Cześć, otóż mam problem z regulacją gaźnika Tec 21 Black Edition. Silnik zapala na zimnym/ciepłym za 2-3 kopnięciem, niekiedy od strzała, iglica środek, dysza 80, śrubka wkręcona na maks w prawo i następnie co pół obrotu wykręcana w lewo, skuter choćby nie reaguje na regulację, świeca lekko okopcona, czarna, w takiej sytuacji czego mu brakuje ? Zbyt dużo paliwa? Silnik grzeje się, ale to normalne, ma przejechane mało km i wszystko jest w porządku, wkręca się, nie muli, nie zalewa, ale jednak świeca nie jest idealna.
-- 26 maja 2014, o 21:23 --
Temat do zamknięcia, powodem było lewe powietrze poprzez złe dopasowanie do króćca gaźnika, w tej chwili udało się uzyskać brązowo-biały nalot na świecy, czyli odpowiedni. Odpala od 1 kopnięcia po całym dniu, bez ssania, trzyma obroty, jest w porządku.
_________________
Swap Piaggio Zip2 AC * Dr Evo 70 * Tecnigas Triops * Top Racing Evolution NG * Top Racing NG * Malossi MHR Team VL 13 * Stage6 CNC * NTN Metal C3 * Polini Evo 20k * Tec Pro Black Edition 21mm * Stage6 Sport Pro * Stage6 WingCooler R/T * Malossi E5
|