Dzisiaj jest 29 lis 2024, 3:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2014, 21:55 
*

Rejestracja: 19 sie 2013, 2:07
Posty: 10
Pojazd: Honda x8r-S
Witam,

Zaczne od tego ze posiadam hanke 26k przebiegu, ma ona swoje bolaczki takie jak nietrzymanie obrotow,terkot, przy ruszaniu z zimnego przez kilka sekund po pociagnieciu za manetke dochodzi odglos wycia tak jakby chcialo cos przepchnac w srodku ,na cieplym nie odpali bez gazu lub trzeba kopac 5 lat, ale to nie wazne.

Zastanawiam sie jak jej przywrocic zdrowie bo lato jest juz pelna para a skuterek stoi i nie mam na niego pomyslu.Mam kilka prostych pytan :
1.Od jakich czesci zaczac "tuning" tego skutera , tzn lepiej najpierw kupic wariator czy cos innego.
2.Jak polepszyc start w tym skuterze?
3.Jak podniesc chociaz nieco vmax nie idac w duze koszta.
Info ogolne:hanka jest full stockiem, 60km/h vmax, start slaby(moze dlatego ze waze sporo)lapie szybkosc po 30km/h.
Czekam na jakies rady i pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 27 maja 2014, 16:17 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
A jakieś blokady mu zostały że tylko 60 poleci.? Na dobry początek zmierz kompresje. :D
Jak kompresja będzie to czy czasem nigdzie nie łapie lewego powietrza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 16:27 
*

Rejestracja: 19 sie 2013, 2:07
Posty: 10
Pojazd: Honda x8r-S
Dzieki za rady, w najblizszym czasie sprawdze ta kompresje tylko najpierw musze znalesc iglice do tego modelu , wyskoczyla mi ta obraczka malutka i nie mam jak zlozyc.
Czekam na dalsze propozycje oczywiscie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 maja 2014, 16:36 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Jak cyl będzie miał słabą kompresje i będziesz chciał go wymienić to pamiętaj że dobre cylindry zaczynają się od ok 400zł.
Na mielochu masz polini za 399.99zł , sam na niego za niedługo będę przechodził a potem sb wrzucę gaźnik 17,5 i wario polini i myślę że ja na tym wycisnę ok 90-95km/h jak dobrze dotrę. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 cze 2014, 16:57 
*

Rejestracja: 30 gru 2013, 19:34
Posty: 21
Pojazd: Malaguti F15 Firefox LC
Przy dobrej kompresji zacznij swój "tuning" od jakiegoś dobrego wydechu. Jeśli ci wtedy moc nie wystarczy to pomyśl nad większym gaźnikiem, cylindrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 15:13 
*

Rejestracja: 13 maja 2014, 20:00
Posty: 14
Pojazd: honda x8r-s
witam z mojej Hani też mechanik pościągał blokady,odciął kabelek z cdi,z wariatora ściągnął jakąś tulejkę pokręcił coś w gaźniku i miało być lepiej było o 5 km/h lepiej.wydech już jest sportowy bo wersja s
poczytałem i podobno dobrze wymienić wariator w hani na wariator z peugeota podobno pasuje ale nie wiem jaki.też bym chciał by moja hania leciała 90 dych.a czy masz w swoim skuterku że przy zatrzymywaniu cały przód się trzęsie a przejeżdżając przez tory zawsze tak rąbnie że aż ręce bolą.
tu potrzebny jest dobry fachowiec co sie zna jak te skuterki są zbudowane.ja dotąd nie mogę natrafić a jestem z Wągrowca na speca.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy