Dzisiaj jest 05 sie 2025, 20:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Który cylinder
Post: 20 cze 2014, 18:46 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
Siemka mam mały dylemat który cylinder kupić .
http://allegro.pl/cylinder-wm-motor-70- ... 73475.html
czy
http://allegro.pl/cylinder-tuning-80-mo ... 95758.html
Chyba żę macie inne propozycje co do cylindra do 139 QMB
Dzięki za każą odpoweidź

-- 20 cze 2014, 19:46 --

Właśnie znalazłem coś takiego http://allegro.pl/cylinder-tuning-80-cm ... 04756.html nadawało by się ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 cze 2014, 20:34 
**

Rejestracja: 27 lut 2013, 18:46
Posty: 351
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd: Simson 83/5/2/2m / SR70 ported
zastanów się pierw czy inwestycja na poziomie 50zł jest warta takich rozkmin xD?




_________________

APRILIA SR 50 LC
-dr evo70 ported
-21mm
-s6 pro
-wario S6 R/T
wszystko w trakcie prac ;)
post2568568.html#p2568568

!!!SPRZEDAM LASERA X-PRO!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 20:40 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
No dla mnie tak bo oprócz cylindra mam zamiar wymienić wiele innych części o wiele droższych od tej a chciałbym żeby cylinder był jak najlepszy za taka cenę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 21:03 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Bierz WM Motor,jak będziesz miał szczęście i trafisz na dobry zestaw to troche pojeździsz :)
Tylko nie pałuj przy docieraniu i pierwsze 50-100km na prawde bardzo ostrożnie musisz jeździć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 cze 2014, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Bierz WM chociaż on jakościa i wykonaniem nie powala, ale na pewno lepszy od tego za 40-50zł




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 6:12 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
Dzięki że potrafisz doradzić a nie tylko komentować jak niektórzy
A morze wiesz jaki wario za niską cenę ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 9:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
skuterzysta pisze:
A morze wiesz jaki wario za niską cenę ?

"moze" sie pisze :D
Top Racing SV1 lub NG ale ten pierwsze ponoć lepszy do 4 suwa




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 20:59 
*

Rejestracja: 03 sty 2014, 23:10
Posty: 105
Lokalizacja: Wiśnicz-Bochnia
Pojazd: Sachs SX1
A ja nie potrafie zrozumieć, dlaczego SV1 jest niby dla 4t lepszy?? dlaczego?? Ja go mam w 2t i chodzi wyśmienicie. Na seryjnej sprężynie centralnej nie ma mułów ani nic.
Wracając do pytania...
Tak jak kolega wyżej. Wariatory Top racing są bardzo dobre.




_________________

China 70
Doppler s3r (Yasuni R)
Mikuni 16mm
Top Racing SV1




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 14:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Nie ma NG do 4t, chyba, że coś się zmieniło, ale ja nie widziałem do 4t.

Odnośnie cylindra:
Pracuję w serwisie skuterów/motorowerów/motocykli i tych kibli przyjeżdża na prawdę mase, a teraz na sezon letni to dziennie jest pełno napalonych 13 latków na ''80cc'' w sklepie są tylko te WM do 4t i nikt nie narzeka, cały komplet z głowica na prawdę polepsza osiągi, nie można się przyczepić, wykonanie dobre, głowice również są dobre jakościowo, tylko zalecam demontaż zaworów i wymiane uszczelniaczy, bo te założone przez producenta są kijowe, w zestawie są 2 uszczelniacze i po wymianie przed montażem nic nie cieknie, nie przepuszcza, sam taki cylinder miałem i zachwalam, nic się nie działo po za tymi uszczelniaczami, teraz już o tym wiem, dlatego przy montażu całego zestawu wymienia się te uszczelniacze i spokój :) Odnośnie docierania, w serwisie tego pojęcia nie znają, reguluje się gaźnik, tak aby się płynnie wkręcał, przy gaźniku 16mm regulacja w każdym kiblu jest taka sama, dysza 80 ( seria rozblokowany filtr ) lub 88 ( stożek ) i jeździ najlepiej, iglica środek, mieszanka 2.5-3.5 obrotu i jest dobrze. Pierwsza jazda po za bramą serwisu - manetka do końca i jeżeli zamyka licznik - jest wszystko w porządku, nikt nie przyjechał z reklamacją, a każdy skuter przezywa to samo, wiadomo pierwsze odpalenie to chwile popyrka na wolnych, ale nie ma oszczędzania, w tym wypadku, gdy te pierścienie nie dostaną w dupę na początku to później to w ogóle nie jeździ ( potwierdzone info ) :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:35 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
A można jakoś poznać że cylinder jest dobrze wykonany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 21:59 
**

Rejestracja: 30 cze 2013, 18:22
Posty: 212
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Będziesz wiedział jak zobaczysz jak są wykonane kanały ale to już cylek w ręku musi być chyba że możesz iść do sklepu na miasto czy coś i zobaczyć generalnie to gołym okiem wszystko widać :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 7:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli chodzi o cylindry do skuterów 2t, to zwracamy uwagę na wykończenie kanałów, na ich położenie, czy gładź cylindra nie ma jakiś nierówności, czy tłok nie jest popękany, uszczerbiony.

W 4 suwach kanałów nie mamy, więc zwracamy jedynie uwagę na tłok oraz gładź cylindra, po za tym nic nas więcej nie interesuje, bo nie ma co, jeżeli jednak montujemy cały zestaw np 90cc z głowicą, to warto się przyjrzeć zaworą, uszczelniaczą i sprężyną, ze względu na to, że niektóre egzemplarze są fabrycznie źle zmontowane i trzeba je w takim wypadku poprawić.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 cze 2014, 17:46 
*

Rejestracja: 25 kwie 2014, 13:15
Posty: 42
Pojazd: zumico quick
Dzięki za pomoc.
Dobrze iść do sklepu i być obeznanym w temacie :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy