Dzisiaj jest 08 lip 2025, 15:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 maja 2014, 9:08 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
chcę aby byl chlodzony cieczą, jak to zrobić i co potrzebuje oprócz chłodnicy i przewodów oraz cylindra na ciecz?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 maja 2014, 9:26 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
pompę to jeszcze napewno i w sumie tyle:P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2014, 10:05 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
a co z silnikiem? Nie tzreba wymienic najierw calego silnika, np od yamahy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2014, 11:36 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
a po co chcesz wymieniać cały silnik ?? to jest aby strata kasy




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 maja 2014, 11:43 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
przecież to jest ten sam silnik tylko podrobiony przez chińczyków czy tam przez kogo xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2014, 10:42 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
pypu pisze:
przecież to jest ten sam silnik tylko podrobiony przez chińczyków czy tam przez kogo xD



ale musi być inaczej przy magnecie? Bo jak pompkę wody zamontować?

Jak widzę na filmikach keewaye z cylkami na ciecz, to wszystkie są po wymianie calego silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 maja 2014, 11:22 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
cała kapa od zapłonu jest inna a tam gdzie przykręcasz wiatrak to wkręcasz zamiast śrub bolce do napędu pompy cieczy no chyba, że zamontujesz elektryczną :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 12:14 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
pypu pisze:
cała kapa od zapłonu jest inna a tam gdzie przykręcasz wiatrak to wkręcasz zamiast śrub bolce do napędu pompy cieczy no chyba, że zamontujesz elektryczną :P


więc elektryczna pompa lub caly silnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 12:23 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
ja pier*ole człowieku... weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem... cały czas mówię o pompie i o montażu a Ty o silniku... w sumie jak tak ciężko Ci zrozumieć to zresztą zmień cały silnik będziesz miał z głowy...




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 14:11 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
pypu pisze:
ja pier*ole człowieku... weź przeczytaj jeszcze raz co napisałem... cały czas mówię o pompie i o montażu a Ty o silniku... w sumie jak tak ciężko Ci zrozumieć to zresztą zmień cały silnik będziesz miał z głowy...



ok już rozumiem, więc zostanę przy seryjnym silniku, zmienie cylinder i kupie pompę oraz chlodnicę. Tylko jeszcze jedno pytanie, co z termostatem, musi to jakoś się regulować, aby temperatura była w miarę stała?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 15:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Taniej wyjdzie kupić cyl alu w ac. Alu świetnie oddaje ciepło i tak się nie grzeje jak żeliwo. Przecież skuterem większość czasu jeździsz, a nie stoisz z odpalonym silnikiem.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 cze 2014, 21:10 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
seba84_2005 pisze:
Taniej wyjdzie kupić cyl alu w ac. Alu świetnie oddaje ciepło i tak się nie grzeje jak żeliwo. Przecież skuterem większość czasu jeździsz, a nie stoisz z odpalonym silnikiem.


alu nie bedzie lapał muła po rozgrzaniu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 13:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Prawda jest tak ze LC bez termostatu i wentylatora o wysokiej wydajnosci (nie jakiejs popierdziawki wymontowanej z kompa) to lipa.

Postawcie dwa skutery na stopce odkręcicie manetki do 8000rmp, gwarantuje ze po paru minutach LC zacznie sie gotowac, a AC nawet sie nie spoci.




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 19:09 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
no wlasnie chodzi mi o termostat - gdzie on jest i gdzie go zamontować. Cylinder przypadkiem go nie ma już w sobie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 19:31 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
termostat jest montowany w głowicy cylindra




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 11:55 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
kEru! pisze:
termostat jest montowany w głowicy cylindra


ale jak kupie nowy cylinder to bedzie w glowicy? Potem trzeba to jakoś wyregulować, bo skad wiem jaka bedzie temperatura i jak on to reguluje? Widzialem fajne termometry stage6 ale drogie jak na termometr...

Nie wiem czy nie kupić zwyklego alu na AC i do tego moncny wiatrak, bo z tą chlodnicą byłby problem z montażem i zapewniem jej odpowiedniego przepływu w matrixie. A co powiecie o alu w AC w upalne dni - daje rade?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 13:55 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
moskil2 pisze:
Postawcie dwa skutery na stopce odkręcicie manetki do 8000rmp, gwarantuje ze po paru minutach LC zacznie sie gotowac, a AC nawet sie nie spoci.



no to chyba jest oczywistą sprawą bo w ac chłodzenie zależy od obrotów silnika a lc oprócz obrotów wykorzystuje opór powietrza... ale znowu jadąc na 8000rpm powiedzmy 80km/h chłodzenie lc jest wydajniejsze a chłodzenie ac nadal pozostaje takie samo jak na stopkach :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 21:09 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
dobra to niech napisze ktoś gdzie najlepiej zamontować chlodnice w matrixie i jaka do niego najlepiej pasuje np. od Aeroxa?

-- 03 cze 2014, 22:09 --

i czy moc bedzie już taka jak u yamahy na LC w keewayu po zmianie chlodzenia? Przecież to kopia tego silnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 11:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
Przełożenia jeszcze pozostały, są krótsze w AC, dłuższe w LC.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 20:13 
**

Rejestracja: 08 mar 2014, 23:14
Posty: 367
Pojazd: Matrix 2007
latwiej przelożenia wymienic niż caly silnik. Powiedzcie mi jedno - czy cylinder na ciecz podejdzie do oryginalnych kraterów matrixa i jak bedzie też z pompką wody?

-- 04 cze 2014, 21:13 --

kEru! pisze:
Przełożenia jeszcze pozostały, są krótsze w AC, dłuższe w LC.



a jak kupie takie przełożenia?

http://shop.mieloch.pl/przekladnia-pier ... 4320.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy