Dzisiaj jest 06 lut 2025, 10:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2014, 12:55 
*

Rejestracja: 13 cze 2013, 11:45
Posty: 19
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Suzuki Katana AY
Jak w tytule, brzdęk tak jakby obijających się szklanek w okolicy: (Wariatora, koła zamachowego, cylindra) im większe obroty tym głośniejszy brzęczenie.
Gdy silnik się nagrzeje, dołączają się wibracje i zaczyna nagle się dławić i gasnąć.
Czy to może być wina zużytych rolek?
Najpierw zwalałem winę na nowe przekładnie, ale po wsadzeniu starych problem pozostał...
Proszę o pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2014, 14:47 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
A próbowałeś palić skuta bez rolek?
Może to zużyte łożyska na wale?
Kiedy były wymieniane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 16:01 
*

Rejestracja: 13 cze 2013, 11:45
Posty: 19
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Suzuki Katana AY
Po niedzieli będę wyciągał cały wariator, więc sprawdzę stan rolek i łożysk, a łożyska nie były jeszcze w ogóle zmieniane, siedzi seria.
Myślisz że to przez łożyska tak dzwoni?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 16:46 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Możliwe a jaki przebieg skuta?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 17:13 
*

Rejestracja: 13 cze 2013, 11:45
Posty: 19
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Suzuki Katana AY
Ponad 19 tyś. akurat padł mi tłok i zmieniałem cały cylinder z tłokiem na 70cm3 i przekładnie na Aprilli Di-Tech. po tym małym remoncie zaczęły się kłopoty. Myślałem, że to wina przekładnie, ale wstawiłem stare i kłopot pozostał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 18:03 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Masz go od nowości?
Czyli łożyska na wale nie zmieniane?
70cc na taki przebieg to spory wysiłek dla wału i łożysk.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 10:19 
*

Rejestracja: 13 cze 2013, 11:45
Posty: 19
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Suzuki Katana AY
Wał i wariator był wymieniany w 2004r w serwisie na gwarancji, mam rachunek jeszcze od tego. Łączny koszt wyszedł około 800zł i wstawiany wał był utwardzany.
Jak rozbierałem cylinder, to na korbowodzie żadnych luzów nie było. Jeszcze odpalę go na ściągniętym deklu i zobaczę czy na wale nie ma bić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy