Dzisiaj jest 15 lis 2024, 16:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2014, 16:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Siema, mam aeroxa 2009 rok który ma muła do 40 km/h, nie wiem od czego tak jest i zwracam się do was o pomoc, jak jest zimny(500m) to start git, ciagnie ladnie ale w miejscu mula lekko go zmuli(prawie nieodczuwalnie) i idzie dalej do 80-85, nie wiem co jest tego przyczyną. Druga sprawa jest taka że gdy wjezdzam np 60 km/h pod górkę, i spadnie mi predkosc ponizej 40-45 to za CHINY nie pojedzie wiecej tylko spada ciagle w dol i nie chce sie wkrecic jesli nie zjade z górki lub długiej prostej, czasami na tym mule moge przejechac 3-4km.. Na początku po wsadzeniu rolek 3.5g było lepiej bo przyspiecha byla lepsza i vmax wynosil ok 100 kmh(licznikowe oczywiscie) za tą kontrolke czerwoną od temperatury, pozniej 90, teraz 75-80, od czego tak moze sie dziac? Dodam ze rolki są chińskie i gówniane, jednak wczoraj sprawdzalem ich stan i są nienaruszone, tylko w wariatorze tak jakby w środku gdzie rolki wyrobił się można by to nazwać " próg" ale malutki.

I czy to normalne że pompa wody jest gorąca? Jeżdzę tak z tydzien i sie nie zatarl.

Setup :
Cylek seria, Pro Replica, rolki 3,5g chinskie, sprzeglo tec evo racing regulowane, s6 medium, pasek s6




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 maja 2014, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Nic dziwnego że gorąca i że jak się nagrzeje to słabnie. Jest to spowodowane wysoką temperaturą, dlatego tłok puchnie i ma muła. Pompa wody jest gorąca w lecie, jeżeli chcesz uniknąć muła i przegrzewania, to wstaw jakąś dodatkową chłodnice, a następnie ciut lżejsze rolki. Możesz uniknąc puchnięcia tłoka, jeżeli kupisz kuty tłok, najwyższa pułka to Asso Werke, koszt około 220zł.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 maja 2014, 22:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Ale to jest niemożliwe żeby puchł, bo było zimno i bylo tak samo, nie gasnie ani nic, pali od kopa. Jest tak ze jak jest zimny to trochę zamuli ale zaraz się wkręci, martwi mnie ten vmax i przyspiecha ze tak ostro spadly, ale ze tlok spuchl to na prawde niemozliwe.

-- 23 maja 2014, o 22:27 --

Dzisiaj jak zwykle jechalem 30 kmh (muł) i nagle spadl mega deszcz ktory zaczal sie przelewac przez ulice, mialem nawet mokre gacie xd a aerox zaczal nagle jechac tak jak powinien, dobrze sie rozpedzal i przyspieszal, teraz mam pytanie i juz prawie nie mam watpliwosci, jest przytarty tak? skoro woda go schlodzila i jechal normalnie?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 maja 2014, 21:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Takie wachania mocy są prawdopodobnie spowodowane puchnięciem tłoka, bądź zużytymi pierścieniami. Odkręć pare śrubek i sprawdź stan cylka, tłoka i pierścieni. Być może są jakieś przedmuchy na pierścieniach, a puchnący tłok dorzuca swoje 5 groszy.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 12:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Od czasu spadku mocy cos mi dzwoni w wydechu i ma problemy z odpaleniem, musze kopnac z 15 razy, czasem 3 albo 5. Moze byc tak ze jeden pierscien pekl i po prostu dostal w wydechu?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 13:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2013, 17:34
Posty: 279
Pojazd:
Tłok dzwoni, lub pierścienie, pewnie też mają przedmuchy i dlatego słaba kompresja, przez to nie chce odpalać. Rozbierz i sprawdź sam co tam się dzieje, my nie wróżki :) Z tego co napisałeś, to wywnioskowałem że poprostu coś się z cylindrem, tłokiem, pierścieniami, bądź łożyskiem korbowodu. Rozbierz jak najszybciej i sprawdź.




_________________

Cylinder Malossi Sport 70 12mm,
Wał Malossi MHR 12mm,
Wydech Yasuni R,
Gaźnik 17,5mm Motoforce,
Wariator Stage6 Sport Pro,
Przeciwtalerz Stage6 R/T.
Pasek Stage6 Sport Pro,
Przełożenia od BWS,
Sprzęgło Malossi Fly,
Dzwon Malossi.

GPS 105km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy