Dzisiaj jest 24 lut 2025, 17:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 maja 2014, 17:11 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 10:48
Posty: 236
Pojazd:
Siemanko.
Zauważyłem u siebie w moim nowym skuterze, że mam przyczepiony jakiś wężyk do filtra powietrza.
Przypatrzyłem się głębiej i najprawdopodobniej jest on połączony z kolankiem.
Wydaje mi się trochę bez sensu, bo wtedy przecież spaliny dostają się do gaźnika co nie, przez co silnik dostaje brudne powietrza. Mam racje?
Myślałem, żeby znaleźć jakąś odpowiedniej średnicy kulkę (np od łożyska) i wepchać ją głęboko śrubokrętem w ten wężyk przy filtrze powietrza, tak żeby nic nie było widać abym nie stracił gwarancji.
Czy nie będę musiał wtedy regulować gaźnika?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 maja 2014, 20:49 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
to jest blokada a mianowicie zawirowywacz albo cos koło tego ;p tak wprowadza to spaliny ale filtr je czysci tylko ze powietrze wtedy jest ubogie ,gorące po zdjęciu tej blokady (ucięciu rurki i zaspawaniu wydechu) powinien nabrac więcej mocy oczywiscie wtedy potrzebna była by regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 cze 2014, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2014, 12:36
Posty: 6
Pojazd: Skuter
Polecam tez wymianę filtra na stożkowy :). Lepiej ci się bd zbierał .




_________________

VmaxEr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 cze 2014, 20:29 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
Czy zawirowywacz powoduje, że silnik bardziej się grzeje ? Po wypowiedzi vesyla tak wnioskuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 17:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Jest taka możliwość, ze względu na to, że masz "zduszony" silnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 18:22 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przerabiałem to u siebie ,tylko że ten zawirowywacz nie wchodził do filtra powietrza tylko był osobno w malutkiej obudowie filterek z gąbki z jakimś ala zaworem zwrotnym uniemożliwaiającym wydostanie się spalin na zewnątrz przez niego ,on tylko łapie powietrze i miesza ze spalinami przy kolanku wydechu robiąc kocioł[opóźnia wylot spalin z wydechu- "dusząc silnik"]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 20:42 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
n0ooRt Czysto i na temat :). Jednym słowem weź szlifierkę kątowa i utnij to na płasko, a później zaspawaj otwór w kolanku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 13:47 
*

Rejestracja: 19 maja 2014, 18:07
Posty: 34
Pojazd: Wm Motor LJ50QT-4
A czy u Was do zawirowywacza idzie rurka od dozowniki paliwa/oleju? Czy po usunięciu tejże blokady musiał ktoś regulować gaźnik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 cze 2014, 19:03 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Ja miałem wspawaną zwężkę w kolanku, w fabrycznie montowanym pseudo-sporcie. Wywalenie jej dało jakieś 5km v-max. Pamiętaj, że każde gmeranie przy wydechu kończy się regulacją gaźnika. W silnikach 2T z bezpośrednim zasilaniem mieszanką (zawór membranowy) istnieją cztery najważniejsze elementy. Cylinder i wydech, gaźnik i filtr powietrza. Oczywiście króciec ssący, czy też sam zawór membranowy jest bardzo ważny. Chodzi o zapewnienie odpowiedniego "pokarmu" dla silnika, by wyciągnąć z niego ile się da. Później regulacja napędu (może okazać się, że zapłon też trzeba regulować). Na początek ogarnij tłumik i reguluj gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy