znajomemu raz doradzałem w takim projektem i ogólnie nadzorowałem:P miał silnik 3 biegowy tłok od schwalby (lepsza jakość i cieńsze pierścienie) membrana z pocketa (bo akurat taką miał w domu a był to budżetowy projekt) i gaźnik 16mm z sima spawaka na 7500 i szło to 75km/h więc przyzwoicie:P cylinder w końcowej konfiguracji był 55/3m wydechowe 170* :P ja jestem jak najbardziej za takimi projektami więc będę to śledził:D

PS radził bym Ci zmienić korbę bo seryjna nie grzeszy wytrzymałością xD a gaźnik 17,5 teca jak jeszcze nie kupiłeś to mam na sell sprzedam za pół ceny xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 14:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
pypu pisze:
miał silnik 3 biegowy tłok od schwalby

mówisz o tłoku z konkurencyjnych sr2 czy zwyczajnie tłok simsonowski http://allegro.pl/tlok-simson-s50-40-50 ... 48371.html
Dzisiaj byłem na kolejnych zakupach, tym razem w mieście ;P
- kierownica z mz'tki
- świeca bosh'a i kilka drobiazgów
Obrazek
Membrana kupiona od znajomego za 15 zł
Obrazek

Na ten dzień czekam na przesyłki i zaczynam szukać lagi z charta którę myślę wypolerować.




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200


Ostatnio zmieniony 23 maja 2014, 23:25 przez TytanowyOwad, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 14:49 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Zapowiada sie kozacji projekt, bede zagladal




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 18:41 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
tłok taki jak z linku tylko firmy MZA ze stopu k20 i spisywał się bardzo dobrze ;) zresztą zalety tego tłoka wymieniłem już wyżej ;)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Jak mówisz to tak zrobię ;) Myślałem o wsadzeniu seryjnego zmd nieco skróconego .

Jaki polecacie rolgaz i manetkę sprzęgła żeby linki nie były zbyt długie i pod tec'a pasowały?

Przez weekend zabieram się za dopasowywanie membrany.

Jak myślicie, giąć i spawać rame żeby rejka i światła były pod nią + błotnik sima czy zostawiamy? :)




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 21:19 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
jeśli chciałbyś całkiem lepszy tłok do można by się pokusić o jakiegoś meteora (od am6 chyba ma takie wymiary jak rometowski i od schwalby) a pierścienie jeszcze cieńsze a wiadomo że wpływa to bardzo na plus we wkręcaniu się na obroty jak i niweluje ring fluter ;) a co do linek to wszystko idzie dopasować to już raczej mały problem:P a z membraną to zrób jakąś kostkę (jak to w simsonach się roki) wyfrezuj żebra, a później trzeba będzie nadspawać i wyfrezować ponownie aby uzyskać powierzchnię styku kostki z cylindrem ;)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Nie stać mnie na meteora, a co do membrany poprowadze ją bezpośrednio do komory korbowej, nie do cylindra. Wszystko będę spawał bo mam bardzo dobre ku temu warunki.

Myślę jeszcze czy by elektronik od sima tu nie podszedł :wink:




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 maja 2014, 23:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 19:15
Posty: 72
Lokalizacja: Zabkowice Śl.
Pojazd:
Ziomek, jak zaczynasz to uzbieraj kaski troche, bo to że poxipolem opierdzielisz i zloszysz to, to będzie jezdzilo jak wczesniej.
Tłok niech zostanie, bo aż takich obrotów i temperatur żeby coś się działo raczej nie będzie, pamiętaj że seryjne mocowania silnika pękają przy mocniejszym kopnięciu kopką, a jeśli chcesz spawać cokolwiek z karterach z alu to raczej palnik bo tig czy tam podobne duperele typu migomat z drutem dają nie fajną spoinę..
Powodzenia, projekt ciekawy :)

-- 14 maja 2014, o 23:27 --

P.S jaka szer kiery od Jawki? chętnie kupię, lub zamienieć mam full części od wszystkiego.




_________________

Najtańsze szlifowanie cylindrów! Taniej nie znajdziesz!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 01#1536401
Części na sell! + remonty silników taniocha!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 91#1536391




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 9:26 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
elektronik od sima to raczej średnio dobre rozwiązanie:P jeśli chcesz dobry zapłon to rozejrzyj się za zapłonem ducati energia od am6 (rób podróbką LFK) a jeśli nie zależy Ci na światłach to zapłon z pocket bike będzie się kręcił jak szatan:D co do tłoka to jak się zatrze to cylinder zdjąć zrobić szlif i wsadzić meteora w późniejszym czasie to nie problem ;) jedynie nie oszczedzał bym na korbowodzie :P chyba od derbi sendy ma takie wymiary jak komarowski o ile się nie mylę więc warto w to zainwestować ;)




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Filipek707 pisze:
Ziomek, jak zaczynasz to uzbieraj kaski troche, bo to że poxipolem opierdzielisz i zloszysz to, to będzie jezdzilo jak wczesniej.
Tłok niech zostanie, bo aż takich obrotów i temperatur żeby coś się działo raczej nie będzie, pamiętaj że seryjne mocowania silnika pękają przy mocniejszym kopnięciu kopką, a jeśli chcesz spawać cokolwiek z karterach z alu to raczej palnik bo tig czy tam podobne duperele typu migomat z drutem dają nie fajną spoinę..
Powodzenia, projekt ciekawy :)

-- 14 maja 2014, o 23:27 --

P.S jaka szer kiery od Jawki? chętnie kupię, lub zamienieć mam full części od wszystkiego.



Kase mam, nie chwytam się za coś żeby tylko rozkręcic ;)
Myślę że mocowania nie popękają, w razie czego je wzmocnię.
Co do spawania, mam zakład rodzinny gdzie mam dostęp do fachowcy i cnc .
Kierownica od mz'tki szer. ponad 60 cm .

-- 15 maja 2014, 12:49 --

pypu pisze:
elektronik od sima to raczej średnio dobre rozwiązanie:P jeśli chcesz dobry zapłon to rozejrzyj się za zapłonem ducati energia od am6 (rób podróbką LFK) a jeśli nie zależy Ci na światłach to zapłon z pocket bike będzie się kręcił jak szatan:D co do tłoka to jak się zatrze to cylinder zdjąć zrobić szlif i wsadzić meteora w późniejszym czasie to nie problem ;) jedynie nie oszczedzał bym na korbowodzie :P chyba od derbi sendy ma takie wymiary jak komarowski o ile się nie mylę więc warto w to zainwestować ;)



Ano, ducati mam w swoim rieju ;d dobre to zapłony jednak nie chcę na razie wydać fortuny, jak silnik odpali na komarkowskim to wtedy będe działał :)
Słyszałem o tym zapłonie z pocket bike, jednak zależy mi na elektryce. Wszystko ma być dopracowane i cacy :)



Myślę teraz jakie koła tam wsadzic ( lagi z charta ) i do tyłu, bo nie zamierzam na wiankach jezdzic.
Hamulce tarczówki hmm .




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 14:30 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
http://bikepics.com/pictures/2532824/

taki przód można ogarnąć do tego:D pochodzi od chińskiego crossa 125ccm koło 17" tarcza itp:P

a na zapłonie z pocketa nie ma świateł ani ładowania więc jedynie światła z aku pozostało by ogarnąć w tym wypadku:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 17:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
No nie da rady już chartowskie do mnie jadą ;)

Dzisiaj wykonałem już małe przymiarki membrany. Prawdopodobnie jutro będę spawał.
Zdam relację na bieżąco.

Wszystko na razie " na brudno " .
Obrazek
Wlot będzie zaspawany.
Obrazek

-- 15 maja 2014, 18:38 --

Oczywiście wszystko na razie " na brudno ", tym zajmę się potem.




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 19:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 paź 2011, 19:38
Posty: 88
Lokalizacja: Chełmża
Pojazd: Malaguti F12 Phantom
Powodzenia w planach, zapowiada się ciekawy projekt:)

wbij do mnie :)




_________________

Shotgun -> Malaguti F15 -> Malaguti F12

Malaga F12 By VirusWRC *zostaw coś po sobie odwdzięczę się tym samym :)

http://forum.mieloch.pl/malaga-f12-by-viruswrc-t390635.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 19:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Dzisiaj przyszedł wał i reszta dupereli. Jutro dodam zdjęcia.




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 maja 2014, 21:37 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
a co postanowiłeś z tą korbą?:P zostaje seryjna?




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 8:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Korba zostaje jaka była w tym wale. Jest naprawdę dobrze wykonany. Szczerze przewineło się przez moje ręce mnóstwo wałów czy nowych zmd, china, używki itp. ten jest bardzo dobrej jakości. Łożysko igiełkowe, całkowity brak luzu nawet na boki co jest zazwyczaj normalne.

Co proponujecie z cylkiem ? Jakie mody i jak je dokładnie wykonać, myślałem nad poszerzeniem kanału wydechowego i szlifem na 60 bądź 65 cm3. Może jakieś kanały dorobić czy coś w tym rodzaju?

W każdym bądź razie, jakie proponujecie mody zakładając że wał jest dobry.
Gaźnik jak już wspominałem tec 17,5 .

Myślałem nad tym tłokiem z sima, może go skrócić ?

Na dzień dzisiejszy na pewno mam w planach szlif, polerkę komory korbowej, denka tłoka i głowicy.
Są to zabiegi kosmetyczne które utrudniają osadzenie się nagaru, co na logikę biorąc zapewni dłuższe działanie silnika ( teoretycznie ) jak go wcześniej nie zatrę :<

-- 16 maja 2014, 9:59 --

Hej, przyszły mi dzisiaj części :
(gaźnik i króciec)
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 9:43 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
można go skrócić tylko tak, żeby nóżka w gmp zasłaniała okno wydechowe ;) ja jeszcze pogrzebałem w swojej pamięci to tłoki od morini mają chyba też wymiary takie same jak tłoki komarowskie (lub bardzo podobne) więc można by było pokusić sie też o taki tłok (nie koniecznie meteor moze być chiński odpowiednik) lub też chiński odpowiednik z am6 :P jakościowo będą podobne jak i simsonowskie MZA (bo jakby nie patrzeć to one jakiegoś szału też nie robią) a tłoki od am6/morini mają pierścienie jeszcze cieńsze co wpłynie pozytywnie na reakcję na manetkę ;)

co do konfiguracji kanałów to hmmm... okno wydechowe na 27mm (171*) o szerokości 0,7d cylindra do tego kanały odpowiednio podnieść (35-36mm) i oryginalne trochę poszerzyć i dorobić jeden kanał centralny i do tego spawak na jakieś 7,5-8k i będzie się zwijać to godnie:D




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 16:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 21:40
Posty: 35
Lokalizacja: Śląskie
Pojazd: Rieju Tango 50,Komar 232,Ogar
Przetłumacz mi to 171* oznacza kąt czy co? ;) Na jakim cylku miał takie mody ?
Z 023 nie da rady wybić tuleji.




_________________

https://www.facebook.com/RometOgar200




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 maja 2014, 20:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2011, 13:16
Posty: 1122
Lokalizacja: Łosice
Pojazd: Mk3 cabrio, apka i inne
Będzie to wymiatać :D




_________________

Mk3 cabrio na glebie :)
vw-golf-mk3-cabrio-t337487-480.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy