Rafix99 pisze:
no wiadomo ze lepsze 70cc
ale pytam jakie opinie o tym cylku
Według mnie ten Hiszpański cylinder też nie jest zły, lecz wiadomo że trzeba dbać i nie dawać mu za każdym razem w kite, robic samemu mieszankę, dbać o czystość filtra powietrza, najlepiej zainstalować termometr i kontrolować temperature żeby się nie przegrzał w upalne lato i tyle na ten temat. Są cylindry takie że można pozwolić sobie na szaleństwo przez cały czas przy dobrej mieszance i chłodzeniu, a są takie że nie można go katować za każdym razem, moim zdaniem airsal należy do tej drugiej opcji, czyli nie mozna go katować za każdym razem. Oczywiście rozgrzewać go przed jazdą itd, jak dbasz to tak masz
Mój szwagier zatarł takiego i domyślam sie że przez za mały gaźnik, olej miał, chłodzenie to było AC, pojezdził 2 miesiące i po kompresji, ale wydaje mi się że to było spowodowane że gażnik był za mały, przez co miał za małe chłodzenie wewnętrzne. Tak jak mówie, Airsal jest czuły na wszystko, ale jak będziesz dbał, to pojezdzisz bardzo długo
Ja z czystym sumieniem poleciłbym Ci Malossiego Sporta 50 lub 70cc i wtedy gwarantuje Ci że pojezdzisz naprawdę długo, ja zrobiłem 20 tysiecy juz na Malossim i mam tylko pierścienie do wymiany, gładz jest w bardzo dobrym stanie tak samo jak i tłok