Dzisiaj jest 27 kwie 2025, 22:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2014, 18:04 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Siema mam skuter 2t i zdjalem w nim glowice czy jest mozliwe aby nie bylo tam uszczelki ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 cze 2014, 18:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
To połączenie musi być 100% szczelne. Nie realne, aby tam nic nie było ze względu na ciśnienie, które w tej części cylindra jest największe. Mówiąc krótko nie ma komprechy, motór nie pali.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 19:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
u mnie jest bez uszczelki pod głowicą i pali oraz jeździ jak należy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 19:19 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Prosiłbym o zdjęcia powierzchni uszczelniającej cylindra, oraz głowicy. Chyba, że to było złożone na jakiś uszczelniaczu w płynie. Nie ma takiej opcji, by aluminiowe powierzchnie skręcone na cztery szpilki same się uszczelniały (wyjątkiem jest aluminiowa uszczelka pomiędzy powierzchniami styku cylindra z głowicą).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 20:46 
**

Rejestracja: 04 sty 2014, 9:50
Posty: 230
Pojazd: Swap
Wlasnie o to chodzi ze nic nie bylo na 1000% a skuter chodzil tylko ciezko zapalal . A jestem bardzo ciekawy jak to mozliwe ze on chodzil bez uszczelki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 20:57 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Może miał jakieś szczeliwo na powierzchniach styku. Sprawdź dokładnie te powierzchnie. Aluminium sie uszczelni jak mamy dwie płaszczyzny ze stopu Al i uszczelnienie z czystego AL. Rozstaw szpilek montażowych nie pozwoli na uszczelnienie tego połączenia. Np. kiedyś stosowałem Poxipol zamiast uszczelek pod głowicami CZ-Java 350 i był to "tjuningowy" rarytas. Były tam fabrycznie uszczelki aluminiowe, które nadawały się do jednokrotnego użytku. Sprawdź dokładnie czy nie ma tam jakiegoś bezbarwnego uszczelniacza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 cze 2014, 21:13 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
nie chce mi się odkręcać głowicy ale lustro nie było, cyl jeszcze gorzej, dlatego nie dałem bo gdzieś ktoś napisał że p/g nie potrzebują bo są seryjnie dobrze spasowane ^^, dokręciłem dość mocno 15-20Nm pewnie, nie, nie ma uszczelki żadnej nawet 0,01mm ani silikonu, w połączeniu nie widać nawet kropli cieczy, cały czas sucho jest, pamiętam że chyba kiedyś jechałem trochę głowicę papierem 1,5k czy 2k ale nw chyba słabo wyszło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 8:11 
***

Rejestracja: 22 wrz 2012, 10:42
Posty: 643
Lokalizacja: Bieśnik
Pojazd: Aprilia Amico GL
Eh niedowiarki ... Wy i ta wasza z niczym nie poparta teoria . Sam składałem i simsonka na minarelli verticalu bez uszczelki pod głowicą i zasadniczo bez różnicy . Najpierw coś sami sprawdźcie potem piszcie coś , co macie poparte SWOIM doświadczeniem .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 8:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2010, 20:44
Posty: 1516
Pojazd: C4
scoot pisze:
nie chce mi się odkręcać głowicy ale lustro nie było, cyl jeszcze gorzej, dlatego nie dałem bo gdzieś ktoś napisał że p/g nie potrzebują bo są seryjnie dobrze spasowane ^^, dokręciłem dość mocno 15-20Nm pewnie, nie, nie ma uszczelki żadnej nawet 0,01mm ani silikonu, w połączeniu nie widać nawet kropli cieczy, cały czas sucho jest, pamiętam że chyba kiedyś jechałem trochę głowicę papierem 1,5k czy 2k ale nw chyba słabo wyszło


lukassikora pisze:
Eh niedowiarki ... Wy i ta wasza z niczym nie poparta teoria . Sam składałem i simsonka na minarelli verticalu bez uszczelki pod głowicą i zasadniczo bez różnicy . Najpierw coś sami sprawdźcie potem piszcie coś , co macie poparte SWOIM doświadczeniem .


Spece zakładają cylinder bez uszczelnienia, powodzenia w eksploatowaniu go. :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 10:27 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
pod cyl-kartery jest uszczelka, dla mnie to nie nowość, od roku tak jeżdżę i jest git więc tak ma być.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 18:58 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
lukassikora pisze:
Eh niedowiarki ... Wy i ta wasza z niczym nie poparta teoria . Sam składałem i simsonka na minarelli verticalu bez uszczelki pod głowicą i zasadniczo bez różnicy . Najpierw coś sami sprawdźcie potem piszcie coś , co macie poparte SWOIM doświadczeniem .

Z całym szacunkiem ale piszę ze SWOJEGO doświadczenia. Z dwusuwami zacząłem zabawę gdzieś w '94r. 1/4 użytkowników forum wtedy się urodziła, kolejna 1/4 jeszcze nie. Owszem, nie było wtedy skuterów, może dzisiejsza technologia pozwala budować samo uszczelniające "amelinium", najwidoczniej jestem zacofany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy