Dzisiaj jest 15 lis 2024, 11:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 cze 2014, 10:26 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Witam.

Mam Aprilie Sonic z 1998r. Skuter na serii. Odblokowany. V-max 85 km/h.
Problem jest w tym że nie utrzymuje niskich obrotów na ciepłym. Na zimnym jest ok.
Wymieniłem króciec bo się lało był popękany. Teraz cieknie ale troszkę być może wina zaworu membranowego. A nie utrzymywanie niskich obrotów na ciepłym może być winą zaworu membranowego gdyż gaźnik na 100% dobrze wyregulowany? Zwiększenie obrotów w gaźniku nic nie dało. Dodam że zawór nie był wymieniany od nowości. Liczy się każda odpowiedź.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 cze 2014, 10:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Może zawory, bo nic innego do głowy mi nie przychodzi.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 14:36 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Wyciąnij zaworek i zobacz pod światło czy ma prześwity, tzn "dziobem" do światła i patrz wewnątrz jego i jeżeli pomiędzy płytkami a zaworkiem prześwity będą to zaworek do wymiany. Ale to, że obrotów nie trzyma to może być też wina ssania, jakie tam masz, automat czy ręczne?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 cze 2014, 19:48 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Ssanie mam ręczne. Wydaje mi się że chodzi dobrze. Jak odpalam na ssaniu są większe obroty po wyłączeniu ssania zauważalnie spadają.
A jak rozpoznać uszkodzone ssanie??

A pod zawór membranowy a karter daję się uszczelkę?

Dodam że jak wymieniałem króciec płytki zaworu nie były uszkodzone ale czy były prześwity to nie wiem. Zapomniałem napisać że strasznie kopci na zimnym dzień po dniu nawet jak jeżdżony.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 cze 2014, 0:42 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Sprawdź ten zawór, dużo roboty nie ma a to może być przyczyną. U mnie tam nigdy uszczelki nie było, ale dla pewności możesz dać trochę silikonu wysokotemperaturowego.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 9:51 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
A do serii to jaki zawór będzie najlepszy zamiennik do minarelli, tec, czy rms.
Wszystkie w podobnej cenie. Pomogą coś? Będą jakieś efekty.
Myślę nad tec bo jest sportowy.

Winą zaworu może być kopcenie na zimnym?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 10:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Na zimnym 2T zawsze może przykopcić, byle by nie za bardzo. A jaki kolor ma dym? Obojętnie, który weźmiesz, oba mają podobną jakość wykonania :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 cze 2014, 19:14 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Kolor dymu biały, szary . Ale strasznie kopci bo na zimnym trzeba dobrze rozgrzać żeby przestał.
Dzień w dzień to samo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 1:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
A po rozgrzaniu dymienie ustaje?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 20:49 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Znaczy na zimnym kopci strasznie. Na ciepłym to znaczy utrzymaniu full manety ustaje i nie kopci.
Zawór membranowy sprawdziłem i jest uszkodzony, ma prześwity.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 20:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
to czas na wymiane kolego ! :mrgreen:
PS. moze to tylko wina zaworu .




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 cze 2014, 23:59 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
No to zawór zmieniaj i to pomoże.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 14:37 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Dzisiaj zmienię i sprawdze efekty. Dzięki i pozdro.

-- 13 cze 2014, 15:34 --

Zawór wymieniony ale kopci nadal i nie utrzymuje niskich obrotów. To znaczy jeat lepiej. Przez chwilę utrzyma i zgaśnie. Kopci nadal strasznie. Macie jakieś pomysły.

-- 13 cze 2014, 15:37 --

Zawór wymieniony ale kopci nadal i nie utrzymuje niskich obrotów. To znaczy jeat lepiej. Przez chwilę utrzyma i zgaśnie. Kopci nadal strasznie. Macie jakieś pomysły.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 15:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Czyli gdzieś lewe łapie. W jakim stanie masz gumy na połączeniu filtra z gaźnikiem i gaźnika z silnikiem? I jak tam sytuacja z uszczelniaczami?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 16:40 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
Króciec jest nowy.
Uszczelniacze? Nie wiem o co ci chodzi.
Filtr z gaznikiem czyli guma masz rację jest popękana na połączeniu z gaznikiem ale dawno temu obkleilem izolacją.

-- 13 cze 2014, 17:40 --

Króciec jest nowy.
Uszczelniacze? Nie wiem o co ci chodzi.
Filtr z gaznikiem czyli guma masz rację jest popękana na połączeniu z gaznikiem ale dawno temu obkleilem izolacją.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 20:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
mi kiedyś łapał lewe powioetrze i to był powód.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 0:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Uszczelniacze to gumowe pierścienie, które uszczelniają skrzynię korbową przy łożyskach. Jeden jest za wario a drugi za magneto. Sprawdź czy nie ciekną. Co do izolacji na gumie, to jak dawno to okleiles to zrób to jeszcze raz od nowa albo wymień gumę.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 9:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Bo moze nawet przez niewielką dziurke łapac niedużo powietrza a to spowoduje 'zachwiania obrotów' :)




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 9:33 
*

Rejestracja: 04 maja 2014, 14:44
Posty: 92
Pojazd:
No dzięki. Jeszcze raz obkleje gumę albo zmienię filtr na stozek. Co do uszczelniaczy musiałby ściągnąć wariator i co jeszcze? Pokrywę pompy? Za wszystkie odpowiedzi dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 10:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
wario, potem ten bendix od rozrusznika i wtedy dopiero dostaniesz się do uszczelniaczy, a z drugiej strony pompe wody bodajze, lecz nie wiem czy da się sciagnac uszczelniacze bez rozpułowiania silnika.. Ja w różnych silnikach zawsze rozpóławiałem silnik i wtedy wybijałem uszczelniacze.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy