Dzisiaj jest 15 lis 2024, 9:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lip 2014, 0:11 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Witam,

mam pasek malossi x-special mam przejechane na nim jakies 6 tys km, po 5 tys zmienilme cylek na 70 i jest wyregulowany tak ze ma bardzo mocny start z wysokich obrotow, ogólnie bardzo dobre przyspieszenie i po ok. 100km od regulacji zaczal sie pojawaic mul coraz wiekszy coraz wiekszy az teraz po 1000km jest on dość duzy ze czasami nie wychodzi z niego a w 2 osoby to juz porazka. Czy on od tego mocnego startu mogl sie jakos wyciagnac? jakie ma on wymiary?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 lip 2014, 7:35 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmierz suwmiarką szerokość paska,zazwyczaj jak pasek się wyciera. to skuter łapie muła.,równie dobrze może to być wina mięknącej centralki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 10:12 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Sprężynę mam nową Stage 6 Strong, poprzednio miałem medium i właśnie myślałem, że to wina sprężyny. Szerokość paska to ok. 1.5cm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:04 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Nowy pasek ma 16,5mm szerokości ,więc te 1,5 mm u ciebie może robić już ten muł jak i ta centralka zbyt twarda, zmieniłbym pasek i powrócił do tej centralki stage6 medium




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:34 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Po wstawienu tej centralki strong była lekka poprawa, ale to i tak kupię ten pasek. Dzięki za pomoc dam znać czy pomogło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:40 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Z początku może być muł ,ale po 50-100km powinno być już dobrze.Progów na wariatorze nie masz?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:40 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Próg lekki mam ale to na samej górze.

PS. mam multivara




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:48 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To możesz mieć problemy z v-maxem, wypadało by zmienić ten wariator bo ten próg będzie ci niszczył pasek.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 12:58 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Kurde a to nie troche dziwne, że ten próg jest po ok. 4 tys km?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 13:08 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Te 1,5mm na pasku zrobiło swoje . dla tego jestem zdania że pasek, wariator powinno się wymieniać razem.,chyba że pasek jakiś lipny i padnie wcześniej.


Ostatnio zmieniony 30 lip 2014, 13:36 przez n0ooRt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 lip 2014, 13:34 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Tylko, ze w tej chwili nie bede mial na nowy wariator niestety, wiec kupie sam pasek najwyzej po sezonie bede kombinowal, chyba ze kupie jakis gorzszy i tanszy pasek od tego malosssi, ktorego bedzie mniej szkoda zjechac.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 lip 2014, 4:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Kup pasek Dayco, jedne z najlepszych pasków :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 13:50 
*

Rejestracja: 26 lip 2013, 22:17
Posty: 134
Pojazd: yamaha neos
Kupiłem nowy pasek, po założeniu jest trochę gorzej, ale to chyba normalne, bo musi się dotrzeć, ale mam pytanie między tuleją wariatora a przeciwtalerzem jest podkładka u mnie jest taka dość cienka jak był stary pasek to była mniej więcej w jednej linii z paskiem ale teraz nowy pasek jest szerszy i podkładka się chowa pod pasek czy to ma jakieś znaczenie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy