Nie ma NG do 4t, chyba, że coś się zmieniło, ale ja nie widziałem do 4t.
Odnośnie cylindra:
Pracuję w serwisie skuterów/motorowerów/motocykli i tych kibli przyjeżdża na prawdę mase, a teraz na sezon letni to dziennie jest pełno napalonych 13 latków na ''80cc'' w sklepie są tylko te WM do 4t i nikt nie narzeka, cały komplet z głowica na prawdę polepsza osiągi, nie można się przyczepić, wykonanie dobre, głowice również są dobre jakościowo, tylko zalecam demontaż zaworów i wymiane uszczelniaczy, bo te założone przez producenta są kijowe, w zestawie są 2 uszczelniacze i po wymianie przed montażem nic nie cieknie, nie przepuszcza, sam taki cylinder miałem i zachwalam, nic się nie działo po za tymi uszczelniaczami, teraz już o tym wiem, dlatego przy montażu całego zestawu wymienia się te uszczelniacze i spokój

Odnośnie docierania, w serwisie tego pojęcia nie znają, reguluje się gaźnik, tak aby się płynnie wkręcał, przy gaźniku 16mm regulacja w każdym kiblu jest taka sama, dysza 80 ( seria rozblokowany filtr ) lub 88 ( stożek ) i jeździ najlepiej, iglica środek, mieszanka 2.5-3.5 obrotu i jest dobrze. Pierwsza jazda po za bramą serwisu - manetka do końca i jeżeli zamyka licznik - jest wszystko w porządku, nikt nie przyjechał z reklamacją, a każdy skuter przezywa to samo, wiadomo pierwsze odpalenie to chwile popyrka na wolnych, ale nie ma oszczędzania, w tym wypadku, gdy te pierścienie nie dostaną w dupę na początku to później to w ogóle nie jeździ ( potwierdzone info )
