Dzisiaj jest 27 lis 2024, 13:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 lip 2014, 12:32 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jeśli po złożeniu silnika i jeździe przebarwiło dzwon tak jak opisałeś to możliwe że dałeś za blisko impulsator, magneto się przygrzało i przekazało ciepło na wał i łożysko z tej strony silnika,


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 lip 2014, 13:18 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
bliżej dałem ten taki cypelek kostka 2cm czarna to a te zwoje miedzi to normalnie przykręciłem bo są tam 3 śruby chyba i inaczej nie da rady




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 13:27 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
scoot pisze:
bliżej dałem ten taki cypelek kostka 2cm czarna
i o tym właśnie pisałem wcześniej[z tą blaszką] może dałeś zbyt blisko i po odpaleniu magneto zaczęło haczyć o ten cypelek i stąd te przebarwienie magneta i grzanie się ,ciepło przeniknęło po wale na łożysko i teraz masz problemy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 14:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
wątpię ze 2 minuty chodził żeby tylko sprawdzić czy coś dało i spowrotem zrobiłem tam przerwę..już olać te grzanie bo teraz jeździłem a 10* mniej niż wczoraj jest i już tak sie nie grzeje, jak odpaliłem rano pochodził minutę jadę i przysp jak wcześniej..robię może ze 100m i znowu muł...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lip 2014, 14:07 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wymień ten uszczelniacz ,zlikwidujesz jeden z powodów., no i temperatura przez te dni teraz na zewnątrz też robi swoje ,w szczegółności przy ac,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 15:42 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no tak wiem w pon najszybciej wymienię, tylko dlaczego vmax i przysp spadło? ogólnie słabiej ciągnie po lekkim rozgrzaniu jakby rezo było od 15 do 45 dalej nie

-dobra uszczelniacz KOK-a zamontowany (nowy) dałem go na 10-10,5mm (stary był na ok 12-13mm) i problem jest nadal tzn. MULI DO 15km/h na zimnym a na ciepłym jeszcze bardziej!!! Sprężynki polini zielone nie pomogły, vmax jakby wrócił albo z wiatrem jechałem..piszcie sugestie co zrobić (sam też działam jak co)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 21:54 
*

Rejestracja: 25 cze 2014, 10:31
Posty: 130
Pojazd:
Założmy że jednostka jest sprawna. Czy ssanie w gazniku masz autmatyczne?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 22:48 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
ręczne, gaźnik od sendy
a świeca ma ciemno brązowy kolor, sucha
nic nie przerywa, trzyma wolne obroty, nie gaśnie
dałem podkładkę pod tulejkę wario i jakby lepiej przyspieszał ale chyba vmax spadł:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2014, 23:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Jaki wał miałeś przed wymianą a jaki teraz?,seryjny,pełny?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 11:01 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
przed miałem polini evolution (16mm) ten: http://shop.mieloch.pl/wal-korbowy-polini-evolution,pZ004732.bhtml, teraz motoforce racing (15mm)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 11:34 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Porównywałem organoleptycznie obydwa wały, moim zdaniem polini jest pełniejszy niż ten motoforce,wagowo na pewno też się różnią więc bez zmiany ustawień napędu się nie obejdzie, polini bardziej zmniejsza skrzynię korbową tym że jest pełniejszy i mieszanka szybciej dociera do cylka podnosząc jego moc i osiągi[napływ mieszanki do cylka odbywa się bez strat] Niema się co dziwaić że straciłeś na osiągach jeśli miałeś wał klasy evolution a zmieniłeś na none name racing motoforce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 12:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 mar 2014, 21:17
Posty: 1102
Lokalizacja: Skarszewy
Pojazd: Piaggio Sfera NSL 50 <3
I wszystko jasne... Dlaczego zmieniłeś wał z polini evo na motoforce ??? ?




_________________

WBIJ DO GILERKI
gilera-gsm-50-supermoto-ebs050-t405481.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 12:04 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
Bo na poliniacza łożyska wchodzą palcami, do tego jest mały luz na korbie wgl . cały rozklekotany jakoś..
dobra dzięki za all odpowiedzi, już jakoś z napędem pokombinuję
odrazu powiem że już był on w silniku założony i wcześniej też łozyska tak wchodziły lekko (gratulacje dla tego co go tak urządził)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 12:10 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Szkoda że na początku nie napisałeś jaki wał był i na jaki zmieniałeś,kazdy myślał że na taki sam a tu o poziom niżej.Regulacją napędu wyrównasz te straty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 13:58 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
dobra ostatnie pytanie: czy przez opuszczenie iglicy sprawię że świeca będzie trochę jaśniejsza? czy tylko przez zmianę dyszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 14:04 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Musisz próbować ,jeśli po opuszczeni iglicy i regulacją śrubką składu mieszanki nadal nie będzie koloru tkzw kawy z mlekiem trzeba wtedy zmienić dyszę na mniejszą i rozpocząć regulację gaźnika jeszcze raz od początku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 15:05 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
no ok, na mniejszej dyszy o 5 ledwo jedzie^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 15:13 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Czyli musisz powrócić do tej co była lub zmienić dyszę mniejszą np. o 2 a nie 5 i regulacja iglicą i magiczną śrubką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 lip 2014, 15:19 
Stróż Forum

Rejestracja: 16 lip 2012, 17:19
Posty: 4379
Pojazd:
nom mam na tej normalnej a dysze co 5 niestety tylko posiadam, no dałem iglicę niżej zobaczę jaki będzie kolor, magiczna śrubka ustawiona także




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy