Dzisiaj jest 22 lut 2025, 21:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lip 2014, 11:12 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
Cylinder po szlifie tłok meteor 42mm(100km przejechane) tłumik:technigas next r ,reszta to seria. mam problem słabo sie rozpędza i muli go,czasem ma tak że gdy przekręce manete do oporu tak jak by gasł,gdy puszcze znowu zaczyna działać,do tłumika posiadam również oryginalne rolki,ale ich nie zakładałem,im więcej powietrza na gaźniku zakręce tym lepiej sie rozpędza ale czy tak moze być ? jest odkręcone na pół obrotu,i strasznie mulasto sie buja,gdy odkręce więcej to przygasa po dodaniu gazu, jaka może być przyczyna ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 lip 2014, 12:59 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Przyczyna: - skuter chce a nie może :mrgreen:
Daj większą dysze od 80 do 95 .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 19:11 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
no,jeżeli mało paliwa,to zmieniłem ustawienie iglicy,i jest troszke lepiej , ale czy to nie szkodzi skuterowi że gdy mam o tylko pół obrotu odkrecone powietrze to wtedy w miare ciągnie,a itak słabo,na wolnych ma straszne niskie obroty,mimo wkręcenia srubki przepustnicy prawie na max,gdy odkręce więcej powietrza ma ogromnegooooo! muła, to napewno ta dysza ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 21:05 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
A na jakim ząbku masz teraz iglice? I jaką dysze?
Od powietrza krec tak aby.się wkrecal i równie dobrze z tych obrotów schdzil. Może być nawet 0.2 obrotu wykrecona oby jeździł, gorzej jak tego powietrza jest za dużo, lecz to skrajne przypadki uszkodzeń silnika. Iglice też spróbuj podnieśc do góry jak najbardziej czyli zawleczke opuść na sam dół. Jak nic nie zdziałasz to najtaniej wymienić dysze jak pisałem wyżej. Jak chcesz wycisnąć z tego więcej mocy to kup gaznik 17.5 polecam Dellorto.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 lip 2014, 22:36 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
Iglica 2 ząbek od dołu,no im mniej powietrza tym lepiej idzie,mimo to itak słabo,poprzedni chinski tłok który miałem 41,75 na tym tłoku zawijał sie o nieeebo lepiej,a tutaj meteor 42. i lipa, dysza nie mam pojęcia jaka,pewnie oryginał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 11:54 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Jak tak mówisz to sprawdz zawor membranowy. No i najlepiej jak byś spróbowal dac większą dysze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 16:05 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
zawór raczej napewno ok,bo gdy zatkam filter zdycha od razu, teraz nowe informacje, dziś zrobiłem 110 km i im więcej km tym więcej moge odkręcić powietrza i jakiś zrywniejszy jest,ale to dalej nie to,myslisz że może przez to że jest inny tłumik musze zmienic rolki , na te z technigasa ? bo tak jakby wkręca sie na obroty, a ciągnie gdzieś tak od 45 do 50 , więcej mu nie daje bo to dopiero 230 km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2014, 20:37 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Tak może te od wydechu będą odrobine lżejsze i będzie' zrywniejszy lecz Podstawa to gaznik, jeżeli mówisz że z przyplywem przejechanych kilometrów jest coraz lepiej to może najpierw przejedz te 300km na tym cylku i wtedy można coś pokombinowac. I w ogóle to docierajac trzeba go trochę przegonic ale nie na zimnym silniku tylko cieplym ( nie goracym). Jak możesz to nagraj filmik jak'jeździ ten Twój motorek. Chodzi mi o kilkusekundowe nagranie od przyspieszenia do tych 50 km/h. Wtedy mniej więcej powiemy Ci czy to problem napędu czy regulacji mieszanki.
PS Wcześniej regulowales gazior na rozgrzanym silniku ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 12:38 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
tak na rozgrzanym,czyli żeby sobie chwile pochodził i potem do ilu mu cisnąć ? ma teraz 260km zrobione, a filmik do wieczora postaram sie dodac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 18:14 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Tak przycisnij żeby obroty były wysokie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 8:38 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
sory, nie dałem rady wczoraj z filmikiem,moze dzis dam rade,a myslisz ze zmiana tych rolek coś pomoże ? nwm w jakim stanie są obecne rolki , pewnie też nikt wieki do nich nie patrzył,bo skuter kupiłem od goscia który twieerdził ze ital stał prawie 2 lata w piwnicy,a umnie stal około roku, wiec..;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 9:36 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
:no możesz założyć te od wydechu lecz nie tu według mnie jest problem. Czekam na film




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 10:27 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
Przyśpieszenie: https://www.youtube.com/watch?v=-T5lf0B ... p3slsq2rzw
jakość może nie powala,miałem tylko telefon przy sb ;/ gdyby nie było widać rozpędzałem sie do 50,53km

Praca silnika:https://www.youtube.com/watch?v=DZ092sIvrlo&feature=youtu.be

hmm,i co mu może być ? :( dodam że stał w nocy około 3,4 godz na zimnie i wilgoci dopiero po tych godzinach wciagłem go do garażu i z rana odpalił od kopa. pali IDEALNIE!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 13:14 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Nie dziala 2 filmik popraw link. Z pierwszego można wnioskować że jeszcze jest za dużo powietrza za uboga mieszanka. Dobrze byś zrobił jak wkrecilbys większą dysze główną. Bo masz nowy tlok cyl po szlifie'duża pewnie komprecha ale nie ma z czego jechac. Opcje nr2. Jeżeli nie chcesz grzebać się już w gazniku i uważasz że ustawiles go już tak że nie można' lepiej to można zająć się drobną korektą w napędzie mianowicie dac twardsze sprezynki sprzegla. Ale mówię, Twój kibel jeszcze z dzwieku nie brzmi jak dobrze wyregulowana maszyna.
E: I założ te rolki od wydechu. Jak są lzejsze od aktualnych to bedzie poprawa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 14:03 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
http://www.youtube.com/watch?v=DZ092sIv ... e=youtu.be
a teraz?

dysza główna,gdzie ją kupie ? dostane ją w sklepie z częściami do motorowerów,simsonów jaw itp? czy musze zamawiać ? chce żeby chodzil idealnie :) czyli wg Cb mam wkręcić jeszcze śrube od powietrza ? tylko gdy ją wkręce i np przy 40 km puszcze gaz to nie ma tego charakterystycznego (puh puh puh ) tylko jest takie (uuuuuu) tak jak by skuter gasł a dopiero gdy dodam gazu zaczyna popierdywać.to nie szkodzi silnikowi ? co do spręzyn,czerwone najtwardsze ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 15:02 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Na tym filmiku jest ok więc nie ruszaj narazie. Dysze kupisz w tym sklepie co mówisz. Sprężynki niebieskie zaloz, jak dasz czerwone zjedziesz zaraz sprzeglo. I to będzie tyle ile można wycisnąć z obecnego stanu bez wkladania większej kasy. Co do dyszy musisz wykrecic gaznik i sprawdzic jaką masz, kup o 10 większą
O rolkach piszę piszę a i tak nie zakladasz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 15:46 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 11:14
Posty: 1
Pojazd: aerox
Witam
Aerox
Setup:
Gaznik 17.5
Cylinder 70cc
Wariator malossi multivar
Sprzeglo tec evo racing
Wydech yasuni r
Membranka malossi
Jakie rolki i sprezynki i centralka?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 17:05 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
Czyli tak,powietrza nie ruszać,dysze kupić o 10 większą,i niebieskie spręzyny.to rolki zmieniać czy nie ? :D
E: mogą być pomaranczowe? srednio twarde, bo nie znalazłem niebieskich




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:30 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Tak mogą być. Słuchaj zapomnialem Ci dopisać że jak zalozysz te sprężynki MOŻE trochę slizgac się pasek. Nie mogę powiedziec Ci czy napewno bo każdy skuter inaczej reaguje na regulacje napedu. A ja nie wiem jakie masz rolki to jak mogę powiedziec czy będą do wymiany raczej nie. Zważajac że masz te od wydechu które są lzejsze od seryjnych. Więc jeżeli będziesz zamawial przez neta czesci przemyśl to co napisałem o pasku. Żeby nie płacić 2 razy za wysyłkę może warto by było wrzucić jakąś centralke o srednim stopniu twardosci.

-- 20 lip 2014, 20:30 --

ksiazakkarol pisze:
Witam
Aerox
Setup:
Gaznik 17.5
Cylinder 70cc
Wariator malossi multivar
Sprzeglo tec evo racing
Wydech yasuni r
Membranka malossi
Jakie rolki i sprezynki i centralka?

Sprężynki s6 czerwone, centrala stage6 strong, rolki z przedziału 4-5 g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2014, 21:52 
*

Rejestracja: 17 lip 2014, 11:00
Posty: 16
Pojazd: Italjet
ok,dzięki:) narazie spróbuje z tą dyszą , mam nadzieje ze wszystko bedzie ok :)

-- 22 lip 2014, 22:27 --

a więc tak miałem dysze 55, wsadziłem 66 oryginał dellorto, i dzieje sie coś takiego :
https://www.youtube.com/watch?v=9GDDwIa ... p3slsq2rzw

rolki zmieniłem, to z miejsca bardziej sie wkręca, ale przez ten niewyregulowany gaźnik całą frajda znika :( pomocy, bo ja juz nwm co jest;//

dodam że gdy dałem iglice na najwyższy ząbek,było troszke lepiej,możliwe że go zalewa ? świeca taka jakby czarnawa była.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy