Dzisiaj jest 06 paź 2024, 22:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Co zostawić Aprilia SR czy Booster Spirit
Aprilia SR 50 Street 50%  50%  [ 1 ]
Booster Spirit 50 50%  50%  [ 1 ]
Liczba głosów : 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 maja 2014, 23:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:30
Posty: 20
Pojazd: SR Street
Hejka, z powodu pewnej potrzeby będę musiał sprzedać Aprilie SR 50 Street z 2008 roku z przebiegiem 9500km, albo boostera z tego samego roku z przebiegiem 6020km.

Którego zostawić dla siebie? Aprilia jest bardziej wyeksplotowana, choć booster ma lekko krzywą ramę z przodu. Jeżeli miałbym zostawić Apkę to spowrotem bym założył oryginalne części. Tak krótko pozatym to:
-Problem z zimnym silnikiem, przerywa i dłużej się go odpala
-Bardziej wyeksplatowana (9450km to i tak mało)
-Większa, cięższa, ale wygodniejsza
-Krzywa dupa i siedzenie(Przekrzywione lekko w prawo, oś symetrii kół ok)
-Więcej mi spali(Gaźnik 17.5 i dysza 75)
-Być może łożyska(wał i przekładnia) niedługo będą do wymiany i opony
-Brak długich i krótkich świateł! Oraz do dupy żarówki jedyne pasujące to jakieś od Awiny, palą się po 2 dniach.
+Szybszy
+Ciecz!
+Wygodniejszy, wspominałem wcześniej
+Ogólnie ładniejszy,
+Dwie tarcze
-Ogólnie to trochę forsy w niego władowałem, a nie sprzedam go za tyle ile by mi się opłacało

Chodziła na stage6 medium i pro replice, miała wysokie obroty i lekko w dupę dostawała.

Co do boostera:
+Krótszy, zwinniejszy, lżejszy Dla mnie wielki plus
+Niski przebieg tylko 6000 kafli nabiłem, a kupiłem z przebiegiem 5500(Pali na dotyk)
+Jest na oryginalnych częściach, przy okazji dopóki jego kupiłem to miał blokady
+Długie i krótkie światłą, dobre żarówki
+Do wyglądu też duży plus, mam przyciemnianą z tyłu lampę tylko w sumie, ale efekt niezły
+Szerokie opony
+Cholernie mało pali z 2-3litry na 100
-Mniejszy v-max, ale przyspieszenie bardzo dobre.
-Łożysko trzeszczy przy kierownicy, raz było dociąganie, ale nie wiem jak się ta sprawa potoczy dalej
-Pokorodowany wydech, nie wygląda aż tak tragicznie
-Chłodzenie powietrzem, nie wiem czy to do minusów zaliczać bo nie trzeba płynów zmieniać, a skuter będzie na seryjnych częściach więc nie powinien się aż tak grzać.
-Hamuje gorzej, klocki aktualnie ma organiczne, w aprilii są semi-metal, swoją drogą ma bęben z tyłu
-No i co najgorsze zostawiłem na koniec to lekko przekrzywiona rama z przodu, Żeby jechać prosto muszę mieć kierownicę lekko pochyloną w prawo, może z pół centymetra, również czuć to przy skręcaniu, gdy skręcam w prawo pcha mi rękę do tyłu(prawą) Ogólnie ja się przyzwyczaiłem i teraz nawet tego nie odczuwam przy jeździe aż tak bardzo.

Jeszcze rok muszę poczekać, i będę miał prawko, do tego czasu będe musiał się na tym bujać.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 maja 2014, 13:33 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Co do bobka , może masz sztycę skrzywioną ? Brat tak ma w chinolu że jest krzywa , i nie dość że ściąga , to jeszcze ciężko kierownicą się obraca . Ja bym został przy Bobku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 16:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:30
Posty: 20
Pojazd: SR Street
Dzisiaj rano kolega mi powiedział, że jest możliwa skrzywiona kierownica i ojciec po południu też mi to mówił. I to może być nawet całkiem prawdopodobne więc dam sobie luz na jakiś tydzień i sprawdzę to dokładnie.

Też chyba przy boosterze zostanę, ale najpierw części oryginalne założę do apki i zobacze jak się jeździ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 16:42 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
No obczaj sobie te kierownicę i sztyce , ogółem całe zawieszenie , a jeżeli pasuje z sr to sobie przełóż i zobacz czy coś się zmieniło . Raczej wątpię żebyś skrzywił główkę ramy i jej okolice , tylu ludu na tym stunci i zero problemów .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 mar 2014, 16:30
Posty: 20
Pojazd: SR Street
Powiem, że jestem mile zaskoczony dynamiką tego silnika miranelli, bardzo dobra reakcja na gaz, można zrozumieć dlaczego to idzie pod stunt, wymiary ciężar. Ale grunt, że ja tego nie umiem i nie bede umieć :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy