Dzisiaj jest 28 lis 2024, 17:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 sie 2014, 8:17 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Witam
Mój keeway posiada malossi 70 oraz gazior tec 17.5 którego niedawno wyregulowałem (kawa z mlekiem, dysza 100) wydech next-r i rolki 7g (wario malossi) .

Skuter nawet dobrze przyśpiesza do 45 potem jest mułowaty . Co zrobić aby to zniwelować? Dodam że pasek mam malossiego przebieg jakies 500 km. Sprzęgło seryjne.

A druga sprawa to mały v-max zaledwie 80-82km/h.
ref.
ref.
ref..


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 17 sie 2014, 8:36 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Masz filtr stożek?
Centralkę daj średnią i sprężynki średnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 16:23 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
n0ooRt pisze:
Masz filtr stożek?
Centralkę daj średnią i sprężynki średnie.

filtr polini stożek, centralkę dałem srednią stage6 ale bardzo poprawy nie ma :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 16:30 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Dysza 90-95 i regulacja ,bo do 100 na pewno masz zwiększoną dawkę powietrza i go dławi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 20:47 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
n0ooRt pisze:
Dysza 90-95 i regulacja ,bo do 100 na pewno masz zwiększoną dawkę powietrza i go dławi.

a jak bym na iglicy przestawił jeszcze w dół (mam ustawione na jeden w dół) to da to jakieś większe efekty czy lepiej tą dyszę zmienić ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 sie 2014, 21:26 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmień dyszę,na iglicy to już jest regulacja kosmetyczna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 11:05 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
Aha dodam jeszcze ze te objawy wystepują jak silnik jest rozgrzany , możliwe że tłok mu puchnie??
ref.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 11:38 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
TurboKillYou pisze:
możliwe że tłok mu puchnie??
Mało prawdopodobne to nie china a po za tym dysza jest duża ,prędzej go przylewa.Możesz mu jeszcze sprawdzić kompresję na ciepłym i zimnym silniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 14:07 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
n0ooRt pisze:
TurboKillYou pisze:
możliwe że tłok mu puchnie??
Mało prawdopodobne to nie china a po za tym dysza jest duża ,prędzej go przylewa.Możesz mu jeszcze sprawdzić kompresję na ciepłym i zimnym silniku.

Nie mam możliwości takiego sprawdzenia :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2014, 14:12 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Zmniejsz dyszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 12:02 
*

Rejestracja: 03 mar 2014, 19:26
Posty: 185
Pojazd: Zipp Zico Simpli
n0ooRt pisze:
Zmniejsz dyszę

ok to założe najpierw 95 potem 90 i zobaczę jaki bd efekt :)

-- 22 sie 2014, 8:41 --

Mam jeszcze jedno pytanie. Może się też tak dziać przez uszkodzonę membranki??

-- 12 wrz 2014, 22:13 --

Więc tak... Zmieniłem dyszę na 95 i jest fajnie, po rozgrzaniu już jedzie tak samo jak i przed więc ten problem ustąpił ale za to jest nowy :/ Skuter wolno schodzi z obrotów nawet jak włącze ssanie w trakcie jazdy i nie mogę ustawić wolnych obrotów bo skuter gaśnie , gdy dam więcej powietrza to trzyma obroty ale za to skuter jedzie sporo gorzej niż przy poprzednim ustawieniu. Czy to może być to wina słabych membranek bo myśle ze są przeswity :/
ref.

Proszę o szybką odp :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2014, 18:09 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Sprawdź te membrany i kolor świecy [jeśli czarna i mokra to ], możliwe że będziesz musiał jeszcze zmniejszyć dyszę do 90. i regulacja.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy