Dzisiaj jest 01 mar 2025, 9:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2009, 14:43 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Witam jaki jest lepszy tlok z jednym pierscienie czy z dwoma ?? i co to robi ??
pomozcie jak mozecie ;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 15:04 
Zbanowany

Rejestracja: 21 paź 2009, 14:25
Posty: 30
Lokalizacja: Radzisz
Pojazd:
Z jednym pierścieniem ma więcej mocy, ale jest mniej wytrzymały, a z dwoma jest słabszy, ale wytrzymalszy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 16:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Hmm to moze tak ktory poleciacie?? Do crossa oczywiscie 50 ccm




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 16:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Zależy od ciebie. Ja bym wziął z jednym, ale ja rzadko kiedy wyciskam ze swojego siódmy olej :twisted:




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 17:54 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
BiałyPiorun pisze:
Zależy od ciebie. Ja bym wziął z jednym, ale ja rzadko kiedy wyciskam ze swojego siódmy olej
wyciskac siodmy olej czyli ????




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 19:05 
*

Rejestracja: 04 lis 2009, 13:20
Posty: 24
Lokalizacja: Resko
Pojazd:
Na twoim miejscu wybrał bym tłok z dwoma pierścieniami. Możliwe że ma mniej mocy ale jest wytrzymały czyli dłużej polatasz a jeżeli chcesz mieć moc to możesz nadrobić na innych częściach, np. sportowy tłumik...




_________________

Peugeot XPS SuperMoto

Tuning:
- MAX SPEED- 120KM/h + dobre przyśpieszenie
- Cylinder - 80 Top Performances
- Tłumik - MetraKit Thrower Carbon
- Stożek- STR8 Helix
- Lampa tylna LED ( Revo lexus style)
- Gaźnik- Dell'orto 16mm
- Kierownica Renthal + Manetki Renthal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 19:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Drifter16 pisze:
wyciskac siodmy olej czyli ????

siódme poty :) ;)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2009, 19:28 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
aha to kupie z tymi 2 pierscieniami ;) ;] a taki zeby byl dobry to iel siana conajmiej bym musial wydac ??;)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 23:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
???? Odswiezam pytanie a jak zrobie edit to nikt nie zobaczy Odp...




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2009, 23:32 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
ni czytałeś regulaminu czy jak?? :mrgreen: dla odświeżenia można dopisać post pod postem, ale tylko wtedy.

w sumie to ile osób tyle zdań. ja jestem za oryginalnym albo jest jeszcze taka tania podobno firma rms. a nie możesz po prostu meila do sklepu Mieloch napisać? odpowiedza ci elegancko i nie będziesz musiał sie zdawać na niepewne odpowiedzi userów (z całym szacunkiem, nie chcę nikogo urazić). ja bym tak postapił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 10:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
a to trzeba tlok i pierscienie wymieniac co 2 sezony czy tylko jakbym pierscienie zmienil to by wystarczylo ???.... ???




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 12:24 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
przecież już pisałem (chyab komus innemu) że wymiana pierścieni to daje tylko krótkotrwałą poprawę. Musi być cały tłok, a najlepiej tłok/cylinder. Czy zmierzyłeś ciśnienie sprężania że jesteś taki pewny że musisz coś wymieniać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lis 2009, 12:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Z jednym pierscieniem ma lepsze chłodzenie i większa moc ( i jest chyba do cylków alu)




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lis 2009, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
A co ile trzeba wymieniać tego z jednym pierścieniem ? ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy