Jakub03 pisze:
A kto powiedział, że do racinga się powinno dokupić zawór, a do sporta nie ? Kolejna teoria wyssana z palca, otóż ja przy seryjnym zaworze w silniku p/g z płytkami polini zielonymi miałem problem z wkręcaniem się na obroty, po prostu skuter przylewało lekko, niezależnie od dyszy, po szybszym odkręceniu manetki mulił, po wymianie zaworu na Malossi MHR Team VL13 problem się rozwiązał, skuter wkręca się piekielnie szybko, jak na sportowym zapłonie, chociaż zapłon jest seryjny, jedyne co w nim zmieniałem to klin z przesunięciem zapłonu, ale efekt przed wymiana zaworu, a po jest ogromny, więc ja od siebie bynajmniej polecam Ci go zakupić
Ja ostatnio wymienłem zawór na tec sport i jest ogromna poprawa, ale była to wina tego, zę seryjny z płytkami malossi miał prześwity, bo kolega mi zakładał, bo ja w tym czasie nie miałem wolnego. Seryjny zawór da radę z napełnianiem przy klasie sport, a szkoda wydawać 200zł albo 280zł na zawór