Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:37



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 cze 2014, 15:38 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Podpowie mi ktoś od czego są ponumerowane otwory / wloty? Gaźnik Dellorto 17.5, który chcę zastosować do Gilery Runner SP 50 (70) z 99 roku.


Obrazek


Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 cze 2014, 20:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Przeciez te otwory sa zasklepione wiec co chcesz z nimi robic?
O ile mnie pamiec nie myli 5 paliwo, 4 podcisnienie, 1 olej




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 0:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wszystko jest tak jak kolega wyżej napisał :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 16:12 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
moskil2 pisze:
Przeciez te otwory sa zasklepione wiec co chcesz z nimi robic?
O ile mnie pamiec nie myli 5 paliwo, 4 podcisnienie, 1 olej


Olej powinien być na linii wlotu do króćca, więc wydaje mi się, że oznaczyłem go cyfrą dwa. Powiedz mi w takim razie, gdzie należy podłączyć ten przewód, który odchodzi od dopływu do pompy? Mniejszy skierowany w górę. Do głowicy czy gaźnika?

Obrazek


I czy ktoś zna nazwę i funkcję tej "puszki"?

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 18:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Powiem ci tak kolego :p, te fotki gaznika, ktore wrzuciles sa badziewne i prawie nic na nich nie widac. Dlatego nie moge ci na 100% powiedziec co ty tam masz w tych otworach, jesli wszystko jest fabryczne to te otwory sa zasklepione i nic do nich nie podłączasz. Chyba ze ktos cos w tym grzebał i np poodcinał/powyrywał/polamał kroćce nie wiem, a wrózbitą maciejem nie jestem :P.

Zakładam ze gaznik jest taki jak wyszedł z fabryki, wygląda on mi na seryjny PHVA, ma on tylko krocce do benzyny, oleju i ssania kranu.
Ten gaznik nie ma chlodzenia wodnego wiec nie podpinasz do niego zadnych wezyków z pompy wody, jesli takie masz w skuterze to mozesz je pozamykać. Pozatym gazniki nie grzeja sie az tak bardzo wiec brakiem kanałów wodnych w gazniku nie masz co sie przejmowac.


To co zaznaczyles na zdjeciu wyglada na katalizator, dodatkowo nie jest podlaczony wiec mozesz go wywalic bo i tak nie dziala.




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 21:25 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
1 to na pewno olej, 2 to puste miejsce.
Kolego moskil2 przewody z płynem chłodniczym są po to na gaźniku, żeby go podgrzewać a nie chłodzić.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 23:16 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Komor pisze:
1 to na pewno olej, 2 to puste miejsce.
Kolego moskil2 przewody z płynem chłodniczym są po to na gaźniku, żeby go podgrzewać a nie chłodzić.


Muszę jeszcze dodać, że to jeden z dwóch moich gaźników, ten na Runnerze ma dwa dodatkowe wloty - dopływ i powrót do podgrzewania, tutaj masz rację. A 2 nie może być miejscem pustym, bo ona jest od oleju - jedynka podczas podania jakiegoś płynu wyrzuca go trójką, więc raczej one są od podgrzewania. Olej musi być na linii króćca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Komor pisze:
1 to na pewno olej, 2 to puste miejsce.
Kolego moskil2 przewody z płynem chłodniczym są po to na gaźniku, żeby go podgrzewać a nie chłodzić.



To czy woda grzeje, czy chlodzi gaznik zalezy od tego jak sie na to spojrzy :p, powiedzmy ze woda stabilizuje temperature pracy gaznika :p




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 13:03 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Poszedłem zobaczyć do siebie bo sam mam 17,5 Della PHVA i myślałem że Ty masz wersję bez grzania ale okazało się jednak że masz wybrakowany gaźnik. 2 to olej 1 i 3 to króćce pod węże z płynem chłodniczym.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2014, 19:54 
*

Rejestracja: 30 wrz 2013, 20:50
Posty: 55
Pojazd: Gilera Runner, Peugeot TKR
Dzięki za dotychczasowe posty. Okazało się, że łożyska / uszczelniacze na wale będą jeszcze do wymiany. Jakieś poradniki bądź cokolwiek?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 1:20 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
wymiana-walu-w-minarelli-horizontal-t61000.html Łap, co prawda do Miny, ale procedura ta sama :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy