Dzisiaj jest 24 lut 2025, 12:24



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2014, 19:38 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
Siemka. Mam takie pytanie, ponieważ wczoraj zrobiłem największy błąd życia skutera.
Ponieważ wcześniej lałem olej mineralny; elf selfmix 2st mineral bases. Niestety nie zauważyłem, że jest to olej mineralny.Wczoraj mi się skończył więc jechałem na cpn i kupiłem castrol racing 2t full syntetyk. Więc przyjechałem do domu, z dozownika odczepiłem wężyk i wylałem cały poprzedni olej i wlałem castrola. Lecz dopiero po wlaniu oleju zacząłem czytać jakie to mogły być skutki.. ;c Czy to prawda, że mogę już zbierać na nowy cylek?
Mam takie pytanie, Jak długo będę jeździł na tym cylindru ?

Skuter Keeway Ry6 50ccm 2t
Przebieg 7000tys przebiegu
Na mineralnym zrobiłem coś ponad 1 tys km
Przebieg: 6 tys.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2014, 19:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2014, 11:38
Posty: 68
Lokalizacja: Ruda śląska
Pojazd: keeway f-act nkd
Raczej nie powinno się nic stać w końcu teraz masz wlany lepszej jakości olej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 20:01 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
To jest jak wróżenie z fusów od kawy, natomiast prawdą jest że syntetyk rozpuszcza w nie kontrolowany sposób nagar z mineralnego.Jeśli odskoczy większy kawałek nagaru może narobić bajzlu w cylindrze.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 20:47 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
No właśnie, a powie mi ktoś czy prędość będzie miała znaczenie na te czyszczenie nagarów?
I ten nagar to on będzie wylatywał z tłumnika czy jak to tam się dzieje w środku ? :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 21:21 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zdejmij głowicę i będziesz widział ile go jest na denku tłoka i głowicy,przeprowadzisz operację czyszczenia ,założysz i śmigasz bez strachu,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 21:27 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
Tak ale z tym jest roboty a ja nigdy nie brałem się za cylinder ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2014, 21:50 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Chyba lepij zdjąć cylinder i ewentualnie wycyścić tłok i głowicę niż narażać się na koszty wymiany,to nie ma dużo roboty,obczaj filmik na yt jest tego dużo i będziesz wiedział jak się za to zabrać.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 8:49 
*

Rejestracja: 05 sie 2014, 19:29
Posty: 22
Pojazd: Keeway Ry6
no ale z tego co patrzałem ja yt to trzeba cały silnik odkręcić z kołem i w ogóle.. a ja po prostu tego nie potrafię.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 12:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2014, 20:36
Posty: 497
Lokalizacja: Halinów
Pojazd: CPI Oliver Sport
Nie trzeba. Wyciągasz kufer i masz już dostęp od góry. Zdejmujesz osłony plastikowe cyla i odkrecasz 4 nakrętki głowicy.




_________________

Cyl: S6 Sport Pro MKII 70cc
Wał Top Racing Evo NG
Wario: S6 Sport Pro
Gaźnik: S6 BE Dellorto 21mm
Zawór: S6 FKM Viton
Sprężyna: S6 str.
Sprężynki: S6 med.
Pasek: S6
Przełożenia: P 15/50, W 15/42 Top Racing
Łożyska: NTN C3 + Corteco
Wydech: Yasuni C16




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy