Dzisiaj jest 06 sie 2025, 15:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:35 
*

Rejestracja: 06 sie 2014, 10:15
Posty: 4
Pojazd: skuter
Witam od jakiegoś tygodnia mój skuter ROUTER TRAFFICO 4T strasznie mi muli.
Ciężko pali z automatyka za 10 razem może, a kopniak w ogóle nie ma kompresji.
Gdy wezmę manetkę do oporu zaczyna mnie 'rwać' i nagle znowu przyspieszać i tak ciągle.
Więcej niż 40 km/h w tej chwili nie pojedzie, a pod gorke to już nie wspomnę.
Skuter posiadam od 2 tygodni i wymieniałam aby olej i założyłam rurkę do filtra gdyż jej wcześniej nie było. Co to może być? Pasek? Sprzęgło? Czy może gaźnik? Pomocy, bo już tracę głowę.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 06 sie 2014, 10:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2014, 11:38
Posty: 68
Lokalizacja: Ruda śląska
Pojazd: keeway f-act nkd
Regulacja gaziora,napędu ;)

-- 06 sie 2014, 11:38 --

Regulacja gaziora,napędu ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:40 
*

Rejestracja: 06 sie 2014, 10:15
Posty: 4
Pojazd: skuter
elektroniczne sterowanie jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2014, 11:38
Posty: 68
Lokalizacja: Ruda śląska
Pojazd: keeway f-act nkd
dzetaa pisze:
elektroniczne sterowanie jest

Rozpisz to trochę więcej albo popraw ;)
Elektronicznego sterowania tam nie ma, zacznij od przeczyszczenia gaźnika bo może gdzieś jest zasyfiony a później baw się w regulacje :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 10:54 
*

Rejestracja: 06 sie 2014, 10:15
Posty: 4
Pojazd: skuter
wyregulowany jest, był czyszczony 2 razy, myślimy że to wina paska ale nie jestem pewna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2014, 20:22 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Odkręć pokrywę napędu i sprawdź organoleptycznie stan paska, jak ma przytarte brzegi i widać na nim jakby się w górnej części chciał rozwarstwiać to do wymiany. Sprawdź stan bieżni wariatora i pezciwtależa, czy nie ma wyczuwalnych rowków. Jak już masz odkręcona pokrywę to najlepiej odpal skuter na stopkach, daj manetkę gazu na max i zobacz jak wysoko wchodzi pasek, górna krawędź paska powinna mieć odstęp około 4mm od górnej krawędzi wariatora. Napisz z łaski swojej jaki przebieg ma Twój pojazd i co w nim było robione, modyfikowane.
Cytuj:
założyłam rurkę do filtra gdyż jej wcześniej nie było

Chodzi o rurkę, która łączy gaźnik z filtrem powietrza, czy tą która wystaje z obudowy filtra i zaciąga do niego powietrze? Wykręć świece zapłonową i sprawdź jej stan (barwę okopcenia elektrod oraz przerwę pomiędzy nimi).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy