Dzisiaj jest 30 lis 2024, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2014, 14:14 
***

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:56
Posty: 685
Lokalizacja: Puławy/Polesie
Pojazd: Aprilia SR Stealth
siemanko, zaopatrzyłem się już w pręciki (16zł w leroymerlin) i mam pytanie, które diody będą jaśniej świeciły ? 3V+ opornik czy 12V bez opornika


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 kwie 2014, 16:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Większość diod ma już opornik wlutowany.
Tobie jednak polecam diody w opornik zaopatrzyć - diody się przepalają powyżej 14 voltów,a podczas jazdy czasami możesz mieć w instalacji nawet 15 voltów....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 15:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 11:48
Posty: 130
Lokalizacja: Puck
Pojazd: Derbi Senda Drd Pro

Ostrzeżenia: 1
Biskup Śmierci pisze:
Większość diod ma już opornik wlutowany.
Tobie jednak polecam diody w opornik zaopatrzyć - diody się przepalają powyżej 14 voltów,a podczas jazdy czasami możesz mieć w instalacji nawet 15 voltów....


Po to jest regulator . Tak wiec lepszym rozwiązaniem jest kupienie diody led na 12V bez bawienia sie w rezystory .




_________________

Obrazek<-- Kliknij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 15:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Ja pierdyle,Matin......
Regulator w małych motorkach ma za zadanie tylko nie przeładować aku i to wszystko.
U mnie był sprawny regulator i diody paliło.
Jak przyłożysz miernik do biegunów aku i pogazujesz to Ci powinno coś koło 14 voltów wskazać. W tych motorkach jak masz 14 Voltów na aku to i tyle masz w całej instalacji oświetleniowej......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sie 2012, 11:48
Posty: 130
Lokalizacja: Puck
Pojazd: Derbi Senda Drd Pro

Ostrzeżenia: 1
Miałem u siebie takie ringi i nic nie paliło . Bez żadnych oporników na 12V . Regulator również odprowadza ciepło z instalacji i chroni przed przegrzaniem .




_________________

Obrazek<-- Kliknij




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2014, 16:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Dokładnie, akumulator przy sprawnym regulatorze napięcia ma 14,4V ładowania przy odpalonym.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:33 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
wszędzie jest takie ładowanie ... samochód, skuter itp itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 17:08 
*

Rejestracja: 26 mar 2014, 19:34
Posty: 67
Pojazd: Yamaha
Witam , mi sprzedawca powiedział ze przy diodzie 12 v nie potrzeba rezystorów . a i tak kicha bo założyłem i słabiutko ten ring świeci . nie wiem czy dobrze naciąłem te rowki jak ktoś juz robił to niech napisze od ktorej strony nacinał , bo ja nacinałem na zewnątrz u góry , chyba ze ma byc na zewnątrz z boku

Aha , dla niewiedzących ja jupiłem taką rurkę przeżroczystą w MerkuryMarket 2szt po 70cm za 7.50 zł
i fachowo nazywa sie "pręt to przesuwania firan"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 148 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy