Dzisiaj jest 25 lis 2024, 16:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lip 2014, 21:30 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Witam kilka dni temu oddałem skuta do serwisu tam wymienili mi cylinder tłok tlumik na tecnigas next r.nigas next r .Wszystko ładnie smiga skuter ładnie przyspiesza do 80km/h tylko jedno mnie martwi po przejechaniu 350 km kompresja wynosi 6,5bara gość z serwisu twierdzi że po dotarciu powinna się podnieść gdzieś do 10. Moje pytanie jest takie czy na serio na docierce ciśnienie może być takie niskie czy gość coś spier... i mam go powiesić za jaja?


Ostatnio zmieniony 02 lip 2014, 21:39 przez snajperboss, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 lip 2014, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Kompresja powinna być dużo większa. Wątpie ,że po dotarciu się podniesie aż do 10b




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 lip 2014, 21:41 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
To co może być nie tak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 0:46 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Nie tak jest to ze nie umiesz docierać. 350km i juz vmax sprawdzasz? Nic dziwnego że taka niska kompresja. A co do wartości kompresji, w P/G normalna wartość to 8bar.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 8:23 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Gość z serwisu powiedial żeby goco jakiś czas przepalowac na maxa przez kilka sekund v max jest pewnie wyższy niż 80km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 9:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Co jakiś czas trzeba go wkręcić i jeździć na zmiennych obrotach ,żeby się próg na gładzi cylka nie zrobił.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 9:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Jaki masz cylinder?




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 11:46 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Power force 50 gość go polecał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 maja 2014, 18:15
Posty: 126
Pojazd:
Jesli masz do tego jakas instrukcje to powinno w niej byc napisane jaka jest zalecana szczelina miedzy tlokiem, a glowica. Jesli bedziesz to wiedzial to na szybko mozesz zmierzyc szczeline wkladajac dwa druty cynowe przez otwor swiecy, potem porównujesz to co zmierzyłeś z tym co jest zalecane. Kompresja moze byc za mała jesli glowica jest za wysoko.




_________________

TPH - Stage6 Sport Pro, Laser X-Pro, Dellorto 17,5+E5, Multivar 2000
https://www.youtube.com/watch?v=Pdb9aeF0JzY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 22:30 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Gdyby się okazało że cylinder który mam teraz założony to szmelc to co polecicie. Zastanawiam się nad oryginalnym kitem z piaggio takim na jakim.z fabryki gilera wyjechała lub malossi sport 50 .Który będzie lepszy wytrzymalszy mocniejszy?

-- 03 lip 2014, 23:16 --

nie mam takich informacji ale to był cały zestaw glowica tłok cylinder...... i zakładał to pan.z serwisu tak więc chyba dobrze to złożył

-- 03 lip 2014, 23:30 --

Jeśli by się okazało że glowica za wysoko to co dojebac to srubach cY co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 15:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
Planowanie głowicy.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 15:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
a brakuje mu siły ? jak nie to nic nie rób, chociaż jak mierzyłem w piaggio na serii z nieznanym przebiegiem to wychodziło 8 bar, wiec 6.5 jak na nowy to mało , moze głowica jest nie oryginalna albo do tego cylka powinna być inna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 7:06 
*

Rejestracja: 07 maja 2014, 19:42
Posty: 92
Pojazd: Gilera Runner SP 50
Czy mocy mu brakuj?? Nie wiem wydaje mi sie ze jedzie tak jak seria a powinien z tym tłumikiem troche lepiej chodzic. Gosc z serwisu powiedział ze po dotarciu bedzie lepiej jezdzic.... Nie wiem co o tym wszystkim myslec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy