Dzisiaj jest 27 lis 2024, 12:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: gaśnie pomocy
Post: 19 lip 2014, 13:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
witam
mam problem mój skuter po odpaleniu faluje na obrotach i po chwili gaśnie odpala od kopa po dodaniu gazu również gaśnie co jest membrana gaźnik może cewko moduł na wszystkich świecach zachowuje sie tak samo.
wczoraj po dodaniu więcej gazu robił ,,buu'' tak jak by go zalewało


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 lip 2014, 15:15 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Regulacja i czyszczenie gaźnika, robiłeś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2014, 16:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
na regulacje śrubką nic nie reaguje czyściłem go w benzynie i przedmuchałem kompresorem.
przed chwilą odkręciłem membranę i okazało się że płytki membrany na samym końcu nie do końca są dociśnięte do konstrukcji membrany. czy to tego wina czy tak powinno być? jest to minimalna szczelina lecz lampką Led świecąc w środek widać światło dość dobrze. jest około 0.2mm luzu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 0:01 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tak to jest przyczyna, musisz zmienić zawór.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 9:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
ok dzięki a czy moge zamiast zaworu zmienić same te płytki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 10:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
metro-city pisze:
ok dzięki a czy moge zamiast zaworu zmienić same te płytki.
Możesz zmienić tylko płytki ,jeśli prześwit będzie nadal to znaczy że ten zawór skończył już swój żywot i musisz zawór zmienić na nowy., przy okazji sprawdź czy nie zaciąga gdzieś lewego powietrza skoro faluje na obrotach i gaśnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
ok problem z falującymi obrotami i gaśnięciem rozwiązany wsadziłem świece od samochodu i jest ok jest to świeca z tymi 2 ,,masami'' (nw jak to nazwać, takie coś co jest blisko irydy) lecz nie wkręca się na najwyższe obroty czy to wina tego oto zaworu czy inna przyczyna gdy daje gazu na stopkach to wkręca się na takie obroty że koło już się kreci dość szybko po dodaniu więcej gazu robi buu i przygasa wtedy puszczam manetkę i jest ok wkręca się do 1/2 swoich możliwości i tu pytanie bo to raczej nie wina tego zawory czy to lewe powietrze ???

-- 20 lip 2014, 20:41 --

hej ludzie pomożecie ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 19:59 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
1.Nie kombinuj tylko wkładaj świecę o ciepłocie przewidzianej dla twojego cylka.
2. wymień te płytki lub zawór




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 20:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
jaką świece polecacie do piaggio sfera 50 cylek na serii AC

-- 20 lip 2014, 21:41 --

nie che dodawać nowego tematu by nie zaśmiecać ale mam jeszcze jeden problem zauważyłem dość duży wyciek przy cylindrze tam gdzie przykręca się wydech wydaje mi się ze to sam olej ale mogę się mylić jak ten wyciek wyeliminować ???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 21:33 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Świeca NGK B7HS.Sprawdź dokładnie skąd masz ten wyciek oleju.Może być na łaczeniu karterów .Może być z pod uszczelki cylindra.Może być też efektem złej regulacji gaźnika jak i tych prześwitów na płytkach zaworu.Poprostu zalewa cylek i nie przepala nadmiaru mieszanki i wypluwa wydechem
a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 11:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
wyciek jest z cylindra z kanału wydechowego tylko nie wlatuje to do tłumika tylko leci po kolanku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2014, 11:58 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
No to wymiana świecy,płytek lub zaworu membranowego i porządna regulacja gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 18:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
ok dzięki wielkie.

-- 24 lip 2014, 19:09 --

ok wiec na starej membranie po przekręceniu płytek zalewało świece i nie odpalał w ogóle wiec wyjąłem ustawiłem tak jak było wcześniej i znów zalewa i nie odpala. wiec dziś kupiłem nową membranę i na nowej jest tak samo w ogóle nie łapie tylko zalewa świece. co może być nie tak gaźnik to weber seryjny z piaggio dysza 70 z stożkiem iglica na środku i śruba od regulacji na 2,5 obrotu

PS nie mówcie że dysza za duża bo wcześniej było ok. Tak samo z śrubą zadne przekrecenie jej nic nie pomaga.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 19:14 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Uszczelniacze sprawdzałeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
nie nie sprawdzałem. Też przeszło mi to przez myśl że niema kompresji ale niestety mieszkam na wsi najbliższego mechanika mam 5 km od domu nie mam jak go tam dotransportować aby sprawdzić manometrem.
Jak wgl sprawdzić uszczelniacze? Zobaczyć czy są popękane? Czy co ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 22:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Uszczelniacze nie odpowiadają za kompresję,kompresja występuje nad tłokiem,pod tłokiem poprzez jego ruch wytwarza się niewielkie podciśnienie potrzebne do otwierania zaworu membranowego i podciśnieniowego kranika paliwa przed gaźnikiem,krótko mówiąc podciśniene reguluje otwieranie i zamykanie dopływu paliwa do gaźnika i gaźnika poprzez skrzynię korbową do cylindra,Jeśli uszczelniacze na wale lub kartery przy skrzyni korbowej są nieszczelne lub też uszczelka pod cylindrem to podciśnienie ucieka i nie transportuje mieszanki do cylindra,Żeby sprawdzić uszczelniacze na wale trzeba zrzucić wszystkie graty z wału od strony wariatora i z drugiej strony od magneta,iskrownika i też musi być sucho,wszelkie ślady paliwa i oleju świadczą o nieszczelnosci.Sprawdziłbym też gumowy krócieć łaczący gaźnik z zaworem membranowym,pęknięcia na nim świadczą że jest sparciały i też może zaciągać lewe powietrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 22:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
tylko w tym problem że paliwo dostaje się do cylindra ale nie przepala go po prostu zalewa świecę i nie wiem czym to może być spowodowane.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 23:04 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Ja ci tylko wyjaśniłem różnicę pomiędzy kompresją a podciśnieniem .Trzeba zmierzyć tą kompresję bo może cylek dokończył żywota,podciśnienie będzie bo wytwarza je ruch tłoka i otwiera i zamyka dopływ mieszanki ,a jest brak kompresji nad tłokiem do zainicjowania wybuchu mieszanki i stąd to zalewanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 11:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 mar 2014, 15:13
Posty: 81
Lokalizacja: mazowieckie
Pojazd: router metro city swap P/G
ok. Wyjąłem dziś cylek i jest ok tylko na górze zrobił sie spory rant wyczuwalny palcem czy potrzebuje o szlifu czy jeszcze pojeździ, i stwierdziłem ze wymienię pierścienie bo tłok ma przebarwienie nie wielkie ale jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 11:56 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Przebarwienie czyli przedmuchy poniżej pierścieni?Wrzuć foty cylindra i tłoka.Jeśli masz rant wyczuwalny palcem to ten cylek zakończył żywot i zmiana pierścieni nie pomoże-jedynie szlif+nowy tłok


Ostatnio zmieniony 25 lip 2014, 11:59 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy