Dzisiaj jest 20 lip 2025, 19:19



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: racing a zaplon
Post: 28 sie 2014, 21:38 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
mam zamiar zrobic racinga na takim secie:

stage6 sport pro mkii lc
stage6 r1200
gaznik 21

Musze wymieniac zaplon na sportowy czy wystarczy klin wału Top Performances, z przesunięciem zapłonu?
Pasuje zeby moc byla ale takrze zrobic to po niskiej cenie bo zabardzo niechce zmieniac zaplonu.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 sie 2014, 22:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Raczej Midrace :). Zapłon seryjny możesz zostawić.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 22:28 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
przeciez on ma kolo 15-17koni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 23:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Tak podał producent , jak wyciśniesz z niego 12-13 to będzie coś . Moc podawana a moc po złożeniu często się różni. Chodzi o to , że trzeba odpowiednio dobrać wszystkie części , zrobić jakiś flow i chociaż spasować cylinder z karterami to można mówić już , że cylinder uzyskuje max moc.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 23:23 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
cos w tym jest ,flow i dopasowanie karterow mozliwe ze beda tylko wycisne cala mac na seryjnym zaplonie,bo jak nie to nawet szkoda sie bawic cylkiem i karterami.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 23:34 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 wrz 2013, 15:04
Posty: 2270
Lokalizacja: Sochocin
Pojazd: Aprilia Rally70LC
Gdybyś składał mocnego Racinga czy Evo to zapłon już jest potrzebny ale do twojego planowanego setu nie ma potrzeby wymiany go. Sportowy zapłon z racji tego , że jest lżejszy niż seryjny odciąża wał , daje lepszą reakcję na manetkę , nie blokuje obrotów i dzięki temu jest oddawana max moc na każdej partii obrotów. Na pewno na seryjnym zapłonie też wyciśniesz sporo mocy , tylko musi wszystko być idealnie dopasowane do siebie i co najważniejsze idealnie wyregulowane.




_________________

Apka Rally :)
Stage6 Streetrace 70cc LC
Dellorto Black Editon 19MM/Filtr oryginał
Wariator Stage6 Sport Pro/Przeciwtalerz Stage6
Pasek Dayco
Sprzęgło Polini 3G/Dzwon Polini Speed Bell
Wał Top Racing Evo NG
Wydech Giannelli Shot V2




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2014, 23:37 
**

Rejestracja: 12 maja 2013, 14:15
Posty: 370
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd: aragon50piaggio125wsk125cz350
wielkie dzieki juz jakos bardziej to wszystko ogarniam i mam nadzieje zlozyc jak najszybciej racinga:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy