Dzisiaj jest 03 sie 2025, 20:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 maja 2014, 13:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Witam, problem polega w tym że założyłem:
Stage6 Sport PRO MKII
Stage6 R1200
Tec Pro 21mm Blackedition 92 dysza
Króciec ssący Tec 21mm
Filtr Revo S-Type
Wał Top Racing Evo NG
Wariator Top Racing SV1 3,6g
Sprzęgło Tec Evo Racing Niebieskie sprężynki docisk Malossi Racing czerowna.
Dzwon Hebo Manston Wing
Pasek Dayco wzmacniany
CDI WM Motor

Rox rozpędza się do 40 km/h zatrzymuje się na 7tyś obrotach i przerywa po jakimś czasie wchodzi na 8,5 za chwilę 13tyś i jest już ogień.

Czego to jest przyczyna? napęd regulowałem na wszelkie sposoby i już wiem że to nie jego wina.
Czy to wina Gaźnika? jak tak to w jaki sposób to zmienić.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!


Ostatnio zmieniony 18 maja 2014, 14:01 przez HKHL, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 maja 2014, 15:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Sprawdź zapłon, widzę masz z tym moto więcej problemów jak korzyści, ale tak bywa, wiele osób odradzało ten cylinder, a Ty go kupiłeś, mogłeś wziąć wiele innych cylindrów, a wybrałeś ten, którego każdy Ci odradzał.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 15:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Sugerujesz że przez cylinder mam taki problem O.o? pozatym powiedz który cylinder za 650zł da mi lepsze osiągi niż Stage6 Sport Pro MKII?

Na napędzie serii rusza i rozpędza się do 80 ale tak rusza że nogami bym wolał się odpychać i kręci 8tyś. Na napędzie podanym powyżej nie rusza wcale.

Zapłon jest okej.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!


Ostatnio zmieniony 11 maja 2014, 15:10 przez HKHL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 15:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
HKHL pisze:
CDI WM Motor
Jesteś tego pewien?, podmień od jakiegoś kumpla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 15:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Testowałem na dwóch innych, nic się nie zmienia.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 15:53 
***

Rejestracja: 13 cze 2012, 18:49
Posty: 1126
Pojazd: kymco s9
Jakub03 może mieć rację co do cylindra ale kto wie , przeważnie pierwsze odpalenia kończą się porażką , regulacja grzebanie i tak na okręta :mrgreen: , co do twojej MOCY to teraz nie masz Żadnej :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Chcecie mi powiedzieć że S6 wypuszcza produkt na którym gorzej skuter chodzi niż na serii ^^? czy co bo nie kumam was. Cylinder nie ma nawet 1km przebiegu jest nowy.
Ja stawiam na napęd ale szukam kogoś kto coś zaproponuje.

Identyczna sytuacja:
https://www.youtube.com/watch?v=CnoM_OJBsFU




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 maja 2014, 22:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
HKHL pisze:
Sugerujesz że przez cylinder mam taki problem O.o? pozatym powiedz który cylinder za 650zł da mi lepsze osiągi niż Stage6 Sport Pro MKII?

Na napędzie serii rusza i rozpędza się do 80 ale tak rusza że nogami bym wolał się odpychać i kręci 8tyś. Na napędzie podanym powyżej nie rusza wcale.

Zapłon jest okej.


Chodzi mi o to, że kupiłeś Stage6, nie patrzy się tylko na moc, co Ci z tej mocy jak obecnie nawet nie jedzie, a druga sprawa po co kupować Mk2 skoro 1500km i wyglądają jak sport po 10tys? Lipnej jakości są, dodatkowo źle spasowane, słabej jakości nicasil, wejdź na pierwsze lepsze forum i sprawdź opinie na temat tego cylindra, dobrze, zgodzę się, mocy ma trochę, ale wolałbym już kupić Motoforce Racing, bo on cieszy się dobrą opinią, a po za tym cena jest podobna, jak za ten zestaw i również jest aluminiowy, a ma mało negatywnych komentarzy.

-- 11 maja 2014, o 22:27 --

Odnośnie tego, że ruszyć nie chcę, około 2tyg. temu kolega kupił sprzęgło Tec Evo Racing+ Dzwon Hebo nowy! Nowy dzwon sprzęgła był krzywy po prostu i nie łapał, kręcił się do 9tys. obrotów i ledwo ledwo ruszał, dosłownie nogami byś się mocniej rozpędził, nie chciał jechać, założyliśmy seryjny dzwon i ogień, spróbuj, może i u Ciebie jest ten sam problem, załóż cały napęd z Twojego setupu i seryjny dzwon i spróbuj, sprężynki twarde, docisk twardy/medium i rolki 3.5-4g i nie ma bata, żeby nie ruszył, jeżeli wszystko kupiłeś odpowiednie, tzn dzwon 107mm i sprzęgło również to musi działać, tak jak mówię, spróbuj na seryjnym dzwonie.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 maja 2014, 14:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Zarówno sprzęgło jak i dzwon jest 107.
Na seryjnym dzwonie jest to samo, jak wspominałem wyżej najlepiej chodzi na napędzie serii ale to jest nic w porównaniu do tego co być powinno na takim secie.

Sytuacja wygląda bardzo podobnie jak w tym przypadku, różnica jest taka że jemu w końcu załapał u mnie to nie zachodzi.
https://www.youtube.com/watch?v=TzQ0Cm6O4-w

Skuter już jeździ napęd wyregulowany, ale teraz jest problem bo buja się do 40 ma 7tyś zaczyna przerywać dusi się dusi w końcu momentalnie wskakuje na 13tyś i jest już ogień lecz taki przypadek zachodzi ze dwa razy po pierwszym odpaleniu roxa w ciągu dnia.
Czy jest to wina gaźnika? za mało paliwa? jeśli tak jak to wyregulować.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 0:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Iglicę możesz podnieść, aby zwiększyć dawkę paliwa, następnie wkręcić bardziej śrubkę składu mieszanki, ale pierw sprawdź świecę, wtedy dokładniej mogę określić co mu dolega. Zapłon na pewno dobrze ustawiłeś?

-- 19 maja 2014, o 00:14 --

Jak już wkręci te 13tys. to utrzyma obroty czy wkręca się na 13 i zaraz buuu i spadają?




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 16:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Dziś jadę w nim pogrzebać podniosę tą iglice, świeca jest okej.
Nie, jest tak że jak wskoczył mi na tą 13 to już jest ogień opór obroty się trzymają przypiłowałem go do ok100km/h i puściłem bo cylek nawet nie ma 5km zrobionych po odpuszczeniu gazu i daniu mu z powrotem ma problem tak samo wejść. Ale gdy się trzyma gas leci normalnie obroty nie spadają wszystko okej.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 maja 2014, 20:12 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
nie dziwota że się zacierają jak ty się nawet nie dasz dobrze pierścienią dobrze ułożyć tylko odrazu jebiesz z manety, a potem efekty że pierścienie w częściach wyjmujesz albo kompresji nie ma. To że to alu nie znaczy że odrazu w dupę ma dostać. Te 50 km byś go chociaż docierał żeby jakoś to się ułożyło wszystko jak już nie chcesz spokojnie do tych 400-500 km namachać. Wrzuć filmik jak to jedzie, bo możliwe że świeca o złej ciepłocie i dlatego tak się wkręca źle. Napęd wyregulowałeś ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 15:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
Świeca jest taka sama jak polecali w instrukcji od s6.
W pierwszych km zaleca się dać ogień parę razy :)
Chyba że ktoś lubi ubytek na mocy.




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 20:18 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
ja nie popieram takiej szkoły w takich cylindrach, tak się robi w EVO/high end gdzie części są tak spasowane i wykonane z takich materiałów że wystarczy odpalić silnik dortegulować gaźnik ( jakieś 10 min) prawie się wszystko rozgrzeje i można pałować, ale zwracając uwagę na temp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 20:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Widzę jesteś ekspertem, wiesz ile w evo się gaźnik reguluje, 10min. Brawo!




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 maja 2014, 21:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2012, 15:35
Posty: 376
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: TGB Orion

Ostrzeżenia: 1
Jeśli nie świeca, ani nie zapłon, ani nie paliwo. - lewe powietrze.
Też tak miałem w swoim, przy 67 przerywał, a potem taki odrzut, jak torpeda, i ciągnął zayebiście. A potem już ledwo ciągnął 30, i robił buu, - uszczelniacze na wale u mnie były.
Sprawdź najpierw jeszcze króciec- gaźnik - filtr powietrza, czy nie łapie tam lewego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 14:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2014, 10:04
Posty: 55
Pojazd: Roxrox!
A możliwe że to przez to że krater by był nie dobrze uszczelniony ?




_________________

Lepiej zamknąć pi*de, niż błaźnić się zanim się zabłyśnie co nie?!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 19:46 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Jakub03 pisze:
Widzę jesteś ekspertem, wiesz ile w evo się gaźnik reguluje, 10min. Brawo!


może źle to napisałem, doregulować gaźnik tak żeby nie dławiło itp tylko w miarę się wkręcał wiadomo że gaźnik się reguluje długo, ale na first runa to się tylko robi żeby się nie dławił i nie zalewało i się jedzie przetrzeć pierścienie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy