Dzisiaj jest 24 lut 2025, 8:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 cze 2014, 19:06 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Witam, chcę zmienić cylinder na większy. Myślę o NARAKU 72ccm. Mój skuter to router bassa przyjechał 8tys km ale brakuje mi mocy. Czy naraku to dobro wybór ? będę musiał zmienić wał?
Z góry dzięki




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 cze 2014, 19:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
W 4t nie musisz zmieniać wału nawet przy 90cc bo wysokich obrotów nie kręci. Ja bym ci polecił kupić zestaw z allegro china 90cc+gaźnik do 150cc+króciec do 150cc i regulacja i lata jak marzenie.




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 19:35 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
wolałbym więcej niż te 72ccm nie wkładać ,bo z paliwem nie wyrobię......




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 20:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Markowe 72ccm to moc większa niż chińskie 90ccm :)




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 cze 2014, 22:05 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
taki będzie pasował?

http://m.allegro.pl/cylinder-naraku-72- ... 42753.html




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 cze 2014, 0:23 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak, będzie pasował :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 cze 2014, 11:43 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Mam jeszcze pytanie.... jak odcinek mogę pokonać na jednym kole aby nie zaszkodzić cylindrowi ,bo czytałem że wtedy olej nie dochodzi....

-- 19 cze 2014, 12:43 --

Jeszcze pytanko dotyczące oleju, czy mogę docierać na samochodowym półsynsetyku 10w40?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 cze 2014, 13:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Kup najlepiej motula 10w40 bo samochodowy różni się nie co składem chemicznym, niby te same oznaczenie, ale jednak zaleca się zalanie oleju dedykowanego do skuterów.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 lip 2014, 8:47 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
mam jeszcze pytanie czy jak wymieniłem olej 400km
temu a teraz zmieniam cylinder to mogę nie zmieniać oleju ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lip 2014, 22:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Olej należy zmieniać przy każdej wymianie cylindra na nowy, mimo tego, że wlałeś go 400km temu, ma być świeży, lepiej poświęcić te kilka zł na olej niż potem się załamywać, bo o zatarłem..




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2014, 23:26 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
jaką dać dysze do tego cyla? aktealnie mam75




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2014, 12:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Przy seryjnej puszcze dysza 80, przy stożku 88.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2014, 21:42 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
aktualnie na cylindrze zrobiłem 150 km,jeżdżę z na różnych obrotach lecz staram się nie przekraczać 50km/h ,dwa razy dałem mu maxa na chwile. do ilu ten cylinder się dociera? czy dobrze go docieram?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2014, 14:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
W instrukcji dołączonej do cylindra jest opisane jak docierać pojazd, ile km, na co zwrócić uwagę, nie przegrzewaj go po prostu, staraj się jeździć z zmiennymi obrotami, przegoń go czasami kawałek, po 300km wymień olej i wyreguluj zawory, następnie po przejechaniu 1000km powtórz czynność po czym masz spokój, następnie przy 2200km kolejna regulacja/wymiana oleju, potem przy 4000tys. następnie po ok 5.5/6 zależy od stylu jazdy. Pamiętaj, aby dobrze był wyregulowany gaźnik, aby cylinder się nie męczył.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2014, 21:45 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
żebym chociaż dostał tą instrukcje.........




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 14:01 
**

Rejestracja: 03 sty 2014, 22:22
Posty: 284
Pojazd: Malaguti f12 Ac ;D
Tratata może jeszcze markowe 90cc wyciąga więcej niż chińskie 150?? W 4t nawet nie ma się co zastanawiać i przepłacać za cylinder. W 4t nigdy nie miałem problemów z chińskimi cyklami, mocą nie odbiegają od markowych. Jedynie jakością tłoka bo same cylki są ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 21:52 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
jakie są objawy lekko przestawionego rozrządu?
nie jestem zadowolony z przyspieszenia... jest troszkę lepiej niż na 50ccm.... gaźnik regulowany. Czemu jest takie słabe przyspieszenie?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2014, 23:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
michal98 pisze:
jakie są objawy lekko przestawionego rozrządu?
nie jestem zadowolony z przyspieszenia... jest troszkę lepiej niż na 50ccm.... gaźnik regulowany. Czemu jest takie słabe przyspieszenie?

Bo napęd też trzeba regulować przy zmianie cyla..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2014, 20:45 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
ok. a czy luzy ustawia się takie same jak na 50ccm? 0.05 ssący i 0.06 wydechowy?

-- 15 lip 2014, 21:45 --

mam kolejne pytanie. ... warto kupić głowicę do 72ccm? i sportowy wałek? co mi da zmiana?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 2:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wałek o ostrych krzywkach i większa głowica poprawią osiągi, skuter powinien być dobrze wyregulowany, luz zaworowy tak jak pisałeś, ale te wartości są ścisłe.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy