wisnia213 pisze:
znawcy wszędzie
Wsadzisz do pro replici porządną watę i będzie ładnie mruczeć. No ale nie każdy to robił i później są opinie, że pro replica jest głośna, albo co jest śmieszne np że ciężko się ja reguluje ;)
Silnik 2t kocha wysokie obroty!, a jadąc np 70km/h nie dasz rady miec niskich obrotow :p Wiec tlumik niskoobrotowy albo do stuntu albo do czego?
Wiadomo każdy poleca to co ma. Ja sam ma pro replice już 3 lata i na zwykłym sporcie na prawdę jest cicha ;) (na dobrej jakości wacie wygłuszającej) załóż stożek i konkrety cylinder wtedy zobaczysz co to jest hałas

wtedy nic nei pomoże

jedynie warto zainwestować w stopery do ucha

No graty nie ma to jak kupić nowy wydech i się bawić w wymiane waty, nie dasz rady jechac 120 na niskich obrotach a nie 70. Żaden silnik nie kocha wysokich obrotów bo przy nich zdycha najbardziej.
A wydechy nisko obrotowe zapewniają lepszą żywotność dla wszystkich pod zespołów w skuterze bo wszystko dostaje mniej po dupie. Szczególnie gdzie mówimy tu o serii.
będzie jechał 5/10kmh mniej a będzie miał nie tylko lepszą żywotność ale i przyśpieszenie i komfort jazdy.