Dzisiaj jest 16 sie 2025, 0:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2014, 21:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Witam ,
Mam seryjny cylinder od 4t 139qmb nie trzeba tego silnika przedstawiać ;))
Więc tak wpadłem na pomysł aby wybić seryjną tuleje , roztoczyć maksymalnie (czyli ok 52-54mm)
Tuleje nową i tłok na daną pojemność
Z toczeniem u mnie nie będzie większego problemu , tuleja ? może ktoś wie gdzie robią na zamówienie do 4t ?
Tłok łatwo dostać na allegro nawet z chińskiego crossa na 52MM ,
Co o takim "projekcie" myślicie wypali to ???? :)




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 cze 2014, 21:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lip 2012, 9:58
Posty: 234
Lokalizacja: stawki
Pojazd: Aprilia sr 50
tylko jakis wał by się przydał bo wiesz co może się stac z seryjnym a jeśli dobre zrobisz tulejowanie a nie powinno być problemu bo to nie jest 2t i nie trzeba rozwiercac kanałów to będzie moc spora




_________________

Malossi sport 70 (tłok vertex)
Łożyska NTN C3
Polini speed control (Rolki 4,5g)
Naraku black edition
Laser x-pro
Dellorto17.5
Str8 lexus style




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 10:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
Wał to na pewno do zmiany .

Myślę żeby wytoczyć na Maxa do samych miejsc na szpilki tylko wtedy trzeba rozwiert w karterach , w sumie na dniach coś pomodzę tylko potrzebuje jakichś opinii :D




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 cze 2014, 10:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2011, 16:48
Posty: 655
Lokalizacja: Kętrzyn
Pojazd: Vapor MKII P/G Kawasaki GPZ500
Zabieg ten nie będzie miał sensu,kupił bym lepiej to http://allegro.pl/airsal-cylinder-80cc- ... 35771.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 10:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lis 2013, 13:05
Posty: 407
Pojazd: Zipp Vapor MKII
W sumie prawda , po co robić tyle roboty na dodatkowe 2-4mm ...
Ewentualnie myślałem o czymś takim tylko nwm czy rozstaw otworów będzie pasował ew małe modyfikacje ;))
allegro.pl/cylinder-125cc-moretti-skuter-quantum-zipp-barton-i4293227398.html
albo silnik od quantuma 125-150cm 4t , tylko on ma górne mocowanie :/




_________________

TYLKO DWA TAKIE NA FORUM

zipp-vapor-mk-ii-t395022.html

"Nie sprzęt lecz technika czyni z ciebie zawodnika"
"Jedno życie , jeden cel mieć w garażu TZR" <3


Ostatnio zmieniony 22 cze 2014, 20:00 przez Vaapor, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 cze 2014, 14:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Nie dość że cylinder do 139qmb kosztuje gorsze to ty jeszcze chcesz kombinować. 125 4t chińskie ma mocowanie górne.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy