Dzisiaj jest 06 lip 2025, 20:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 sie 2014, 16:41 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Witam, wstawiłem dziś stożek WM do skutera longjia exactly. Na dyszy 75 odpalił ale była za mała i słabo ciągnął. Więc dałem 85 i nie mogę odpalić skutera. Paliwo dochodzi do gaźnika i iskra jest.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 25 sie 2014, 18:48 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Podlej paliwo pod świecę i wtedy spróbuj. Jak odpali to gaźnik do regulacji. Najlepiej wkręć śrubkę mieszanki paliwo-powietrze do opory, a później wykręć o jeden obrót. Powinien odpalić od strzała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 20:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Śruba od mieszanki na maksa. A świecy nie dam rady odkręcić, bo na zimnym silniku ciężko to zrobić.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 20:35 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Długi klucz nasadowy i odpowiednie przyłożenie siły lub ten gówniany klucz rurkowy z zestawu i jakiś dopasowany pręt ale dłuższy. Ja dorobiłem z gwoździa ciesielskiego 300 :D.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2014, 21:40 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Miałem to samo , to założyłem seryjny filtr skuter odpalił trochę go rozgrzałem i zdjąłem oryginalny filtr i szybko założyłem stożek i mogłem regulować. :)




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 11:23 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Chyba go zalałem a świecy za chu*a nie wykręcę. Więc może odłączyć paliwo i podciśnienie z gaźnika i kopać aż przepali te paliwo. Stary filtr nie pomógł.
Więc co robić..




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 12:07 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
chłopie weż długi klucz moze byc grzechotka i nei ma bata ze nei odkrecisz. Ze swojego doświadczenia wiem ze czasem na zimnym silniku jest trudno odkrecic swiece ale wystarczy troche checi :)




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 16:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Tylko że boję się że urwę świecę.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 16:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2013, 15:27
Posty: 1389
Lokalizacja: Okolice Gdańska
Pojazd:
Nie urwiesz, załóż porządnie klucz, kopnij z nogi i się odkręci. Zawsze tak robię jak nie idzie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 19:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Odpiąłem z gaźnika podciśnienie i paliwo. Zatkałem w gaźniku wejścia od tych wężyków i zapalił. Pochodził z niecałą minutę i zgasł. Podpinam wężyki i odpala na 2 sekundy a potem gaśnie i tak w kółko aż przestał odpalać. Więc znów odpalił bez wężyków na 20 sekund i zgasł. Więc chyba za duża dysza i go zalewa. Bo na 75 mulił się ale jechał tylko że v-max ze 40 a śruba wkręcona od mieszanki na maxa. Więc zmienię z 85 na 80 i zobaczymy.

-- 26 sie 2014, 20:09 --

To tak na tej 80 mam wkręconą śrubę od mieszanki na maksa. Oraz podniosłem iglicę. No i kawa z mlekiem. Lecz czuć że skuter chce większą dyszę. I nie wiem czy wstawić tą 85 tylko opuścić iglicę?




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 19:33 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Wykręć śrubkę od mieszanki o jeden pełny obrót, a wkręć śrubkę od obrotów o dwa, zawleczkę iglicy ustaw na środku i spróbuj. Jak nie przyniesie to efektu to owiń na chwilę stożek jakąś starą koszulką.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 20:04 
**

Rejestracja: 27 gru 2013, 21:10
Posty: 403
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
śruba nei moze byc na maxa wkrecona ;/ wiem b owczoraj regulowałem swojego na sporcie i ani myslał odpalic nawet jak o jeden obrót obkreciłem tez miał problemy dopiero jak dałem 2 obroty chodzi jak powinien :D




_________________

Barton falcon
SET :
-Dr Evo 70
- Wal motoforce
- yasuni c16
- Gaźnik dellorto 21
-Wariator stage6 oversize r/t
- Sprzęgło Hebo Racing 107
- Dzwon stage6 wingcooler 107




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2014, 21:21 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Skuter normalnie pali ale muszę dać mu tą 85 bo na 80 mam wkręconą śrubę od mieszanki na maksa. A na 85 tak go zalewało że nie dało rady odpalić skutera więc opuszczę iglicę i powinno być ok.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 20:41 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
mateusz3352 No to masz coś "pokopane", bo regulacja mieszanki paliwo-powietrze nie działa w dwóch zakresach:
1. Wolne obroty (przepustnica na samym dole).
2. Pełne obroty (przepustnica na samej górze).
Skoro masz śrubkę od mieszanki wkręconą do końca to czemu na ssaniu, czy po podlaniu pod świecę każde padło zapali (o ile zapłon sprawny)?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sie 2014, 21:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 gru 2013, 16:25
Posty: 1934
Lokalizacja: Morąg
Pojazd: Junak 305
Obniżyłem iglicę i skuter pali na 85.




_________________

Longjia Exactly 2008r. next Generic Trigger 2007r. now Junak 305 2016r.

ObrazekJunak 305 by Nikodem
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Where I am?

Facebook

Youtube




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy