Dzisiaj jest 23 lut 2025, 23:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 sie 2014, 11:28 
*

Rejestracja: 19 paź 2013, 21:04
Posty: 48
Pojazd: Aprilia rs 50
Czy opłaca sie mi kupic zawor mebranowy jakic sportowy np Polini czy cos? ;)
Set;
Pw 70 porting
Yasuni r3
Dellorto 19
Krociec Polini
Stozek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 02 sie 2014, 12:54 
*

Rejestracja: 31 lip 2014, 10:41
Posty: 76
Pojazd: Yamaha Aerox
coś zawsze to da jak masz zawór albo membranki złurzyte to wymien ale nwm czy to Ci duzo da




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 0:34 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
RedRox pisze:
coś zawsze to da jak masz zawór albo membranki złurzyte to wymien ale nwm czy to Ci duzo da

Nie wypowiadaj się lepiej na tym forum..
Przy cylku 70 da Ci minimalnie lepsze przyspieszenie i odczujesz żwawszą reakcję na ruch manetką gazu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 sie 2014, 9:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Zmiani się charakterystyka pracy silnika, bedzie trochę inaczej wchodził na obroty, ale zasługą tego nie będzie zmiana całego zaworu, lecz jedynie samych płytek. Zawory ze tak powiem sportowe mają większą przepustowość, ale je rekomenduje się stosować od racinga wzwyz, bo tak to szkoda wydawać 200zł na śmieszny zawór. Zakup same płytki membrany carbonowe np Polini lub Malossi i bedziesz zadowolony. Jeśli natomiast zawór jest nieszczelny to lepiej zmienić




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 2:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
A kto powiedział, że do racinga się powinno dokupić zawór, a do sporta nie ? Kolejna teoria wyssana z palca, otóż ja przy seryjnym zaworze w silniku p/g z płytkami polini zielonymi miałem problem z wkręcaniem się na obroty, po prostu skuter przylewało lekko, niezależnie od dyszy, po szybszym odkręceniu manetki mulił, po wymianie zaworu na Malossi MHR Team VL13 problem się rozwiązał, skuter wkręca się piekielnie szybko, jak na sportowym zapłonie, chociaż zapłon jest seryjny, jedyne co w nim zmieniałem to klin z przesunięciem zapłonu, ale efekt przed wymiana zaworu, a po jest ogromny, więc ja od siebie bynajmniej polecam Ci go zakupić :)




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 sie 2014, 8:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Jakub03 pisze:
A kto powiedział, że do racinga się powinno dokupić zawór, a do sporta nie ? Kolejna teoria wyssana z palca, otóż ja przy seryjnym zaworze w silniku p/g z płytkami polini zielonymi miałem problem z wkręcaniem się na obroty, po prostu skuter przylewało lekko, niezależnie od dyszy, po szybszym odkręceniu manetki mulił, po wymianie zaworu na Malossi MHR Team VL13 problem się rozwiązał, skuter wkręca się piekielnie szybko, jak na sportowym zapłonie, chociaż zapłon jest seryjny, jedyne co w nim zmieniałem to klin z przesunięciem zapłonu, ale efekt przed wymiana zaworu, a po jest ogromny, więc ja od siebie bynajmniej polecam Ci go zakupić

Ja ostatnio wymienłem zawór na tec sport i jest ogromna poprawa, ale była to wina tego, zę seryjny z płytkami malossi miał prześwity, bo kolega mi zakładał, bo ja w tym czasie nie miałem wolnego. Seryjny zawór da radę z napełnianiem przy klasie sport, a szkoda wydawać 200zł albo 280zł na zawór




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 sie 2014, 0:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ja dorwałem za 150zł z wysyłką Malossiego na OLX w idealnym stanie, ale zakup na prawdę godny polecenia.




_________________

Swap Piaggio Zip2 AC
* Dr Evo 70
* Tecnigas Triops
* Top Racing Evolution NG
* Top Racing NG
* Malossi MHR Team VL 13
* Stage6 CNC
* NTN Metal C3
* Polini Evo 20k
* Tec Pro Black Edition 21mm
* Stage6 Sport Pro
* Stage6 WingCooler R/T
* Malossi E5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy