Dzisiaj jest 15 lis 2024, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2014, 14:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
O tuz mam pytanie, czy seryjny wał po przebiegu 18tys i łozyskami SKF metal z luzem C4 przebieg 1000km i igiełkowym Polini Evolution wytrzyma cylinder Stage6 Sport Pro mkII CZy ktoś z was jeździł z takim cylkiem na seryjnym wale? Reszta setupu w podpisie takze oczekuję na wasze opinie.
Załączam wykres
Obrazek
Liczę na konkretne wypowiedzi. W grę wchodzi jedynie cylek Stage6 Sport Pro MkII takze proszę nie wypisywać własnych propozycji.




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 cze 2014, 15:00 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
a jak może wytrzymać lub nie wytrzymać...? przecież korba bokiem nie wyskoczy:P na tym wydechu co masz nie będzie wiele większych obrotów kręcił co Twój dotychczasowy set więc ja bym się nie martwił jakbyś tam wsadził c20 to co innego bo wtedy było by to bardzo wysilone i wysokoobrotowe :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 15:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Może, ale nie musi rozwalać łożysko igiełkowe na sworzniu jak już masz wał wyrobiony i są luzy, jak wiadomo ten zestaw ma większą moc i wał musi ją przyjąć. U mnie 3 łożyska poszły się... i jeden komplet stage6 sport pro mkii, bo po prostu wałeczek łożyska pękł i się dostał pod tłok. Teraz mam nowy wał top racinga ng i na nowym komplecie stage6 sport pro mkii zrobiłem ponad 2,5kkm, a wcześniej na wale po przebiegu 5kkm nawet 500km nie ujechałem. Możesz zakładać, ale jak coś strzeli, to nawet nie wiesz kiedy... mi się udało jakoś 2 łożyska wyczuć (poszło wzmacniane stage6 ivoryginalne), bo straszny stukot było słychać z okolicy cylindra, ale za 3 (łożysko stage6 wzmacniane, takie jak 1) razem poszło w czasie szybkiej jazdy i skuter momentalnie zgasł (zatarł się).
Pamiętaj też o mieszance do tego cyla:
Z pompą zawsze (nawet na dotarciu) 1:60 dodajesz do baku
Bez pompy zawsze (nawet na dotarciu) 1:33 tak jest w instrukcji stage6.
Olej tylko full syntetyk.
Tu masz podobny temat: czeste-uszkodzenia-lozyska-korbowodu-t393087.html




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 16:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jaki sie kupuje łozyska tec lub stage6 to takie są tego efekty. Znajomy mechanik u kilku osób zakładał te łozyska (s6) same sobie tego zarzyczyły i po jakimś czasie większość z nich się zatarła.

-- 3 cze 2014, o 16:08 --

pypu pisze:
a jak może wytrzymać lub nie wytrzymać...? przecież korba bokiem nie wyskoczy:P

Ale moze pęknąć i moge mieć uszkodzony cylinder i blok silnika




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 17:31 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
korba, żeby strzeliła to trzeba naprawdę dużych przeciążeń...:P jedyny słaby punkt to jest wg mnie łożysko igiełkowe (oba łożyska) ale jeśli nie ma luzu na stopie a na sworzniu tłoka masz nowe to ma prawo pracować to bez usterek ;) jedyne co to przy takim secie co kilka k km pokusił bym się zdjąć górę i sprawdzić luzy na korbie jeśli się będą pojawiać to wtedy wymienić wał taka jest moja sugestia :P




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 19:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
A mam jeszcze jedno pytanie jaka różnica w mocy bedzie miedzy Malossim Sportem 70 przed i po porcie? Oczwiście jedynie okna wydechowego. Tak + - Bo nie mam z czym porównać. I ewentualnie jak będzie to sie miało do ilości km




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 cze 2014, 20:40 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
powiem Ci tak różnicę napewno odczujesz :P ale wydechowego też wiele wyżej niż jest nie dasz (żeby płuczące jako tako się zgrywały) teraz jest na 24,5mm wydechowe więc tak do 23mm możesz je podnieść poszerzyć do 73% średnicy tłoka (najszerszy punkt okna w jego górnym wymiarze radzę zachować wtedy w górnych partiach więcej zyskasz) i zgraj kanał wydechowy pod dany wydech (chodzi o średnicę) zaostrz przedziałki kanałów itp ogólnie będzie to lekki porting ale w jeździe odczujesz napewno :P w bezpośrednim przyroście koni mechanicznych to nic Ci nie powiem bo nie jestem hamownią xD

albo poprostu możesz poszukać mapy sport pro mk2 i na niej się wzorować :P sam nawet ostatnio szukałem ale nie znalazłem... ale wydechowe po fotach widać, że jest bardzo szerokie i dość wysokie pewnie górna krawędź będzie podobnie jak w dr evo czyli w granicach 21mm tylko, że dr evo jest zblokowane kanałami na wysokości 32mm (powinny być w granicach 30,5mm) i kanałem wydechowym o śmiesznej średnicy 23mm (chyba najmniej w klasie sport) :P

ogólnie wszystko robią ludzie i wszystko da się usprawnić wystarczy połączyć jakby to powiedzieć wszystkie najlepsze rozwiązania w jedno xD




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy