Dzisiaj jest 02 gru 2024, 17:13



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2014, 22:32 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 23:58
Posty: 14
Pojazd: Gilera DNA 50
Kupiłem gaźnik Dellorto PHVA ED 17,5mm (do ssania automatycznego)
http://shop.mieloch.pl/gaznik-dellorto- ... 6400.bhtml

Muszę w nim wymienić dysze na jeden poziom niżej żeby wyregulować Gilera DNA 50
Na stronie pisze:
Odyszowanie
- dysza główna: 65
- dysza wolnych obrotów: 34
- dysza ssania: 50
- iglica: A7
- przepustnica 30
- atomizer: 211FA.

tzn że:
Dysza główna ma 65 mm
Dysza wolnych obrotów 34 mm

Jeżeli tak to jaki rozmiar muszę dobrać ???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2014, 8:16 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
To nie są rozmiary fizyczne dysz a średnice otworów przelotowych dla paliwa lub powietrza.
dysza główna ma nr 65 czyli średnica otworu wynosi 0,65mm.
Analogicznie pozostałe dysze.
Powiedz jeszcze co się dzieje że chcesz wymieniać wszystkie dysze?
W większości przypadków wystarczy wymienić jedną (główną lub wolnych obrotów).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 15:40 
*

Rejestracja: 30 cze 2014, 23:58
Posty: 14
Pojazd: Gilera DNA 50
Problem mam taki że przy starcie Gilerka zaczyna jechać mułowato aż osiągnie ok. 9tys obr/min wtedy zaczyna normalnie przyśpieszać.
Jak mam 9tys obr/min to ciągnie ładnie, potem puszczam gaz spada do 7 tys obr/min i zaczyna się muł nic nie ciągnie mimo dodawania gazu (tylko buczy) . Musi spaść do ok 6 - 6,5 tys obr/min to zaczyna ciągnąć po dodaniu gazu.

Mieszkam w Irlandii i irlandzki mechanik mi powiedział że jak wymienię:
PILOT JET
SLOW JET
1 SIZE DOWN FROM STANDARD SIZE IN CARB
To będzie mniej palił i zniknie ten objaw.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 19:43 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Wykręć świece i zobacz kolor elektrod.
Możesz zrobić jak radził mechanik i obniżyć iglicę przekładając zawleczkę na pierwszy rowek (licząc od góry iglicy).
Zobacz czy coś się zmieniło.
Choć przyznam, że mi to wygląda na lewe powietrze, ale zobaczymy jak zrobisz powyższe czynności.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy