Dzisiaj jest 21 lut 2025, 12:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 maja 2014, 15:23 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Witam chciałbym się spytać jak to jest z tymi dyszami bo są 5,6 i np 72,80
poza tym mam aprilie sr full seria i będę kupował wariator i wydech i jakie wtedy dac dysze ?
z góry dziękuje za pomoc


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 maja 2014, 10:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Te 72,80 są to rozmiary dysz głownych odpowiadajacych za ilosć paliwa, jak kupisze wydech i wario mozesz sobie zwiększyć dysze ale nie koniecznie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 9:54 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Dobrze a te 5,6 ? aha prawdopodobnie mam dysze oryginalną jeszcze to do zestawu leovince zx/tecnigas next + top racing ng jaka wtedy była by dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 10:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
To chyba jest od ssania.
Nie powiem Ci jaką dysze wtedy założyć bo wcale jej nie musisz zmieniać ale gdybyś dał większą to musił byś regulować gaźnik.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 11:42 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
z regulacją problemu nie ma ale cos czytałem ze bez dyszy moze przymulic dodam ze mam gaznik dellorto phbn 12mm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 maja 2014, 13:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Może bo czasem ale bardzo rzadko się wymienia dysze przy zmianie wydechu.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 13:59 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Co zrobic dać większą dysze i przerobic filtr powietrza (żeby dawał więcej ) czy kupic gaznik 17.5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 16:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
4, 5 i 6 to podstawowe srednice gwintu dysz, dysza musi miec odpowiedni gwint zebys mogł ją wkrecic do gaznika. W dellorto sa dysze 6mm. Np dysza 6mm 70 to dysza o gwincie 6mm i srednicy otworu rownej 0,7mm




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 19:04 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
dzięki moskil2 ale chce dodac mu troche mocy i nie wiem zdjąć blokade z filtra i dac większą dysze ? ile by to mu dodało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 cze 2014, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Jaką blokade? Masz złotą blaszke na wlocie?




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 13:23 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
jest zwężka w obudowie tzn idzie rurka wchodzi do filtra i jest przedłużona i zwężona w tej obudowie
podstawowe-blokady-w-skuterach-2t-50ccm-t100666.html
temat układ paliwo powietrze 2 zdjęcie(dot. piaggio tph)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 14:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Mozesz to wywalic, ale nie spodziewaj sie ze odczujesz wzrost mocy




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 16:10 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Ale dac wtedy dysze większą ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 17:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Dawno temu kiedy mialem standardowy filtr to tez wywalilem tą czarną rurkę z filtra i zupelnie nic sie nie zmienilo, nie trzeba bylo wymieniac dyszy. Jaki masz gaznik?




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 21:34 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
dellorto 12 phbn




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 14:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Ja tez kiedyś skróciłem tą rurke i zaczeło się tzw. 'buczenie' i bez regulacji gaźnika się nie obeszło, i nie dodało to nic, jak jechał tak jedzie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 16:47 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
Skoro zaczął "Buczeć" tzn że coś się zmieniło i na moim zdaniem dostawał więcej powietrza a ty mu zmniejszyłeś dawke powietrza i wróciło do normy ale gdybyś dał większą dysze(bez regulacji gaznika) to mieszanka była by zoptymalizowana i chodził by "lepiej".Ale musiał bys wsadzic kilka dysz i potestować




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 16:37 
*

Rejestracja: 04 mar 2014, 20:24
Posty: 30
Pojazd: Yamaha Jog RR 50
Ja mam minarelli horizontal (nie wiem jak ty) z gaźnikiem 12mm i wywalilem calkiem tą rurke i dałem dyszę główna o 10 większą (z 62 na 72). Bez zmiany dyszy to nie wiem czy ta operacja (usunięcia rurki) miała by sens.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 18:01 
*

Rejestracja: 04 lut 2014, 16:08
Posty: 49
Pojazd: Aprilia sr 50
mam taki sam silnik jak ( sr 50 seria) i bez zmiany dyszy nic by sie nie zmieniło . Ale ze zmianą dostawałby więcej mieszanki co się równa większy "kop" czyli lepsza reakcja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy