Dzisiaj jest 06 lut 2025, 12:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 cze 2014, 7:09 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
To tak mój brat wziął wczoraj skuter i potem dzwoni do mnie że mu zgasł i nie ma kompresji. Dzisiaj patrze do cyla a tam tłok poobcierany i cylek tak samo patrze do pierścieni a one po odgięciu nie wracają do swojego pierwotnego stanu i pomyślałem że to przegrzanie. Jak tak to od czego to mogło być brat mówił że tak długo nie jeździł a ja robiłem wcześniej po 15km non stop i nic mu nie było jaka jest tego przyczyna? Proszę o pomoc.


Ostatnio zmieniony 10 cze 2014, 20:57 przez Motors, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 cze 2014, 11:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Masz dozownik, czy sam robisz mieszankę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 12:32 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Sam robię odkąd na dozowniku miałem to samo

-- 08 cze 2014, 13:32 --

A co podejrzewasz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 17:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 sie 2012, 15:30
Posty: 40
Pojazd: Tgb 101S
Moium zdanie cylek do wymiany, jak juz tak zrobil zlozysz go on bedziesz chodzil ale jak raz Ci już stanie to juz go nie odpalisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 17:44 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Na starym tym przegrzanym to on nie miał komprechy i by nie odpalił.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 0:56 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Golej14 pisze:
Moium zdanie cylek do wymiany, jak juz tak zrobil zlozysz go on bedziesz chodzil ale jak raz Ci już stanie to juz go nie odpalisz :D

Przecież na tym cylu to nie miało by prawa chodzic...
Co do przegrzania to AC tak? Sprawdź wentylator i ten kołnierz chłodzący na cyla masz?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 14:10 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Tak ac mam wszystko teraz zamówiłem 50cc oby nie stało się tak samo. Jak coś to tamten tłok i cyl to była hina




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 16:13 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Chiny potrafią być też źle spasowane i to też mogło być powodem. Teraz jaki zamówiłeś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 20:47 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Motoforce 50cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 0:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to dużo lepiej. Składaj i pisz co i jak :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 14:52 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Przy zakładaniu pierścieniu w tgb 2t jest jakaś różnica który pierwszy założyć i którą stroną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 14:57 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Jak oba pierścienie mają takie same zamki i oba są takie same to nie ma różnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 20:59 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Wszystko złożone i zrobiłem 6km dzisiaj ale ledwo co trzyma wolne jak by miał zaraz zgasnąć mimo że śruba jest wkręcona na maxa. Może filtr mam nie szczelny bo raz kumpel mi w niego wjechał i połamał ale skleiłem. Jest jakiś sposób na sprawdzenie lewego?

-- 10 cze 2014, 21:59 --

Co do oleju to leję coś około 30ml na 1l bo nie mam dozownika. Dzisiaj troszkę go za dużo przypałowałem bo się trochę zagrzał. Muszę sobie kupić termometr tablicowy. Jaka temperatura dla niego będzie dobra od ilu stopni do ilu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 10:25 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
130 stopni to maximum.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 16:23 
**

Rejestracja: 14 kwie 2014, 7:07
Posty: 258
Pojazd: TGB 101R ROMET OGAR 200
Powiecie mijak dobrze dotrzeć cylek?
Robić tak że pilnować temperatury nie jeździć więcej niż 40 km/h i szybko ruszać?

-- 11 cze 2014, 12:19 --

A oleju nie za mało leję?

-- 11 cze 2014, 17:23 --

I polećcie mi jakiś dobry olej na dotarcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 16:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Jeździj normalnie, pilnuj tylko temperatury i nie dawaj ciągle v-maxa.
Olej polecam castrol actevo 2T.

Na dotarciu 1:40, potem 1:50.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy