Dzisiaj jest 01 gru 2024, 23:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 96  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 maja 2014, 18:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Kartery są pomalowane podkładem MULTI FULLER HS i bazą czarną Autorenolak. Oczywiście pistoletem :wink:

Kiedyś myślałem o pokrywie, ale cena nowej to trochę przesada niestety. Moze kiedyś trafi sie okazja, fakt że fajnie by stroiła z pokrywą STR8 i resztą.

Tym czasem :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zamontowany kompletny naped R/T z nówką paskiem :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zapłon MHR Selettra również został już zamontowany :

Obrazek

Obrazek

p.s. z okazji montażu wyszło na kilka minut SŁOŃCE ! :shock: :cool:

Obrazek

Jak widać silnik złożony. Nowe szpilki w końcu się doczekały karterów ! Podobnie jak nowe śruby imbusowe INOX którymi skręciłem ze sobą obie cześci silnika. Wszystko przebiegło nadzwyczaj sprawnie i szybko. Zero problemów ! Za chwilę biorę się za małą odnowę (odświeżenie) pokrywy napędu :wink:

Pokrywa gotowa :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozostało zamontować cyl, ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu zalać układ płynem i jazda :D




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 maja 2014, 22:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2010, 16:36
Posty: 233
Lokalizacja: Kalisz
Pojazd:
A kiedy cylek wraca?




_________________

Obrazek

Tgbfaan Garage !

tgbfaan-garage-naprawy-remonty-nowe-moto-t391065.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 6:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 18:11
Posty: 309
Lokalizacja: Busko
Pojazd: MBK Booster Full BCD
eldo, mógłbyś mi powiedziec jakiego silikonu użyłeś do złączenia karterów i jaką temperaturą je rozgrzewałeś aby wsadzic łożyska z wałem?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 8:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Mati512 pisze:
eldo, mógłbyś mi powiedziec jakiego silikonu użyłeś do złączenia karterów i jaką temperaturą je rozgrzewałeś aby wsadzic łożyska z wałem?


Zastosowalem mase uszczelniajaca Dirko. Uzywalem jej do montazu misy olejowej w passacie, sprawdzony srodek (foto wyzej). Stosuje sie tam gdzie nie jest przewidziana uszczelka (np. misa vw b6).

Temperatura przy montazu lozysk na wale i w karterach to ok. 100st.


Obrazek

Cylinder ma byc ready pod koniec maja. Dostane cynka wczesniej. Nowy kpl. uszczelek czeka :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 9:21 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
wydaje mi się czy pasek nie wychodzi do końca na korektorze...?:P a co do masy uszczelniającej to ja mogę polecić reinzosil ;) jak dałem pod cylinder w simsonie to trzeba było brechą za żeberka zaprzeć bo nie dało rady zdjąć xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 10:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Obrazek


Tutaj tak wyglada bo pasek nowy, sztywny i nie doszedl do tuleji wariarora do konca. Normalnie przechodzi na mm od kartera :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 12:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Ten Silnik wygląda jak milion dolarów <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Siwy0232 pisze:
Ten Silnik wygląda jak milion dolarów <3


:D :D :D

Ostatnio coś sporo zdjęć w temacie, no ale mus to mus :wink: Jak zapodam cylinder postaram się skręcić film z regulacji zapłonu MHR Selettra. Taki manual jak ustawić kąt wyprzedzenia z jakims tam opisem. A tym czasem do silnika dołączyła tarcza z piastą, adapter STR8 (przerobiony) krótki błotnik nad koło i fajne (wg. mnie) nakrętki na szpilki :mrgreen:

Obrazek

Obrazek

Taki mały akcent z Aprili :wink:

Obrazek

Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 15:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2014, 20:38
Posty: 47
Lokalizacja: Podlasie
Pojazd: Yamaha TZR 50
Eldo Ostatni raz zaglądałem jak był temat na 20 stronie, jestem bardzo pozytywnie zaskoczony postępem prac. Sporo się dzieje, widziałem kilka stron temu miałeś dylemat czy się przesiąść na coś większego czy pozostać przy szerszeniu :wink: Osobiście sam mam ten dylemat, bo jeżdżę TZR na Sporcie ale chciałbym coś bardziej trwałego, mniej paliwożernego i cichszego przede wszystkim, myślałem nad CBR i najbardziej mnie przekonuje, ale z drugiej strony taki mocny Racing na silniku Minarelli Horizontal na pewno by nie zawadził haha :mrgreen: No cóż, raczej pokieruję się ekonomią, dźwiękiem i trwałością :wink:
Powodzenia w dalszych modach i wytrwałości.
Bugs




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 16:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Szczerze powiem Ci że miałem plany co do przesiadki na "coś większego" bo wiekowo nie pasuje trochę już do skutera to raz, dwa robie tym sporo zamieszania na drodze i kiedyś na pewno bede sie musiał tłumaczyć :wink: Ale z drugiej strony używam skuter okazyjnie, mozna powiedzieć ze od święta i w przypadku szybkich zakupów w mieście dla tego nie moge powiedzieć złego słowa w sumie pod każdym względem jestem zadowolony bo raz ze zwinne, małe to pakowne i zrezygnowałem z przesiadki. Klasa 125cc była by trochę bez sensu bo osiągi zbliżone do obecnych a jak się pchać to już na coś "poważniejszego" i w taki oto sposób dłubie sobie nadal przy swapie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 17:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2014, 20:38
Posty: 47
Lokalizacja: Podlasie
Pojazd: Yamaha TZR 50
No w sumie dobrze mówisz, sumując twoją wypowiedź to jest +/- tyle samo za co i przeciw zostawieniu szerszenia :wink:
Powodzenia i owocnego dłubania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 maja 2014, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Przy takiej biegowej 125-tce nie chciało by mi sie już dłubać tak jak przy tym skuterze bo osiagi seryjnie są bardzo zblizone do tych które mam na co dzień teraz. Poza tym jak bym dorobił kat. A to już bym się nie pierniczył tylko zapodał jakąś zwinną 600. Tak czy siak temat jest odłozony w czasie więc ciągnę prace przy swapie :wink:

Tulejowanie robię tylko i wyłącznie z ciekawości czy ma to faktycznie sens. Podoba mi się ten myk i jestem bardzo ciekawy jak to bedzie chodziło i ile posłuży. Wał i resztę wymieniłem bo jakoś nie byłem pewny na długich przejazdach tego zestawu. Nie montowałem go osobiście i nie znałem 100% historii przebiegu wału i łożysk. Teraz moge spać spokojnie :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 19:49 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
no eldo widze ze juz mozna polatac ;D jakas ladniejsz pogoda sie zrobila ;)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 13:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2009, 21:25
Posty: 313
Lokalizacja: Dobrzeń Wielki
Pojazd: bb77 -> rt95 -> mhr 70
Imię: Ukaszz
Jak już taki fajny napęd masz to myślę, że nie zaszkodziłby korektor s6 do kompletu ;)
Efekt jest świetny, bardzo zmienia charakterystykę pracy silnika :)
Ogólnie silnik fajnie zrobiony, ale mogłeś podłubać przy karterach i dopasować go pod kanały w cylku + flow.
W każdym bądź zrobiłeś ze zwykłej chińskiej pierdziawki niesamowicie rzucającego się w oczy zapierdalacza :mrgreen:




_________________

Runner 70 for race -> Rox MHR BB77 -> Rox R/T95 -> Rox MHR 70

Ukaszz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 11:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Polowalem na korektor ale ciezko w sieci z tym. Sprzeglo i dzwon przelozylem z projektu 4t dolozylem kpl oversize na przod i tak sie kreci :wink: Obecny korektor to p/g (ten wiekszy) jakos wytrzymuje...

Narazie latam na rowerze :mrgreen: wczoraj tak sobie w palnik dalem ze ledwo stoje na nogach.


Obrazek


Obrazek

Krakow, widok z pod choragwicy...

Obrazek



Obrazek




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 11:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:04
Posty: 51
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Pojazd: Mbk Booster Spirit Custom AM6
Nie ma tutaj lipy, propsy :cool:




_________________

Obrazek
---->> post2429952.html#p2429952 <<-----
[PROJEKT] MBK Booster Spirit CUSTOM SWAP AM6 -UNIKAT-
FACEBOOK https://www.facebook.com/AchtungBooster




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 12:17 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Kozak projekt. Zajebiscie wyglada ten silnik, zakochac sie mozna




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 19:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
Utwardzilem zawias na W15 Castrol, powinno troche mniej dobijac przy gwaltownym hamowaniu. Czekam w dalszym ciagu na tulejowana replike :lol:

Sprzedalem ostatnie czesci z poprzedniego projektu, tak ze zwrocil mi sie calkowicie koszt reanimacji zajechanego cyla mhr :mrgreen: uroczo !

W oczekiwaniu na cyl z tlokiem i jedziemy dalej :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 20:57 
***

Rejestracja: 07 sie 2013, 22:35
Posty: 526
Pojazd: gilera runner
Planujesz eldo jakos maly nocny teroe w miescie? bo w mmojej opini filmik w nocy by byl zarąbisty :)




_________________

Zajrzyj do mojej runnerki
gilera-runner-zmiana-planow-big-bore-t378945.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 maja 2014, 22:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2013, 0:56
Posty: 1069
Lokalizacja: małopolska
Pojazd: swap p/g by eldo ®
hakaman12345 pisze:
Planujesz eldo jakos maly nocny teroe w miescie? bo w mmojej opini filmik w nocy by byl zarąbisty :)


Na pewno wyszło by super audio z takiego filmu szczególnie w rynku :twisted: :mrgreen: bo miałem tam już sporo widzów w dzień a co dopiero w nocy :ups: Zrobie na pewno taki przelot, może nawinie się ktoś po drodze żeby nie zwracać na siebie za dużej uwagi bo wieczorem tam kumulacja ludzi (ogródki itp) = wzmożona czujność policji :mrgreen:

Info z procesu tulejowania: Tuleja aktualnie jest robiona pod cylinder :wink:




_________________

MK1.R / Platek Racing / R/T / Koso / Selettra / Stage6 / Galfer / Polini / Artek / MHR
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 96  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy