Dzisiaj jest 27 lip 2025, 16:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2014, 9:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Eloo, dzis po zrobieniu 20 km zauważyłem ze komora pływakowa jest mokra( po 10 min wyschła) , dodam ze dzieje się tak tylko od lewej strony patrząc od wlotu filtra powietrza, nie wiem czego to wina .. Była szczelna a teraz co.. Niby skręciłem ją troszke mocniej ale nie wiem czy to pomorze. . Wiecie czego moze byc to wina ? Dodam ze pływak sie nie zacina .

-- 3 lip 2014, o 09:51 --

ref ref! dziś zmieniam dysze i bd miał wszystko rozkręcone, jakieś pomysły na uszczelnienie tego ? czy poprostu nowa komora ?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 lip 2014, 9:53 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Myślę że nawaliła Ci uszczelka i nowa załatwi sprawę.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 10:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
tyle ze uszczelka wygląda na dobrą .. nie jest ani poszarpana ani naderwana .




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 10:59 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Wymień na nową i sprawdź czy śruba któraś Ci nie przepuszcza.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
to suba tez moze przepuszczać ?!




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 lip 2014, 18:34 
*

Rejestracja: 21 cze 2014, 9:23
Posty: 47
Pojazd: Kymco ZX
Też miałem taki problem. Uszczelka wyglądała na dobrą, ale nie była :P Ja po prostu na uszczelkę posmarowałem jeszcze trochę sylikonem i wszystko gra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 10:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
próbowałem i tak ale wtedy rozciekała się jeszcze szybciej :?




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 10:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Jeśli macie zamiar smarować sylikonem to tylko jakimś dobrym np. Wurtha lub jakimś odpornym na benzynę. Bo te ze sklepu po 3-4 zł nie są odporne na benzynę i będą się rozpuszczać.

Tak śruba może przepuszczać jeśli jakoś nadmiernie lekko się wkręca lub ma zjechany gwint to pod obrotami będzie się wykręcać i będzie puszczać paliwo.




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 16:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
w komorze chyba są zjechane gwinty bo kiedyś wykręciłem całkiem i potem nie chciały się zakręcić ale weszły wkońcu, lecz sruby są wkręcone do oporu.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 19:27 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Najlepiej jak byś to przegwintował bądź wymienił gaźnik na nowy. Potem nowe śruby i chodzi jak trzeba :>




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 22:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
kobieta lekkich obyczajów gaźnik nowy, zrobione około 5 tyś, jak bym kupił nową komore to nie było by ??




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 22:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Możesz pokombinować z doszlifowaniem. Np. bierzesz kawałek szyby lub jakieś lusterko, przyklejasz taśmą arkusz papieru ściernego, wodnego o gradacji 300-400 i wykonujesz tzw. ósemki albo koliste ruchy, zmieniając (obracając) co jakiś czas szlifowany element, To samo zrobiłbym z gaźnikiem. Di tego nowa uszczelka i na trzymać. Jak przekręciłeś gwinty to pozostaje rozwiercenie i wkręcenie śrub o nominał większy albo zakup nowego gaźnika. Osobiście kupiłbym komplet gwintowników i narzynek, zajebiście się przydają.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 9:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
ale gwintów w gaźniku napewno nie przekręciłem jak juz to w komorze .




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 22:43 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2012, 17:59
Posty: 3719
Lokalizacja: Radom
Pojazd: Kymco Zx & Aprilia Sr R
Ale w komorze nie ma gwintów tylko są dziury odpowiedniej wielkości przesadzasz przez nie śruby i przykręcasz do gaźnika :>




_________________

Kymco Zx Swap p/g . Zajrzyj ! ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=339884

Aprilia Sr R 05' Zajrzyj ! ---> post2607571.html#p2607571

FunPage : https://www.facebook.com/SR05R




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 10:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
To wiem. Ostatnim czasem dokręciłem jedną strone komory troszke mocniej i nic nie cieknie.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy