Dzisiaj jest 17 lis 2024, 9:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2014, 0:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
siemano, mam pare problemów z moją vivką, odrazu piszę żeby tylko ogarnięci pisali, bo jak mają być tacy znawcy jak ja to dziękuje :D a więc dzisiaj złożyłem vivke na mało używanym bdb stan cylku oryginalnym (alu) wczesniej był top performance trophy 50 w którym uszczerbał sie spory kawał tłoka od góry, a wiec złożylem go elegancko wszystko, pochodził z 10 min na wolnych, pozniej pojeździłem tak do 40 km/h z 100 km, nie piszcie że więcej powinienem go docierać skoro był uzywany, tylko pierscionki nowe są. A więc jak jadę skuterem ma mocnego buta jak jeszcze dobrze nie rozgrzany, a jak ciepły zrywność z miejsca spada, i przyśpieszenie delikatnie, jeżeli ma to znaczenie mam pro replice + wario malossi mhr... 2. Problemem jest to że jak jadę i dam dłużej gazu nagle słysze lekkie tarcie, nie wiem jak to opisać i po dosłownie sekundzie tego tarcia tak jakby tłok stanął w miejscu i skuter się toczy, silnik przestał pracować, ale gdy go kopne to pali od strzała, kompresja mocna, osiągi nie spadły i odrazu po tym go odpalam bez problemu...3. Gdy przejadę sie i postawie skuter na jakiś czas, jest malutka plamka na chodniku paliwa która wycieka z filtru powietrza, nie zawsze tak jest, ale gdy poleci z filtra to musze go trochr pokopać z otwartym gazem + nie trzyma obrotów z początku, po chwili wraca do normy wszystko. 4. Świece mi stopiło, tzn elektorde i ten drucik (nie wiem jak sie to nazywa) była to świeca full china :D czy to mozliwe ze przez to ze byla chinska ? Zalozylem ngk i narazie git :) za pomoc będę bardzo wdzięczny !




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 04 lip 2014, 14:04 
*

Rejestracja: 23 kwie 2014, 9:29
Posty: 17
Lokalizacja: Pleszew/Kalisz
Pojazd: Peugeot ludix snake
Co do drugiego problemu miałem ten sam zawsze na nowym tłoku czy pierścieniach jak za bardzo pałowałem.Pojeździłem i było gites juz i problem poszedł w zapomniane.Ale dodatkowo zastosowałem stary sposób stosowany w wsk'ach.Czyli przez otwór od świecy zalewasz ok 25ml oleju 2t.Ciezko na początku odpali,będzie kopcił jak głupie ale później nie będzie już tak robił====>wypróbowałem kilka razy.Ja jak tak zrobiłem,to ludzie powychodzili z domów bo myśleli ze się pali :| .Ale na rożnych innych forach mi też pisali,ze moze to być wina sprzęgła,w moim przypadku tak nie było akurat,ale może spróbuj.Co do pierwszego to ja miałem tak jak świeca była już zużyta.Ale może to być tez regulacja/czyszczenie gaźnika.I co do regulacji nie mialem na myśli tylko śrubki lecz też różne rozmiary dysz.Jak rozwiążesz ten drugi problem napisz bo jestem ciekaw co było w twojej sytuacji :)




_________________

Wbijaj do mojego ludixa peugeot-ludix-snake-by-fso-t389870.html ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 lip 2014, 23:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2011, 17:18
Posty: 453
Lokalizacja: mława
Pojazd:
Co do mojego drugiego problemu... jest juz dobrze :D nie wiem co było i nie chce wiedzieć, ważne że już jest okej :D ale pomóc możecie z pozostałymi problemami :) te paliwo w filtrze to możliwe że przez membrane ?

-- 6 lip 2014, o 23:12 --

Co do mojego drugiego problemu... jest juz dobrze :D nie wiem co było i nie chce wiedzieć, ważne że już jest okej :D ale pomóc możecie z pozostałymi problemami :) te paliwo w filtrze to możliwe że przez membrane ?




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 80#1522580
zapraszam do mojego neosa !!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 lip 2014, 14:01 
*

Rejestracja: 23 kwie 2014, 9:29
Posty: 17
Lokalizacja: Pleszew/Kalisz
Pojazd: Peugeot ludix snake
Pewnie tłok i cylinder się porządnie dotarł tak jak u mnie :< Przez membrane raczej nie bo jakby to była membrana to zalewało by świece.Bo ona zamyka dopływa paliwa na świece a nie odpowiada za cofanie paliwa.Ja mam tak samo,bo ciągle mam mokry filter od mieszanki i nic z tym nie robię,a silnik chodzi wyśmienicie,bez zarzutów,i spalanie jest małe.Ewentualnie wyczyść gaźnik.A dużo masz tam tego paliwa zawsze?Czy tylko tyle że mokry?




_________________

Wbijaj do mojego ludixa peugeot-ludix-snake-by-fso-t389870.html ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy