Dzisiaj jest 21 lut 2025, 12:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2014, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Cześć, otóż mam problem z regulacją gaźnika Tec 21 Black Edition. Silnik zapala na zimnym/ciepłym za 2-3 kopnięciem, niekiedy od strzała, iglica środek, dysza 80, śrubka wkręcona na maks w prawo i następnie co pół obrotu wykręcana w lewo, skuter choćby nie reaguje na regulację, świeca lekko okopcona, czarna, w takiej sytuacji czego mu brakuje ? Zbyt dużo paliwa? Silnik grzeje się, ale to normalne, ma przejechane mało km i wszystko jest w porządku, wkręca się, nie muli, nie zalewa, ale jednak świeca nie jest idealna.

-- 26 maja 2014, o 21:23 --

Temat do zamknięcia, powodem było lewe powietrze poprzez złe dopasowanie do króćca gaźnika, w tej chwili udało się uzyskać brązowo-biały nalot na świecy, czyli odpowiedni. Odpala od 1 kopnięcia po całym dniu, bez ssania, trzyma obroty, jest w porządku.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy